La Rambla

Witaj na La Rambla
Witamy na La Rambla, gdzie dyskusje toczą się całą dobę! La Rambla to dział stworzony specjalnie dla zarejestrowanych Użytkowników FCBarca.com. Zapraszamy do rejestracji oraz dyskusji nie tylko o Barcelonie i nie tylko o piłce nożnej. W tym dziale obowiązuje regulamin serwisu FCBarca.com, który znajdziecie tutaj. By Użytkownikom La Rambli ułatwić korzystanie z tego działu w zgodzie z regulaminem, stworzyliśmy dla Was Kodeks La Rambla. To zbiór sugestii i wskazówek, które pozwolą Wam poruszać się po La Rambli bezpiecznie, bez narażenia na blokadę konta. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z Kodeksem!

La Rambla

Online: 1852 Culés

2

Lubicie spedzac czas z kobietami tak czysto przyjacielsko? Wierzycie w przyjazn miedzy mezczyzna a kobieta?

46

@AnnaMarianna To trzeba usiąść na spokojnie...

1

@Danny Gaucho Hehe :)

16

@AnnaMarianna Oczywiście że tak, z kobietami można często porozmawiać na tematy, co do których nie poradzisz się faceta. :)
Gorzej jak się ma kobietę, bo ona nie zrozumie, że można być z jakąś dziewczyną przyjaciółmi od powiedzmy 10 lat i ogólnie zna się taką dziewczynę dłużej niż partnerkę. One będą w niej widziały zagrożenie, wyobrażały sobie swojego faceta w intymnej relacji z taką dziewczyną.

9

@AnnaMarianna Ja nie wierzę w coś takiego.

3

@AnnaMarianna Nie da się tak jednoznacznie odpowiedzieć. Zależy to, od wielu czynników. Ze swojego dotychczasowego życia wiem(i nie tylko ze swojego), że raczej ciężko o taką przyjaźń, a raczej tylko i wyłącznie przyjaźń.

1

@AnnaMarianna Jedna strona sie zakocha zapewne i tyle będzie z przyjaźni, chociaż nie zawsze bo moja miłość tak powstała właśnie i teraz mieszkając razem spoko się dogadujemy.

4

@AnnaMarianna U mnie np dziewczyna nie ma nic przeciwko temu żebym miał znajome i z nimi również jakoś spędzał czas czysto przyjacielsko bo po prostu wie, że ja nic ponad rozmowy i żarty nie zrobię. Jak ktoś jest poukładany to jest to możliwe.

4

@G9 Mezczyzni tez nie lubia gdy ich kobieta ma przyjaciela

0

@AnnaMarianna ja tam spedzam od lat. :)

4

@AnnaMarianna Zdecydowanie tak. Ale jeśli jest się singlem, bo inaczej to się kończy tak jak @G9 napisał. =]

0

@AnnaMarianna To prawda, nie zaprzeczam :)
Tylko że jak kobieta ma faceta przyjaciela, to jednak często zdarza się, że ten facet nie interesuje się kobietami. No bo tak uczciwie, faceci mają myślenie na poziomie dzieci, więc po co kobietom radzenie się facetów :D

7

@AnnaMarianna Lubię kobiety, ale przekonałem się nie raz, że nie można im ufać. Sekretów najlepiej nie zdradzać, bo bardzo szybko przestają nimi być. Nawet swojej partnerce najlepiej nie mówić o wszystkim, bo prędzej czy później może to wykorzystać. Przyjaźń? Możliwa tylko wtedy kiedy obydwie strony są mało atrakcyjne. W innym przypadku zawsze jest (lub się pojawi) chęć na coś więcej i nie mówię o związku.

3

@AnnaMarianna Myślę, że przyjaźń między mężczyzną, a kobietą może zaistnieć tylko wtedy, gdy mają oni swoich partnerów i oczywiście są wierni.W innym razie któraś ze stron prędzej czy później liczy na coś innego.

2

@AnnaMarianna Nie wierzę w czystą przyjaźń bo zawsze ktoś zaczyna czuć coś więcej. Sam lubię spędzać czas z kobietami i z nimi rozmawiać. Zwłaszcza że szybko nawiązuje z nimi kontakt i tematyka często jest dużo inna niż z facetami. Dodatkowo zawsze można sprawdzić czy się bajera nadal sprawdza tak czysto treningowo.

2

@AnnaMarianna Mój znajomy tak ma w pracy. Same kobiety ( jest ich 5 on jeden) od szefowej począwszy, wszystkie to jego przyjaciółki - jak sam mówi - ale tylko wówczas kiedy coś chcą od niego ;)

1

@AnnaMarianna Chyba ma się typem kobiety. Ja np nie mam problemu żeby normalnie kolegować czy przyjaźnić się z chłopakami, bez szukania w tym drugiego dna.

1

@AnnaMarianna Oczywiście, normalna sprawa.

1

Chodzilo mi tez o to czy lubicie spedzac czas z kobietami robiac inne rzeczy niz te ktore glownie chodza wam po glowie :P. Panuje teoria ze facet najlepiej bawi sie z kumplami. @Danny Gaucho @G9 @negreanu @NaFazieHitman @Kamil92 @koksik2700 @IAmBackCules @Piotr89Sand @Jacu327 @Szreko
Oznaczylam wszystkich z tego posta. Jak ktos odpowiedzial na to wczesniej sorry za spam ;).

2

@AnnaMarianna Na co ci te pytania facet? Od kilku miesięcy bawisz się w familiade.

0

0

@kerouac to kobieta.

6

@Chwytliwy A niech mysla ze facet :P. Przynajmniej nie beda meczyc zeby sie facebookiem wymienic.

0

@Chwytliwy Żadna kobieta, jak przejrzysz jego posty, to zobaczysz, że to trollkonto.

0

@AnnaMarianna Czy związek bez zobowiązań można zaliczyć do przyjaźni? Bo wydaje mi sie, że tak. Sam przyjaźnie się z koleżanką już dobre 10 lat, żyć ze sobą dzień w dzień nie potrafimy, bo mamy zbyt burzliwe charaktery, choć mamy bardzo dużo wspólnego, te same zainteresowania, ciągnie nas do siebie, ale jednak tego nie można zaliczyć do miłość, ja tego nie czuje, ona tak samo.

0

@AnnaMarianna No jasne, że lubię, czemu nie , mam fajne dziewczyny za koleżanki, poza tym lubię spędzać czas z kobietami. Oczywiście dziewczyna jest na pierwszym miejscu, co daje Jej do zrozumienia na każdym kroku (prawie, chyba, że się droczę) i nie wiedzę (i Ona też) przeszkód by spędzić jakiś czas w towarzystwie kumpeli bez podtekstów.

2

@kerouac możliwe, zaraz zobaczę.

1

@Kamil92 Taktyczny jesteś :P

1

@kerouac Lubie poznawac rozne opinie i dyskutowac na tematy damsko meskie. Jak widac po ilosci opowiedzi nie jestem jedyna. Jesli ty nie zawsze masz 15 postow o miodowych latach :)!

1

@Chwytliwy Potem ci napisze na priv.

0

@Chwytliwy taktyczny? Andrzeju proszę rozszerzyć wypowiedź :P

0

@Kamil92 Dziewczyna niczego nie jest świadoma, brawo ty :P

0

@Chwytliwy nie mierz wszystkich swoją miarą :P

0

@Kamil92 my wiemy to nie powiemy :D.

0

@AnnaMarianna Mówiąc o innych rzeczach - jasne. Z przyjaciółką napieprzamy w Heroes 3 teraz jak mamy tyle czasu wolnego :P
Z inną koleżanką przed kwarantanną chodziliśmy na basen albo po prostu pomagałem jej przy wybieraniu tematu do pracy magisterskiej. Rok temu lekko "wpadłem", bo koleżanka z pracy poczuła coś więcej niż tylko koleżeństwo - i to dziwne, bo już mi się to kolejny raz zdarzyło że naprawdę atrakcyjnej dziewczynie się spodobałem (a sam bynajmniej nie jestem chociażby przystojny).

1

@Chwytliwy uspokój się proszę i nie sugeruj bajek na mój temat :)

0

@G9 Z tymi atrakcyjnymi bywa tak ze jesli kazdy za nimi lata a ten jeden jedyny nie to ma sie wlasnie na niego ,,chęć,, ;).

0

@AnnaMarianna Lubię i spędzam. Jest możliwa pod warunkiem, że do laski nic nie mam i ona do mnie też nie. Moja najlepsza kumpela kompletnie nie jest w moim typie i w drugą stronę też.

0

@AnnaMarianna
Wszystko zalezy od ilosci % :)

0

@AnnaMarianna Mężatka...

0

@AnnaMarianna Zadawałaś juz to pytanie...

0

@AnnaMarianna baaa! tylko z kobietami :)

0

@karci0 Rozmawiamy o kolegowaniu a nie twoich ofiarach ;P! Wieczor z najlepszym przyjacielem kontra z najlepsza PRZYJACIOLKA?

1

@AnnaMarianna Często kobiety utrzymują przyjaźń z mężczyzną, bo jest dla nich opcją zapasową. Nie jest taki atrakcyjny póki mają powodzenie u innych mężczyzn.

0

@GoLem Oj smutny wniosek. Nigdy nic takiego mi sie nie zdazylo!

konto usunięte

1

@AnnaMarianna lubię. Ale tylko z takimi co nie zdają idiotycznych pytań.

0

@AnnaMarianna hmmm ciężki wybór w sumie, raz byłem z przyjaciółką na Teneryfie, a z ziomkiem na Cyprze i chyba jednak najlepsze wakacje były z przyjacielem, z siódmej strony z tą przyjaciółką też byłem w strip clubie i się dobrze bawiliśmy :P na studiach miałem też przyjaciółkę, z którą uwielbiałem spędzać czas, chociaż miała chłopaka, któremu się to nie podobało tak w 100% hmmm tak teraz sobie rozkminiłem, że ja z facetami to po prostu lubię pić i grać, ale już rozmawiać z kobietami

0

@AnnaMarianna nie istnieje takie coś????

0

@AnnaMarianna Przyjaźń na dłuższą metę "odpada", tak lubię się spotykać:) Chociaż z racji żony już mniej:)

« Powrót do wszystkich komentarzy