La Rambla

Witaj na La Rambla
Witamy na La Rambla, gdzie dyskusje toczą się całą dobę! La Rambla to dział stworzony specjalnie dla zarejestrowanych Użytkowników FCBarca.com. Zapraszamy do rejestracji oraz dyskusji nie tylko o Barcelonie i nie tylko o piłce nożnej. W tym dziale obowiązuje regulamin serwisu FCBarca.com, który znajdziecie tutaj.

La Rambla

Online: 940 Culés

Bonus na start aż 3755 zł! Załóż konto i zyskaj aż dwa freebety na początek.

18+. Superbet to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami prawnymi. Graj odpowiedzialnie.

#Tiki-taka

José Bordalas: Barcelona ma 300 milionów długu i kupiła Ferrana Torresa za 55 milionów. Zamierza sprowadzić Moratę, a prezydent ogłasza więcej wzmocnień, nawet Hålanda. Jak to jest możliwe? Gdzie jest Finansowe Fair Play?

118

Chłop chyba finansów nie ogarnia

105

Jose Bordalas nie ma pojęcia jak działa model klubu piłkarskiego na tym poziomie. Niech się lepiej zajmie trenowaniem.

139

Trzeba zapytać wiceprzewod... wiceprezydenta! UEFY, Zbigniewa Bońka. On zna odpowiedź na takie pytania.

21

Tam gdzie styl drużyn przez niego prowadzonych :D

42

Wyczuwam mocny ból dupy ;)

29

No i nie podobasz mi się, będziesz miał kłopoty, już masz kłopoty.

16

zastanawiam sie czy ludzie ostatnio pozamieniali sie z meskim przyrodzeniem na glowy. Jak masz kredyt hipoteczny na 1mln to tez nie kupisz sobie auta za 50k bo masz 1mln dlugu? Myslalem, ze trenerzy sa raczej inteligentni

124

Przyszedł bezdomny i dał Barcelonie 700mln euro na długi i transfery, powiedział,że marzy o tym,żeby Erling Haland zagrał w Barcelonie,niestety zmarł

27

-Jak to jest możliwe że Barcelona ma 300 mln długu kupuje Ferrana Torresa za 55 mln zamierza sprowadzić Moratę a prezydent ogłasza więcej wzmocnień nawet Haalanda?
-Zbigniew Boniek: nie wiem.

0

@hayek Styl moze brzydki, ale wyniki robi z tego co dostał.

0

Chyba nie rozumie że czasami trzeba coś posmarować żeby wyjść na + :D

23

on wie że dług to nie jest stan konta?

2

5

Hm, no nie wiem jak. Piłkarze poobniżali pensję (niektórzy jeszcze za Bartka) Griezmann i Messi (2 największe pensje w zespole) odeszli z klubu, co samo w sobie już dało oddech drabince finansowej. Chociażby tak to jest możliwe.

PS. Bordalas latem przyjedziemy po Gayę ;)

Komentarz usunięty przez użytkownika

2

@Luciano99 Nie powiem, uśmiałem się xddd

0

@Jakchcesz no nie wiem xD

0

Jak zostanie presesem to niech sie wypowiada.

0

A co pan wtyka nos w nie swoje sprawy

0

A gdzie Laporta ogłosił transfer Hålanda, coś przegapiłem?

1

O k*rwa obudzil się, a gdzie bronił finansowego fair play jak PSG robi sobie co chce. Chlop nawet nie ma pojęcia jak wygląda sytuacja od środka, a się wypowiada. Niech idzie lepiej uczyć swoją drużynę parkować autobus bo to mu najlepiej wychodzi.

konto usunięte

0

no kuzwa debil :V

1

Jak pan burdelas ma jakieś konkretne zarzuty to niech je zgłosi do odpowiednich struktur we władzach piłkarskich a nie znowu płacze w mediach. Oglądać jego Getafe się nie dało bo była rzeźnia zamiast futbolu, słuchać też się go nie da.

0

Barca musi kupować dobrych graczy aby mieć kasę , wygrywać i z koszulek też zysk z biletów

1

To proste, bierze Haalanda na zeszyt.

3

Typ zadaje logiczne pytania a expercy z LR już rzucają teksty że nie ogarnia funkcjonowania klubu. Ciekawe czy te same osoby klaskały jak Bartmeu ogarniał finanse.

Jedno jest pewne - jeżeli FT nie sprawdzi się w Barcelonie to Laporta zrobi kolejny stopień w kierunku poziomu Bartomeu. I po co to ryzyko? Jeżeli tak ma wyglądać restrukturyzacja to ja podziękuję...

0

@Jakchcesz nie wiem, nie wiem

1

Polska ma 1,5 biliona długu jawnego a na TVP cały swiat nam zazdrości. Jak to możliwe xd

1

@Luciano99 bordalas chyba nie zna tej bardzo wygodnej teorii :)

0

No jak to, prezydent pożyczył od Messiego na niski procent!!!

0

@MrPGG Dług to stan umysłu :-D

0

FFF jest bardzo ciekawe raz działa raz nie.

0

Widzę że ktoś ma problemy z pojęciem finansów

0

@Mesialdo87 Uwaga marny biały trol.

0

@andbarca chyba ty

0

@Agonus Laporta: ale nie do mnie tak, do mnie nie.

0

Bezwzględna racja, kasę rozpuszcza i tyle będzie z espai barca

0

Niech zapyta o to prezesa PSG

0

@Mesialdo87 poziom i zawartość twoich wrzutek mówi sama za siebie-zresztą podsumowało ciebie już kilka cules.

0

Tam gdzie jego Fair Play na boisku, byleby się komuś wpier...w nogi, tak grało Getafe, tak gra Valencia.

0

W kieszeni PSG, czyli w dup1e to każdy zaczyna mieć

konto usunięte

0

zabawne, ludzie myślą że jak my mamy długi to nie kupimy nikogo za więcej niz 20 mln a jak real ma Kilkadziesiąt milionów mniej długu od nas to juz mbappe przyklepany na pewno przyleci :)

0

jak ktoś ma kredyt na dom ( czyli długi na kilkaset tysięcy ) to też go z warzywniaka wyrzucają przy porannych zakupach bo i tak niemiałby czym zapłacić tak?? skoro to takie ciężkie do zrozumienia to chyba tak to działa
mówią mu w sklepach - przyjdź jak spłacisz długi

« Powrót do wszystkich komentarzy

Media

Sonda

Czy klub powinien sprzedać Alejandro Balde?