La Rambla

Witaj na La Rambla
Witamy na La Rambla, gdzie dyskusje toczą się całą dobę! La Rambla to dział stworzony specjalnie dla zarejestrowanych Użytkowników FCBarca.com. Zapraszamy do rejestracji oraz dyskusji nie tylko o Barcelonie i nie tylko o piłce nożnej. W tym dziale obowiązuje regulamin serwisu FCBarca.com, który znajdziecie tutaj.

La Rambla

Online: 861 Culés

25

@Nano22 slyszales, ze Lipa Dua nie zna litosci?


27

@Colon To tak prezentuje się teraz talent wokalny ^^

16

@MesQueUnClub_87 swietne ma ruchy wokalne.

23

@Colon zw

10

@MesQueUnClub_87 akurat wokal to ona ma super, więc nie przypierd**** bym się do tego.

6

@joloskyy Wydaje mi się, że jeżeli broni się super wokalem to nie musi świecić pizdą, ale może dzięki temu ma więcej wyświetleń ;)

2

@MesQueUnClub_87 Tak się kręci biznes na wielu szczeblach :)

23

@MesQueUnClub_87 powiedz to Madonnie, Shakirze, Rihannie, Beyonce i dosłownie każdej gwieździe pop :) Taki jest ten styl muzyki i tyle.
Dodatkowo należy zaznaczyć, że Dua Lipa na początku swojej kariery ruszała się jak kłoda, a teraz wije się tak, że nie można oczu oderwać. Ciężka praca, ale jak widać nie każdy to doceni.

0

@joloskyy Super w próżni czy na tle obecnej konkurencji? Bo raczej to drugie większość głośnych nazwisk nie umie śpiewać.

5

@joloskyy Tak, kojarzę, że wymienione przez Ciebie Panie od lat wiją się w obcisłych lateksach, ale te ruchy bardziej mi się kojarzą z chromowaną rurą w nocnym klubie. Taki już ze mnie "boomer", że bardziej doceniam ciężką pracę jeśli chodzi o umiejętności czysto wokalne w muzyce i bardziej magnetyzujące były wg mnie koncerty Whitney Huston, Mariah Carey, Celine Dion, Adele czy Toni Braxton, które emanowały na scenie dużą klasą. Co by nie mówić to ten sam nurt muzyczny POP :)

0

@MesQueUnClub_87 a no tak, bo Dua Lipa z pewnością nie pracuje nad wokalem ;)

2

@joloskyy Powiem szczerze, że liczyłem na bardziej wyszukaną odpowiedź, która dałaby możliwość kontynuacji tej dyskusji. Trochę się zawiodłem bo to takie "na odczep się" napisane :(

2

@joloskyy Dokładnie, ogrom pracy i poświęcenia. Mówiła że bolały ją hejty na temat jej prezencji (a raczej jej braku) na scenie, ale jednocześnie motywowało ją to do pracy nad tym na zasadzie "ja wam jeszcze pokażę". No i pokazuje.

0

@MesQueUnClub_87 oczywiście, że może Ci się podobać inny styl muzyki, ale deprecjonowanie Dua Lipy bo dobrze się rusza jest po prostu mega głupie :) Ale jak chcesz swoją głupotę usprawiedliwiać tym, że jesteś boomerem to spoko, ale nie wygląda to na godną kontynuacji rozmowę

2

@MesQueUnClub_87 A oglądałeś kiedyś jakieś nagrania z koncertów Led Zeppelin na youtube? Robert Plant z gołą klatą i w obcisłych spodniach wije się z mikrofonem, nie muszę chyba dodawać, że on i Jimmy Page mieli naprawdę dużo groupies, a talentu muzycznego odmówić im nie można. Muzyka rozrywkowa i odpowiednia prezencja na scenie są ze sobą połączone od dawna. ;)

5

@joloskyy No moja kontynuacja rozmowy była na tyle godna, że nie zjechałem w niej na niższy tor ad personam, gdzie dawałbym Ci do zrozumienia, że jesteś głupi tak jak zrobiłeś to wyżej w moim kierunku, więc przeanalizuj kto w tej dyskusji obniżył poprzeczkę kultury i czy to ma coś wspólnego z godnością.

Tak, bardziej szanuję wokalistów, którzy widok swoich majtek zachowują dla partnera życiowego i nie eksponują gołej dupy rzeczy obślinionych stulejarzy, a Wy w swoim upadającym moralnie świecie możecie takich jak ja nazywać w dowolny sposób. Nie robi to żadnej różnicy poza potwierdzeniem pewnych przykrych faktów ;)

0

@Colon WTF is Dua Lipa?

1

@MesQueUnClub_87 jedynym przykrym faktem jest to, że walnąłeś głupotę nie znając kontekstu, ale nie potrafisz sie do tego przyznać. Dua Lipa zrobiła karierę tylko i wyłącznie śpiewem. To śpiewem się wybiła i swojemu wokalowi zawdzięcza swoją sławę. Względy wizualne doszły po latach ciężkiej pracy, dawno po tym jak była na szczycie. Wiec tak, uważam, że Twoja wypowiedź jest głupia i poniżej krytyki. I nie próbuj odwracać kota ogonem i obrażać się, za nazwanie Cię boomerem, bo sam to zrobiłeś i jak widać bardzo dobrze siebie znasz bo pasuje jak ulał.
Ps. Swoją droga rozumiem, że Adele dosłownie tańczącej na rurze nie widziałeś, tak? To wpisz w internecie.

2

@joloskyy Dua Lipa. Podwójny przypał.

0

@joloskyy
Wokalu to ona nie ma super, ale wypracowała charakterystyczną barwę i dobrze dobiera piosenki do swojej skali głosu.

Tak jak napisałeś, dziewczyna bardzo mocno się rozwinęła.

Ale wygląda na to, że to już jej koniec kariery.

2

@MesQueUnClub_87 @Colon @joloskyy Dlaczego nie moze być dobra wokalnie i dobrze ruszac tylkiem jednocześnie? :)

Mi się wydaje ze wielowymiarowośc , kilka talentów na raz....to się chwali....

2

@PatrykBarca ona jest taka atrakcyjna, ze nawet szczerze powiem, ze nie zauwazylem spiewu, ani melodii

2

0

@Colon Z czym? Nie wiem czym tu sie jarac seio.dla mnie ona to taka 7/10

4

@MesQueUnClub_87 Zaczynasz od "świecenia pizdą", by zaraz narzekać na zbyt mało wyszukane odpowiedzi. Wszystko to w imię hejtu typiary, do której wokalu nie da się przyczepić. Ostatecznie narzekasz więc, że w wolnym czasie popracowała nad prezencją sceniczną. Także wracając do baseline'u, który ustaliłeś na początku - stuleja Cię uwiera jak na nią patrzysz, stąd niechęć. Change my mind.

Poważnie jedna z nielicznych w miarę nowych popowych wokalistek, które mają głos, talent i do tego jeszcze prawdziwą melodię w swoich utworach, której coraz trudniej szukać.
I powiem to raz, ale powiem. W OGÓLE nie przeszkadza mi patrzenie na seksowne kobiety.
Miłego dnia Panowie.

1

@MesQueUnClub_87 Kate Bush, Annie Lennox i tyle w temacie :)

Choc trzeba przyznac, ze wokalnie tez daje rade, aczkolwiek zupelnie nie moje klimaty.

0

@MesQueUnClub_87 oj mordko No nie bądź już taki waginosceptyczny, fajnie się rusza, facetów to kręci i koniec. Oczywiście No offense przyjacielu :)

« Powrót do wszystkich komentarzy