La Rambla

Witaj na La Rambla
Witamy na La Rambla, gdzie dyskusje toczą się całą dobę! La Rambla to dział stworzony specjalnie dla zarejestrowanych Użytkowników FCBarca.com. Zapraszamy do rejestracji oraz dyskusji nie tylko o Barcelonie i nie tylko o piłce nożnej. W tym dziale obowiązuje regulamin serwisu FCBarca.com, który znajdziecie tutaj. By Użytkownikom La Rambli ułatwić korzystanie z tego działu w zgodzie z regulaminem, stworzyliśmy dla Was Kodeks La Rambla. To zbiór sugestii i wskazówek, które pozwolą Wam poruszać się po La Rambli bezpiecznie, bez narażenia na blokadę konta. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z Kodeksem!

La Rambla

Online: 1275 Culés

41

Leo Messi po raz pierwszy w swojej karierze strzela bramkę i dokłada do tego asystę w dwóch kolejnych meczach Barcelony w rozgrywkach Ligi Mistrzów. [Barca19Stats]

0

@BarcaInfo szkoda ze dawno z Akcji nie strzelił

21

@kaamil1910 Strzeli, strzeli, jeszcze nie raz, o kogo jak o kogo, ale o niego to ja jestem spokojny.

3

@BarcaInfo Tyle, że nie ma uznanej asysty, Messi ma 2 gole i 1 asystę w LM.

3

@BarcaInfo Mocno naciągana ta asysta, tam gdzie zawodnik po otrzymaniu piłki musi jeszcze zrobić parę zwodów i przebiec parę metrów nie powinni nigdy liczyć.

10

@dariooo Otóż powinni, ostatnie podanie równa się asysta, proste i klarowne zasady proste do zweryfikowania a nie jakieś kombinacje które wywołałoby kontrowersje bo piękne podanie na 30 metrów nie byłoby asystą, bo napastnik musiałby kogoś okiwać a asystą byłoby podanie na pustaka na metr.

6

@Tasde Na oficjalnej stronie Messiego została wliczona w 300 asystę w karierze więc jest zaliczona.

1

@Tasde whoscored, opta czy FlashScore zaliczyły asystę, ale na stronie UEFY nie ma zaliczonej.

4

@dariooo cross z pierwszej piłki przez całe boisko jest trudniejszy niż np podanie do najbliższego zawodnika oddalonego o dwa metry który strzela gola z pierwszej piłki. Dlatego takie asysty powinny być liczone. Co z tego, ze przebiegł parę metrów, to chyba normalne w piłce nożnej jak się strzela gola?

2

@dariooo a ktora to niby gdzie ktos musial zrobic pare zwodow?

3

@BarcaInfo dokladnie - nie ma nic kontrowersyjnego w tej asyscie. Mozna powiedziec ze piekny cross ktory wykreowal przestrzen dla Dembele - czysta asysta w pelni spelniajaca definicje

1

@mekston Też mi się wydaję że powinni normalnie to zaliczyć , dziwna decyzja UEFA może jeszcze to zmienią. Bo każde inne zródło to zalicza.

« Powrót do wszystkich komentarzy