0

Komentarz usunięty przez użytkownika

0

@Konias4318 dzięki ;)

0

@barcafan9512 ok dzięki

0

Witam wszystkich. Mam pytanie , czy ktoś z was wie gdzie Suarez przeszedł ostatnią operację kolana ???

5

A już Liverpoolowi co niektórzy LM wręczali. Hahahahaha a tu w 1/8 out.

2

@barik_barca ten Vinicius ma czachę jak zombiak jakiś

0

Hahahahahaha coś się real nie nacieszył za długo tym liderem :D

0

@macio_944 oj Bardzo Piękne. Wspaniała noc :D

0

@pero1983 ale 3gol dla City zamknąłby praktycznie sprawę awansu na tym stadionie

0

@dawid230188 nie spinaj się. Ja też robię blędy. Nie jest poprawna.
Pozdrawiam

0

I po pierwszych meczach 1/8 LM wychodzi jak PL jest przereklamowana. Jedynie City dziś może osiągnąć dobry wynik. Reszta wpierdziel a Tottenham i Chelsea już są praktycznie za burtą.

0

@dawid230188 meczy to owca na polu. Pisze się meczów xd

2

@ZIBI88 morze jest szerokie i głębokie xd .

0

No i on ma dużo racji w tym co mówi. W 100% się z nim zgadzam

1

Wiadomo Perez posmarował

0

@adaskooow Hahahahshahaha ta klauzula to już w ogóle mnie też rozwaliła.

0

@catalanian09 po rewanżu w Paryżu przestanie tak bardZo Ci się podobać. Poza tym Neymar lepszy

0

Bartek Out !!!!!!!!!! Nie inaczej

1

@koziar a kto twierdzi że 3ligi hiszpańskiej ??? Aż tak to nie .... xD

2

@PanPatrykk dla mnie ta liga nigdy nie była jakaś najlepsza. Fakt najwięcej kasy tam idzie ale nie jest najsilniejsza w Europie.

3

PSG przegrało 2-1 ale z perspektywy dwumeczu to nie jest taki zły wynik. W Paryżu obstawiam 3-1 albo 3-0 dla PSG

0

@qbuteq zauważ że grają na wyjeździe i nie z byle kim. Jak na razie nie przegrywają.

0

Masakra. Po co sprowadzać jakiś śmiesznych grajkow za "dychę". To będzie kolejny transfer typu Boateng. Transfer dla samego transferu a i tak on nic nie da. Tylko kasę się wyda

0

@FDJ będzie remis

0

Kolejny występ de Jonga w którym pokazuje że nie jest on na miarę Barcy.
Ma czasami przebłyski ale to się zdarza tak raz na 5meczow.

0

@MrCule_X City ich rozwali w dwumeczu. U siebie bez większej zadyszki.

1

Brawo Antek!!!! Oby tak dalej i mniej zmarnowanych setek.

0

Hehe, okładka Sportu jest najbardziej wymowna. Żyją !!!!
Mogło by być : Jeszcze żyją !!! Ale "rak" który trapi Barce nie daje jej zbyt wiele szans.

0

@mejsinio oj były były ;)

0

@scotti ok , może i masz racje. Sprawdzę to. Pozdrawiam.

Media

Liga typerów

1 swiergol2 26 pkt
2 paker 22 pkt
3 tylo92 21 pkt
4 lefreux 21 pkt
5 Skazun1ho 20 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Kto powinien być w niedalekiej przyszłości podstawowym prawym obrońcą Barcelony?