O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 347
  • Liczba komentarzy 229
  • Polecenia 286

Komentarze

0

Serio? Białe? Tylko tego brakowało...

0

@SeWo77 Nie będzie zbawcą natomiast dobrze będzie mieć o jednego dobrego piłkarza więcej.

1

Niby człowiek wiedział a i tak się łudził. Mimo to grały dzisiaj że sobą moje dwie ulubione drużyny i powiem tak: na pewno lepsze 3:0 niż 8:2. A tak na serio Barcelona jest dopiero na początku drogi w odbudowie swojej drużyny, Bayern natomiast jest drużyną kompletną. Różnica wynika z tego że Bayern jest właściwie zarządzany. Tam myślano odrazu aby zastąpić Riberyego i Robbena i to nie transferami po ponad 100 milionów. Gdy potrzebny był pomocnik czy obrońca zarząd i trener reagowali w odpowiedniej chwili, skauci robili swoją pracę a lekarze swoją gdy któryś z zawodników odniósł kontuzje. W dodatku Barca pozbywa się nie tych zawodników których powinna i jest jak jest. Co do obecnego trenera to już wcześniej mówione było o braku reakcji podczas meczów.

Szkoda, że nie było nam dane zobaczyć jak Coutinho i Griezzman by razem grali ale tragedii nie ma. Potrzeba czasu i powrotu Fatiego. Liczę na to że jeśli nie Barcelona to niech Bayern zgarnie Ligę Mistrzów a na nas jeszcze przyjdzie pora gdy przyjdzie trener z prawdziwą wizją i pomysłem na tych chłopaków. VeB

0

Braitwhite miał być na wylocie jako numer 1 a tymczasem projekt sportowy jakby pod niego szykowany. xD taki żart oczywiście. Niech Koeman nie obraża się na Puiga, Pjanicia czy Umtitiego tylko niech zrobi z nich jakikolwiek pożytek. Jeśli biorą miliony to niech chociaż na to zapracują. Fati, Depay, Dembele, De Jong x2, Aguero, Pedri, Coutinho, Braitwhite. Też da się z tego ulepić jakąś drużynę. Tragedii jak w Milanie nie przewiduję.

0

@liamgreyhate w końcu Holender. Co komu robi, że nie jest on na miarę Barcelony lecz swój do swego będzie ciągnąć. Na nikogo lepszego tego klubu nie stać. Do tego nie ma wygórowanych zarobków.

Zobacz wszystkie

23

Messi to nie tylko legenda Barcelony ale także legenda futbolu. Kilka dni temu uwielbiany przez wszystkich a teraz porównywany do Figo? Mało to Wam dał radości przez 21 lat? To że klub nie był w stanie finansowo wyrobić to nie wina Messiego. Gdyby Wam w pracy dawali więcej kasy też nikt by nie powiedział, że połowa wystarczy. Jak Figo to są Ci którzy tak piszą o Messim zamiast podziękować za to, że nie raz sam ciągnął całą drużynę i być wdzięcznym za całe show które robił na boisku to w taki sposób mu dziękujecie? Poza tym gdzie miał iść jak nie do PSG czy któregoś z Manchesterów? Innych na niego nie było stać a żegna się w taki sposób poprzez pseudo pandemie. Trudno, jeszcze nadejdzie dzień gdy wpadnie na Camp Nou i wtedy prawdziwi kibice będą mogli mu podziękować owacjami za te wszystkie lata. Poza tym uśmiechy do kamery czy aparatów to jedno a co może czuć to inna kwestia także nie biorę tego pod uwagę jako zdradę Barcelony.

19

Szkoda, że to nie PSG ale i tak jest spoko.

15

8 po Inieście powinna być dla niego. Fajnie się go ogląda.

13

Może by tak "szanowny" prezydent pochwalił się policji wszystkimi jego przekrętami które spowodowały, że Barcy nie stać na grajków za 10 czy 20 milionów...

10

@Nihas Albo strzela nam brameczki ośmieszając nas w LM będąc na wypożyczeniu xD