0

@Derean dokładnie

2

Podobno by dokupić wykańczanie u Dembele trzeba zapłacić 40mln. Może warto zainwestować patrząc na wczorajszy mecz.

0

@Krystian_mix A Abde jest przewidywalny?

0

Według was coś jeszcze będzie z Desta? Wielu ludzi już go skreśla, chociaż nadal dosyć krótko u nas jest i jest młody.

2

Ja bym go bardziej widział w PSG, zawsze lubię patrzeć jak szejki marnują hajs. Ale w sumie Agnelli też może być.

4

@chavez XD (limity znaków)

0

@DamianBarcaCule ale to musiał być jakiś wałek szczerze

0

@Khajio A kto to wie, ale pewnie nie xd

0

@Kubavilla7 a to zapomniałem. W sumie tu chyba jedynym zwycięzca było Bordeaux

0

Spojrzałem sobie na grafikę Transfermarktu przedstawiającą top 10 najdroższych transferów w historii Barcy i moją uwagę przykuł kolejny wspaniały deal Bartomeu, o którym zapomniałem a mianowicie Malcom za 41mln. Wspanialy to był transfer.

0

Komentarz usunięty przez użytkownika

0

Ilaix Moriba kontaktował sie z klubem by wyrazić swoją chęć powrótu, według Gerarda Romero. Człowiek komedia.

2

Kurcze jakby tylko Abde był z Brazylii, ale byłby hype

0

Gavi i Nico pięknie!!

7

Messi 2018:
Gole: 51
Asysty: 26
Trofea: La liga, puchar króla, Sperpuchar Hiszpanii, Złoty But, najlepszy zawodnik la liga
Miejsce w rankingu złotej piłki: 5.
Lewandowski 2021:
Gole: 54
Asysty: 8
Trofea: Złoty But, Klubowe Mistrzostwo Świata, Superpuchar Niemiec, Bundesliga
Nie pamiętam żeby ktos poza kibicami Barcelony sie czepiał o piąte miejsce Leo w tamtym roku.

6

XD Mingueza za 50

1

@bolplast W jaki sposób gramy o nic? Gramy tak naprawdę o wszystko jeszcze. A z tym 5-6 w lidze to juz w ogóle.

1

Byłby juz dwoma ale jedną ma złamaną

1

Brawa dla najlepszego w historii, kolejne zwycięstwo, zasłużone

0

Komentarz usunięty przez użytkownika

1

Tak w ogóle to tutaj ludzie sie przejmują zmianą trenera, a ja ciągle myślę o tym lobiku Luuka, prawie weszło.

0

Salahowi juz oczywiście złotą piłkę dają XD

2

Ciekawe jak tam u pana Xaviego Simonsa. W PSG nic nie gra, a u nas by na pewno szanse dostawał

4

Jak nie Xavi to jest jeszcze taki trener, ma na imie Ernesto. Zdarzało sie mu pokonywać Inter drugim składem śpiąc. Myśle, że dobra opcja dla nas.

0

Z 6 ostatnich meczy Barca wygrała 1, Koeman out

0

@FCBKUBANO co? piętnaście znaków

2

Zdjęcia Ansu po strzelonej bramce przypominają mi zdjęcie Messiego z remontady z PSG. Dodatkowo 10 na plecach, pięknie

1

Kurde ale latem to na pewno kupimy Haalanda, Olmo, Sterlinga i Pogbe. Ale to będzie chodziło.

0

@Bulos11chociaż sie ze mną nie zgadzasz to ująłeś to w taki sposób, że nie czuję się jakbyś mnie obrażał. Rzadkie zjawisko w internecie.

3

Kurde wydaje mi się, że jednak GRENADA miała odrobinę gorszy skład. Ten trener to jakaś karykatura podczas swoich ostatnich dni tutaj.

Media

REKLAMA

Sonda

Jak oceniasz letnie okienko transferowe w wykonaniu Barcelony?