- Strona główna
- La Rambla
La Rambla
La Rambla
Online: 1641 Culés
Gorące dyskusje

miladi
2
Ehh... Na 7 ostatnich meczów, realnie byli lepsi może z 20 min i wygrali lm. To się w głowie... » Czytaj dalej
60 odpowiedzi

KrwawiaceoczyVEB
0
https://twitter.com/Barca_Buzz/status/1530845276679950336Może styl nie był przyjemny ale... » Czytaj dalej
16 odpowiedzi

Cichodeyka
7
Co zrobił Laporta by uratować klub? Po roku od odejścia Messiego jesteśmy w większej doopie... » Czytaj dalej
73 odpowiedzi
Media
Barça w social media
Andrés Iniesta (@andresiniesta8)
➕3️⃣... » Zobacz wpis
Ronaldinho Gaúcho (@10Ronaldinho)
RT @ChampionsLeague: Look who's in town... 👀#ExpediaLovesParis | @ExpediaUK | #UCLfinal... » Zobacz wpis
Daniel Alves (@DaniAlvesD2)
RT @90min_Football: The beautiful game has taken @DaniAlvesD2 to places he could never... » Zobacz wpis
Ronald Araujo (@RonaldAraujo_4)
En las buenas y en las malas, este equipo y los que son del barça de verdad lo tienen claro:... » Zobacz wpis
Carles Puyol (@Carles5puyol)
Enhorabona @FCBfemeni una nova final. 💙❤️ 💪 » Zobacz wpis
Gerard Piqué (@3gerardpique)
RT @IbaiLlanos: Hola @aXoZerr bienvenido a @KOI .Eres el futuro. https://t.co/V7onMYPPPT » Zobacz wpis
Komunikat
Polecający
Ładowanie...
Historia komentarza
Ładowanie...
Online: 1641 Culés
0
Czy ktoś znający zasady koszykówki wytłumaczy, dlaczego w ostatniej akcji wczorajszej dogrywki Barcelonie dopisali 2 pkt po faulu, a nie było rzutów osobistych?
5
@koozak w ostatniej akcji nie bylo faulu - tylko uznano, ze blok byl nieprawidlowy. Chodzi o to, że nie mozna zbijac opadającej piłki
W takim wypadku zalicza sie punkty
11
@koozak Tam było chyba zatrzymanie piłki w locie opadającym na tablicy po oddaniu rzutu. W takim przypadku przyznaje się punkty
0
@Janiama Dzięki! Będę wiedział na przyszłość :)
0
@koozak Tu masz te "kontrowersyjne" sytuacje:
Sędziowie powinni zauważyć to uderzenie ręką gracza Realu w głowę zawodnika Barcelony i powinny być rzuty wolne, ale Real twierdzi, że znowu zostali oszukani i grożą wyjściem z ACB, czyli z hiszpańskiego związku koszykówki.
0
@Janiama Tyle że z tą opadającą piłką to jakoś tak dziwnie wyszło bo nijak ona do opadania się nie zbliżała w momencie bloku o tablicę:
https://www.youtube.com/watch?v=OyyhmP_Mxq8
Dziwna decyzja moim zdaniem, ale cóż. Puchar nasz. Wcześniej moim zdaniem powinien być faul na naszym graczu.
1
@koozak Sprawa jest oczywista - nie można blokować piłki, która odbiła się już od tablicy i to czy była w locie wznoszącym, czy opadającym nie ma tu żadnego znaczenia.
Jeśli Madrytczycy faktycznie opierają się tylko na końcówce, gdzie pokrzywdzona była tylko Barcelona (przeoczywisty faul na Singletonie), to są głupsi nawet od swojej sekcji piłkarskiej.