La Rambla

Witaj na La Rambla
Witamy na La Rambla, gdzie dyskusje toczą się całą dobę! La Rambla to dział stworzony specjalnie dla zarejestrowanych Użytkowników FCBarca.com. Zapraszamy do rejestracji oraz dyskusji nie tylko o Barcelonie i nie tylko o piłce nożnej. W tym dziale obowiązuje regulamin serwisu FCBarca.com, który znajdziecie tutaj.

La Rambla

Online: 1641 Culés

0

Czy ktoś znający zasady koszykówki wytłumaczy, dlaczego w ostatniej akcji wczorajszej dogrywki Barcelonie dopisali 2 pkt po faulu, a nie było rzutów osobistych?

5

@koozak w ostatniej akcji nie bylo faulu - tylko uznano, ze blok byl nieprawidlowy. Chodzi o to, że nie mozna zbijac opadającej piłki

W takim wypadku zalicza sie punkty

11

@koozak Tam było chyba zatrzymanie piłki w locie opadającym na tablicy po oddaniu rzutu. W takim przypadku przyznaje się punkty

0

@Janiama Dzięki! Będę wiedział na przyszłość :)

0

@koozak Tu masz te "kontrowersyjne" sytuacje:


Sędziowie powinni zauważyć to uderzenie ręką gracza Realu w głowę zawodnika Barcelony i powinny być rzuty wolne, ale Real twierdzi, że znowu zostali oszukani i grożą wyjściem z ACB, czyli z hiszpańskiego związku koszykówki.

0

@Janiama Tyle że z tą opadającą piłką to jakoś tak dziwnie wyszło bo nijak ona do opadania się nie zbliżała w momencie bloku o tablicę:
https://www.youtube.com/watch?v=OyyhmP_Mxq8

Dziwna decyzja moim zdaniem, ale cóż. Puchar nasz. Wcześniej moim zdaniem powinien być faul na naszym graczu.

1

@koozak Sprawa jest oczywista - nie można blokować piłki, która odbiła się już od tablicy i to czy była w locie wznoszącym, czy opadającym nie ma tu żadnego znaczenia.

Jeśli Madrytczycy faktycznie opierają się tylko na końcówce, gdzie pokrzywdzona była tylko Barcelona (przeoczywisty faul na Singletonie), to są głupsi nawet od swojej sekcji piłkarskiej.

« Powrót do wszystkich komentarzy