O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 205
  • Liczba komentarzy 67
  • Polecenia 157

Komentarze

0

@Sewren122 ty chcesz taka ekipa lm pewnie wygrać :) to sa dzieciaki, potrzebują sporo czasu by nabrać doświadczenia i sie zgrać. My nie mamy stabilności w podstawowej 11 bo co chwile ktoś wypada. Tu trzeba czasu i ciężkiej pracy a efekty przyjdą.

0

Liczę na Romę albo ManU.

1

1

@Lionel_Messi10 dzieki, myslalem że już jest i szukalem xD

0

Zobacz wszystkie

27

Może Robert pokaże Ferranowi jak się wykańcza takie sytuacje jakie Hiszpan marnuje.

23

Bartomeu coś Ty człowieku z tym klubem zrobił .... Bez tego funduszu to chyba nie da rady sie dźwignąć finansowo

19

Frenkie ma swój czas, nie pokazał zbyt dużo, nie rozwinął się. Myślę że to odpowiedni moment by się pożegnać. Mats też od 2 a nawet 3 sezonów zjazd formy ogromny więc chyba też trzeba szukać kogoś nowego.

11

@Lucassito Klub ma 1.2 miliarda długu, jak chcesz bez kredytów być bardziej konkurencyjnym i się rozwijać ? Wytłumacz mi jak, daj mi strategię. Camp Nou się sypie, nie ma Leo a Ty mi mówisz że to nie wina Barto. Chłop rozdawał pensje jakie kto chciał, wypieprzał chore kwoty na zawodników ( np Dembele i Cou - ile kasy za nich się zwróciło lub czy grali super u nas ?) A ile tam jeszcze kwiatków jest to zobaczymy z czasem. Chłop dostał stajnie Augiasza do ogarnięcia i bez sprzedaży NIE DA SIĘ TEGO zrobić, no chyba że chcesz by klub przejęli szejkowie z swoim hajsem to wtedy nie mamy o czym rozmawiać. Jeszcze jedno, skąd Barto wziął 120 baniek dla Atletico za Griezmanna, skąd wziął hajs na premię za podpis i taki kontrakt ? KREDYT.

11

Ale tutaj jadu w komentarzach. Wstyd mi za was pseudo kibice. Drużyna potrzebuje wsparcia tyle i aż tyle.