La Rambla

Witaj na La Rambla
Witamy na La Rambla, gdzie dyskusje toczą się całą dobę! La Rambla to dział stworzony specjalnie dla zarejestrowanych Użytkowników FCBarca.com. Zapraszamy do rejestracji oraz dyskusji nie tylko o Barcelonie i nie tylko o piłce nożnej. W tym dziale obowiązuje regulamin serwisu FCBarca.com, który znajdziecie tutaj. By Użytkownikom La Rambli ułatwić korzystanie z tego działu w zgodzie z regulaminem, stworzyliśmy dla Was Kodeks La Rambla. To zbiór sugestii i wskazówek, które pozwolą Wam poruszać się po La Rambli bezpiecznie, bez narażenia na blokadę konta. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z Kodeksem!

La Rambla

Online: 1770 Culés

1

Kto mi wytłumaczy taką rzecz.
Skoro polski złoty traci na wartości jeszcze bardziej z powodu koronawirusa to zastanawia mnie jedno.
Dlaczego wartość nie stoi w miejscu? Przecież kraje "dolarowe" i "eurowe" też są dotknięte koronawirusem. Czemu ten p...złoty traci?
Pytam, bo mam oszczędności na tyle, że mógłbym kupić nowego golfa (wolę mieszkanie) i trochę szlag mnie trafia...

0

@puyol_presidend5 bo mamy slaba walute,im bardziej nasza gospodarka idzie do przodu tym bardziej zloty zyskuje,teraz jest jak jest wiec bedzie coraz slabszy

0

do tego jak masz na mieszkanie to po recesji beda duzo tansze

1

@liberos35 Nie mam mieszkania jeszcze, właśnie chodzi o to, że chcę kupić :)
Czyli mówisz, że powinny być tańsze przez wirusa? Kurcze, wydaje mi się, że ludzie będą woleli poczekać niż sprzedać dużo taniej.

0

@puyol_presidend5 do tego musisz wziac pod uwage ze jak sztucznie pompujemy gospodarke to zloty nie przybierze na sile bo analitycy z znaczacych sie krajow(ktorzy i tak chca chaamowac wzrost) wiedza ze to jebnie

1

@puyol_presidend5 Jest kilka powodów. Po pierwsze, awersja inwestorów do ryzyka. Gospodarki krajów wschodzących są zależne od gospodarek ekonomicznych potęg. Gdy tam dzieje się źle, wszyscy inwestorzy uciekają w bezpieczne przystanie (złoto, jen, frank szwajcarski, euro, dolar) i wyprzedają waluty typu złoty. Po drugie, niskie stopy procentowe w Polsce. Po trzecie, inwestorzy nie dostrzegają potencjału w polskim wsparciu dla biznesu.

1

@puyol_presidend5 no czekaj kolego,przeciez widzisz co sie dzieje,debeloper nabudowal a za pol roku nikt nie bedzie kupowal bo nie bedzie mial za co,banki(mocno naruszone nie beda dawac kredytow),ceny za metr we wroclawiu skoczyły przez rok z 5000 na 8000,to musialo i tsk jebnac nawet bez wirusa,pytanie tylko czy przez wirusa inflacja nie bedzie tak wysoka ze twoje oszczednosci wystarcza ci na zycie przez pol roku.

0

@puyol_presidend5 dobrze, że nie mam żadnych oszczędności bo wszystko wpakowałem w remont mieszkania :D

0

@Gitarkafcb ja wpakowalem,mam piece kafolowe,i teraz mi kurwa pisza ze centralne beda zakladac,pol chaty mi rozwalaxD

0

@liberos35 No ale z jednej strony inflacja, a zdrugiej ludzie będą biedniejsi po wirusie (masa ludzi traci pracę, nie zarabia teraz). No to ktoś kto ma mieszkanie raczej nie sprzeda go drożej niż teraz.

« Powrót do wszystkich komentarzy

Media

Liga typerów

1 swiergol2 26 pkt
2 paker 22 pkt
3 tylo92 21 pkt
4 lefreux 21 pkt
5 Skazun1ho 20 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Kto powinien być w niedalekiej przyszłości podstawowym prawym obrońcą Barcelony?