0

Akcje mam "odziedziczone" tak jakby,po prostu chciałbym się dowiedzieć jak to się sprzedaje

0

Halo Cules mam bardzo ważną sprawę,zna się ktoś na giełdzie?chodzi mi o to jak założyć konto maklerskie i sprzedać akcje, ponieważ jestem w ciężkiej sytuacji finansowej i potrzebuje sprzedać akcje które posiadam a kompletnie się na tym nie znam, piszcie PW lub odpowiadajcie tutaj,będę wdzięczny

0

Oglądacie Liverpool z Midglesbrough!
Adama Traore w akcji

0

Kandydaci na zmiennika dla MSN? Mój to Bojan Krkic wrócił by do domu moim zdaniem by sie sprawdził :D

2

Tak sie zastanawiałem że gdyby Barca sprzedała Neya za te 190 mln to tak naprawde nie ma go kim zastapic Dybala, Costa Di Maria, Griezzmann, James niechciany w Realu wszyscy są Lewonozni, jakieś propozycje bo mi do głowy przychodzi tylko Coutninho :D

0

W całej historii :D

0

Macie może gdzieś dokładną liste najlepszych strzelców Barcy? chce zobaczyc na którym miejscu jest Suarez :D

0

Polska stacja ma prawa do UFC?

0

Carvajal Nacho Varane Lucas Vazquez pewnie tak to bedzie wygladać :D

1

Tak mnie jakos wzieło
https://www.youtube.com/watch?v=J90D27oS0SM Madrid cabron saluda al campeon!

3

Gdzieś była dyskusja o tym więc daje swoja jednestke bez powtarzania narodowosci
Bravo-Alaba Godin Boateng Alves-Busquets De Bruyne Pogba- Ronaldo Lewandowski Messi :D

0

Chce sie najpierw zająć tym amatorsko żeby poznac opinie ludzi i się w to wkręcić :D

0

TV włączam tylko na wydarzenia sporotwe i serial "Szkoła" który mnie wciągnął niesamowicie :D

0

Najpierw szkoła :P

0

Lepiej chyba jednak spróbowac i przebić mur rzeczywistości :D Po AWF to nic tylko jak wuefista zostac dla mnie rpaca jak ta lala ;) nic nie robisz praktycznie XD Ale chce spróbowac swoich sił w tym "dziennikarstwie" :D

0

Serio, al możecie mi pomóc jak to zrobić? korzystam tylko z FB więc nwm na czym bloga założyć :D

0

wcale nie :P sedzia bierze 100 zł :D

0

Nie chce iść w kierunku instruktora/trenere to dal mnie opcja numer dwa :D

1

Nieee grając w C klasie wspólczuje sędzią których taki gówniarz jak ja miesza z błotem :D

0

Nie mam zamiaru :D

1

Ejj ludziska pomózcie mi jestem w 2LO i moje oceny nie są zadowalające i pisałem ostatnio z siostrą mieszkającą w Londynie i zastanawiałem sie nad przyszłoscią co po liceum? Żebym robił w zyciu to co lubie i na czym sie znam,a więc mam nieprzecietna wiedze na teamt piłki nożnej głownie ale tez inncyh sportów, może nie pisze zbyt czesto ale lubie czytać La Ramble, dobra ale nie w tym rzecz, Możecie mi powiedzieć gdzie sa jakies studia dziennikarskie co tam trzeba itp i druga rzecz to jakas stronka gdzie mógłbym amatorsko zajac się piłka nożną i publikowaniem róznego rodzaju informacji, żebym sie w to wkręcił i w tym obeznał, mam załozyc jakiegos bloga czy jak? pomóżcie mi cule!! czekam na odpowiedzi VeB!

0

Widziałem to szukam czegoś innego

0

Macie moze jakiś fajny film o piłce noznej?

0

Wielkie dzięki, zabieram sie do roboty

0

Dobrze ale jak krok po kroku najlepiej poprawiać formę? Bieganie? jakie ćwiczenia, jak sie odżywiać żeby być wypoczętym?

0

Treningi są , chodzę regularnie

0

Luzdie Help me!
Gram w C klasie u siebie w wiosce, mamy młdy ogarniety skład ja rocznik 98 duzo 97 96 95 mamy tylko 4 graczy powyżej 25 rooku zycia, mam problem jest nas ogólnie 20 zliczając wszystkich poprzednis ezon na 22 spotakni grałem w 19 dwa opusciłem przez kontuzje a jeden to nie byłem w stanie po meczu Polska-Niemcy w Warszawie :D
z tych 19 w 18 wychodziłem od 1 minuty A teraz przyszedł nowy sezon i na 7 meczy( taki podział głupi zrobili) opusciłem 1 przez chorobe, to w tych 6 pozostałcyh wchodziłem z ławki, gram padake, kazdy mówi że to co gram teraz a to jak grałem rok temu to przepaść, Drodzy cules, pomózcie, poradźcie jak krok po kroku odbudowac forme jestem otwarty na wszystko, diete ciwczenia ,treningi help!!!

0

Komentarz usunięty

1

0

Komentarz usunięty

Media