O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie Ponad 3700
  • Liczba komentarzy 799
  • Polecenia 1487

Komentarze

1

PSG proponowało jakis czas temu 100 mln za rakiticia a teraz pewnie nawet za 10 mln nie pojdzie tylko na wypozyczenie bo ma gigantyczny kontrakt ktorego nikt mu nawet w polowie nie da

0

Bartek to jest jednym z,najgorszych prezesow w swiecie pilki ostatnich lat. Trzyma sie rekami i nogami u wladz poteznie niszczac klub który ma tak duży potecjal. Z nim interesy to czysta przyjemność zawsze klub stratny.

2

Ktos mi wytlumaczy jak mozna dac 30 latkowi kontrakt na 5 lat? Z pensja na poziomie 7 mln przeciez to jest dla pjanicia biznes zycia. Nawet w katarze by tak nie mial. Zarzad tym sie skomprpmitowal i pokazał ze u nas jest senatorium dla pilkarzy przed czy po 30 ktorzy dostają mega kontrakt w pieknym miejscu do zycia.

0

@messi564 Alba Pique to beda grali w 1 skladzie jeszcze pewnie z 2-3 lata. Nie wywarzając na ich forme

0

@El dominatore Pkt 11 jesli widzisz ze ktos wybiega dobrze do kontrataku wycofaj pilke do najblizszego w celu uspokojenia gry oraz powrotu przeciwnikow.

Zobacz wszystkie

51

Wydaliśmy prawie 300 mln euro na dwa "wzmocnienia"... Jeden grzeje lawe w Bayernie a drugiemu blizej do konca kariery niz wrocenie na boisko.... Zarzad powinien w trybie natychmiastowym poddac sie do dymisji. Tez trzeba pomyslec o zmianie w sztabie skautów poniewaz na ta chwile to mamy jeden z gorszych skautingow z topowych druzyn.

49

Barca to jest najbardziej dymany klub na swiecie. Poziom zarzadzania w tym klubie jest tak amatorski ze az wstyd. Wymieniaja 23 letniego wciaz obiecujacego srodkowego pomocnika z pensja na poziomie 2mln. Na zawodnika 30 letniego ktory ma najlepsze lata za soba do tego jest w kiespiej formie i dostaje 7,5 mln za sezon? i jeszcze do tego kontrrakt na 4 lata? . Barca za jakies 2-3 lata przy takim zarzadaniu bedzie sie bila o awans do ligi europy.

31

Messi i Mane owszem ale Ronaldo serio ??... Tadic,Ziyech w tej edycji lm byli kozak a tu daja ronaldo co zagral jeden dobry mecz z atleticem. Porazka

28

ALe i tak powiedzą ze Lewandowski najlepszy xD

26

Jesli chodzi o polityke sprzedazy pilkarzy to Real nas miazdzy.