O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Kluivert, Eto, Iniesta, Thiago
  • Ulubione zespoły Barca, BVB, Liverpool
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 1521
  • Liczba komentarzy 1692
  • Polecenia 5359

Komentarze

1

Kurde mamy naprawde uzdolniona mlodziez! Niech tylko ogarna trenera ktory to wszystko pouklada i bedzie na nich stawial, a na swietna druzyne nie bedziemy wcale musieli tak dlugo czekac!

4

Ansu King of the Match! To sie nazywa powrot! :D

3

Fati dopiero pare minut na boisku, ale mozna zauwazyc ze bedzie z nim dobrze i jak bedzie zdrowy, to bedziemy ogladac starego Ansu przed kontuzja.

1

ale grzmotnal o glebe xd

0

Znowu tylko nogę douożył, każdy tak umi.

Zobacz wszystkie

138

Ale ze mnie farciarz! Pierwsza wizyta na Camp Nou w życiu i dziesięć bramek wpadło :D

110

Wiem, że nikogo to nie obchodzi, ale jestem tak podekscytowany, że chce się tym podzielić. Przed chwilą moja dziewczyna poinformowała mnie, że jest w ciąży! Będę ojcem! Ale dziwne uczucie mnie ogarnia, mimo iż bardzo mnie to cieszy. Coś pięknego! :)

102

@BarcaInfo Masakra... Umtiti i Pjanic zarabiaja wiecej od Matsa xd

86

A może by tak stworzyć osobny dział na stronie - LaPolityka. Niech tam sobie siedzą te wszystkie trolle i skaczą do gardeł.

81

@Cochise Mnie bardziej martwi, ze to przeszlo i zostalo zaakceptowane przez moderacje.

Media

Liga typerów

1 KOLAKM 20 pkt
2 norbi77 17 pkt
3 DESPac 17 pkt
4 boronez 16 pkt
5 tribo 16 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Jak oceniasz letnie okienko transferowe w wykonaniu Barcelony?