O sobie

  • Zainteresowania Piłka nożna
  • Ulubiony zawodnik Leo Messi
  • Ulubione zespoły FC Barcelona
  • Barcelonie kibicuję od 10 roku życia

Statystyki

  • Dni w serwisie 993
  • Liczba komentarzy 115
  • Polecenia 333

Komentarze

0

Akurat 1 rocznica odejścia Messiego fajna data (oficjalnym komunikacie).

0

Ja to może bym celował w jakąś wreszcie prezentacje Lewego? Codziennie odwołane prezentacje i przenoszone jakby coś nagle miało się wysypać.

1

@Wicix co ty człowieku piszesz De jong w następnym sezonie będzie zarabiał najwięcej w zespole + trzeba mu wypłacić odroczoną pensje na dodatek i żadne teksty kocham klub itd nie przejda sam bym kochał klub dostając tyle kasy za granie padaki.

1

@JosepPep Bo czekają jak Gavi skończy 18 lat żeby podpisać dłuższy kontrakt niż na 3 lata.

1

@FioletoweOczy XDDDD nie bądź taki do przodu skończy sie na tym że pójdzie do PSG a my zostaniemy z Morata z wymiany z Griezmannem. Już nic Laporcie wierzyć nie można dopóki oficjalki nie będzie to nic nie jest pewne. Ciekawe też za czyje pieniądze przyjdzie taki zawodnik też chce zarabia sporo kasy myślisz że przyjdzie do Barcelony żeby zarabiać krocie jak Alves?

Zobacz wszystkie

32

19 latek z Barcelony B lepszy od Dembele nie spodziewałem się że do takiej sytuacji dojdzie gratulacje Abde i życze wiele bramek w Barcelonie.

32

Tak naprawdę to od niego powinno zacząć się przedłużanie kontraktów.

28

Panowie spokojnie przypomnijcie sobie że to dzięki niemu Barcelona mogła zarejestrować nowych zawodników na początku sami pisaliście że nic złego na jego temat pisać nie będziecie a tu cyk ...
Czekam jeszcze na kolejnych ,, kibiców" którzy będą jechać po Xavim.

23

@pacior95 nie oczekuj od 18 latka który był rok bez gry że Barcelone będzie ciągnął za kudły jest za młody w szczególności na Twitterze Barcelony tak go pompują jak pedriego itd a potem się dziwią że jak zagra kilka meczy złych to się skończył.

22

Przedłużenie z nim kontraktu to priorytet mam nadzieję że zostanie w Barcelonie bo jak odejdzie to będzie problem nie ma bardziej pewnego obrońcy niż Araujo .

Media

Sonda

Który z wypożyczonych piłkarzy mógłby zostać w Barcelonie?