O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 701
  • Liczba komentarzy 392
  • Polecenia 1274

Komentarze

1

Manzano to chyba serio nie lubi Barcelony, dotąd uważałem go za jednego z lepszych arbitrów w Hiszpanii. Nie pamiętam żeby pozwalał na tak fizyczną grę w którymkolwiek oglądanym przeze mnie meczu z jego udziałem.

0

@Janas11224 siema czak

5

Niestety Alba od kilku sezonów ma skłonność do wylewów w finałowych spotkaniach

1

Można mieć zarzuty do Dembele o straty, ale co chłop potrafi wypuścić bocznego obrońcę to jego

4

@Cule007 Puig na tak fizycznie grającą drużynę xddd

Zobacz wszystkie

184

Uwielbiam to gadanie o talencie Messiego i ciężkiej pracy Cristiano xdd. No tak, bo Messi żre Leysy i zapija Pepsi, a CR urodził się z DNA sosny i tylko dzięki ciężkiej pracy nie skończył w tartaku

49

Całe szczęście że Kicker to komfabulanci. Jeżeli serio ktoś chce oddawać Dembele, bo łapie kontuzje, na szklanego fawelarza, który swój prime ma już za sobą, no to życzę powodzenia.

33

O Jezu, to on żyje

31

Tytuł nagłówka trochę niezręcznie sformułowany, bo wynika z niego że to Martino mógł zwolnić Messiego jednym telefonem

28

Ktoś chyba podłączył Semedo wszystkie styki w mózgu, nie poznaje gościa xd

Media

Liga typerów

1 KOLAKM 20 pkt
2 norbi77 17 pkt
3 DESPac 17 pkt
4 boronez 16 pkt
5 tribo 16 pkt
Zobacz tabelę

Sonda

Co było najgorsze w Barcelonie w 2020 roku?