Barça odrzuca propozycję Cadena COPE

IceMan

28 lutego 2012, 11:14

Mundo Deportivo/Marca

16 komentarzy

W dniu wczorajszym na łamach prasy pojawiła się informacja, iż Cadena COPE jest gotowa zapłacić FC Barcelonie 200 tysięcy euro w ramach zadośćuczynienia za szkody, jakie wyrządził jeden z dziennikarzy stacji sugerując, iż piłkarze Barçy mogą stosować doping.

W wieczornym komunikacie Cadena COPE przynało, iż w programie El Partido de las 12, który ukazał się 13 marca 2011 pojawiły się "niesprawdzone informacje". "Informacja podana przez naszą stację okazała się nieprawdziwa, a jej źródło nie zostało zweryfikowane. COPE oraz jej dyrektor, Sr. Alcalá są gotowi częściowo zrekompensować straty jakie poniósł Klub wypłacając na jego konto 200 tysięcy euro."

Przypomnijmy, iż sprawa, która swój poczatek miała niespełna rok temu została oddana do sądu. Barcelona wniosła pozew argumentując, iż: "Naruszono dobre imię, prestiż oraz renomnę Klubu." Barça domagała się zadośćuczynienia w wysokości 6 milionów euro, na tyle zostały wycenione straty poniesione przez Barcelonę.

Na odpowiedź Klubu nie trzeba było długo czekać. Blaugrana odrzuciła proponowane 200 tysięcy euro rekompensaty. W dniu dzisiejszym miała się odbyć rozprawa w Sądzie pierwszej instancji numer 34 w Barcelonie, jednakże z powodu choroby adwokata oskarżonego, sprawa została przełożona. Nowy termin rozprawy nie został jeszcze ustalony.

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Jeśli w sądzie zażądają 6 milionów to dostaną na pewno dużo więcej niż te marne 200 tysi. A tak to może dołoży się na transfery i naprawdę będzie Thiago Silva

To na pewno wina Mourinho !!!

Super fotka, to był piękny gol... ;)


Ciekawe czy ten dziennikarz jeszcze tam pracuje :)
Niech się Hujowsk* Ronaldo Odwali mały dzidziuś i jeszcze ci wszyszcy z Realu...
Jeba* Real

Nie obchodzą mnie pieniądze tylko źródło tego kłamstwa! Usłyszeli od kogoś takie głupoty. Niech się teraz tłumaczą! A zadośćuczynienie na konto fundacji.
konto usunięte

hehehe... co za ciolki... Niech Barca ciagnie ich za jezyk jak najdluzej mozna. Nie chodzi o pieniadze, ale zeby te pismaki i inne podobne pozalowaly podobnych insynuacji. 200tys? Smiech na sali, niech ich na skraj bankructwa za takie chamskie pomowienia sprowadza...

na żadne transfery tylko dla potrzebujących. To dowodzi jaki ten klub jest. Mes que un club ! 200 tysięcy to mogą sobie darować. Walczyć do końca z tymi szmatławcami. Być może oduczy to jednych i drugich pisania i mówienia bzdur...

"bad15" Oczywiście, ze powinien. W Stanach za takie coś mogą cie pościć z torbami, dlatego tam prasa takim bzdur nie pisze. Obojętnie jaki to klub. Ja pieniądze mam "gdzieś" .Niech wpłaca 500.000 na konto jakiejś fundacji. Ja chce imię i nazwisko i miejsce pracy źródła informacji.

Nadal się upieracie, ze to Real wszystko spiskował? Nie ma na to żadnych dowodów. Tak samo ostatnio gościu z El Mundo Deportivo napisał, że Perez u znajomego arbitra (Lahoza) kupuje innych sędziów i dlatego Realu wygrywa Ligę. Czy z tego powodu Madryt powinien was zaskarżyć o bezpodstawne oskarżenia nt. korupcji? Bo to poważne oskarżenia. Oczywiście, że nie. Dlatego wy tak samo nie powinniście tak się przy tym "zawsze złym" Realu upierać:/ Wystarczy zachować odrobinę obiektywizmu, a nie pisać to co najwygodniejsze. Szanujmy się ludzie.
nie będzie 6 mln na transfery, bo siano z tego ma iść na cele charytatywne

Trzeba było wziąć te 200 tysięcy. Byłoby na kolorowy tusz.

I mysle, ze na tym wspolpraca mediow z Madrytem sie skonczy. Watpie czy ktoras ze stacji bedzie chciala tak ryzykowac i ponisic takie straty. Zwlaszcza, ze Real sie wypial na to i zostalil stacje samej sobie, ktora tak naprawde ejst tylko pionkiem :)

tu nie chodzi o 6 mln tylko o to kto byl zrodlem tych informacji. jak wiemy byl nim real madrid teraz tylko trzeba, zeby sad wydal wyrok i kompromitacja faszystow z madrytu gotowa :)

I dobrze . Chcieli ściemniać ? To teraz mają .

U bardzo dobrze! Jak się uda będzie +6 mln euro na transfery ;)