Oficjalnie: Marcelo Brozović przechodzi do Al-Nassr

Dariusz Maruszczak

3 lipca 2023, 17:42

19 komentarzy

Fot. Getty Images

Definitywny koniec sagi związanej z ewentualnym transferem Marcelo Brozovicia do Barcelony. Al-Nassr oficjalnie potwierdziło pozyskanie chorwackiego pomocnika.

„Wszycy go chcieli. On chciał tylko nas” – oświadczył klub z Arabii Saudyjskiej w podpisie filmiku zapowiadającego transfer Brozovicia. Pomocnik został wykupiony z Interu za 18 milionów euro i podpisał kontrakt do 2026 roku. Według niektórych doniesień ma w tym czasie zarobić 70 milionów euro. 30-latek będzie więc nowym kolegą klubowym Cristiano Ronaldo.

W pewnym momencie Brozović stał się głównym celem Barcelony w kontekście zastąpienia Sergio Busquetsa. Sprawa miała kilka zwrotów akcji, a transfer Chorwata do Al-Nassr się przedłużał, ale ostatecznie Katalończycy nie mogli jednak podjąć rywalizacji z Saudyjczykami na poziomie finansowym. Wygląda na to, że Barça zwróci teraz uwagę w stronę zawodnika Girony Oriola Romeu.

REKLAMA

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Poczekał @masq heh

I tak nie pojmę jak w takim wieku można iść do takiej ligi i nie chcieć zostać w Europie, powalczyć o coś nie tylko o wielka kasę która i tak każdy piłkarz ma.

No nie ma się co dziwić. Barcelona nawet oferty nie złożyła więc jak miał przyjść do nas :)

Zwroty akcji były tylko na tej stronie, i pompowanie balonika czy czeka czy nie czeka czy dodał zdjęcie z takim opisem czy z takim. A prawda jest taka ze Barca nawet nigdy oferty nie złożyła za niego, agenci brozovicia chcieli ugrać większy kontrakt i ugrali, a wyświetlenia na fcbarca tez się zgadzały ;) pozdro dla kumatych i mam nadzieje ze strona ma mocne serwery, bo jak do końca okienka będziemy mieli po 20 artykułów na temat takich zawodników jak Chorwat, to może być ciężko.

Co mu się dziwić. Barca obecnie nie ma pozycji zarówno w kwestii zakupów i jak i sprzedaży. Tak źle nie pamiętam żeby było.
konto usunięte

Za 2 godziny bedzie info ze czeka na Barce xd

Tak go WSZYSCY chcieli, że NIKT nie stanął do licytacji o niego. Taki przecież świetny grajek z niego, wice mistrz świata, finalista LM... Barca to jest jednak oderwana od rzeczywistości - taki klub, a chce grajka, który na nikim nie robi wrażenia. Jak pisałem, że zadań z niego wielki pilkarz, to niektórzy gromy spali, ale fakty są, jakie są.

Jak nie stac nas nawet na 17 mln za strategiczna pozycje to nie wiem za co kupia Gulera czy Rogue xD

Trudno mu się dziwić. Gdyby Barca miała kasę to by u nas grał, ale kto na jego miejscu będzie czekał skoro to nic pewnego?!

Oni wszyscy czekają na ruch barcelony, tylko barcelonie się nie śpieszy, bo mają 13 piłkarzy zarejestrowanych. Nikt nie będzie ryzykował przechodzenia do kluby, który nie daje gwarancji gry.

"Wszycy go chcieli. On chciał tylko nas" xDDDDDDDD
Zapewniam, że nic oprócz petrodolarów on od was nie chce, tępe araby.
Gdyby mógł to by mieszkał w Chorwacji i latał tylko na same mecze.

Ale jak to przecież Brozovic czekał na Barcelone nie to co Messi... Oj niektórym się cała narracja posypała...

Cebula, ktora zacznie mu wypominac ze wybral kase, a nie uber ultra mega najlepszy we wszechswiecie projekt sportowy zaczyna juz swoj lament za 3....2.....1....

Chciał waszych pieniędzy a nie was. Arabskie głąby.

No i co w związku z tym ????

Who cares? Ile jeszcze będziecie o tym pisać?