O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Barca, ManCity
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 194
  • Liczba komentarzy 124
  • Polecenia 198

Komentarze

5

Raphinia powinnien zostac chyba jedyny ktory chce i biega na boisku dla klubu a nie pieniedzy

0

czuje przebudzenie mocy i lekko 3:1 dla wielkiej barcy :) oczywiscie do 80 minuty bedzie 1:1 ale wielki czawi wygra ten mecz zmianami (oriol romeu) i skonczy sie 3:1 dla nas :)

1

Dalej trzeba wierzyc Vamos!!!!

6

boje sie o pedriego ale trenerem nie jestem wiec licze na to ze xavi wie co robi Vamos!

0

cos czuje ze bedzie 15 min i 2:0 dla paryza. U nas najgorzej w wejsc w mecz. Potem z kazda minuta sie rozkrecamy

Zobacz wszystkie

26

nie rozumiem placzu o roberto gosc sie stara zapewnia w pewien sposob spokoj w srodku pola walczy o kazda pilke takiego zawodnika potrzebujemy

17

Co jak co dzisiejszy wystep lewego nie najgorszy Ten Hejt to juz przesada

11

Słowa słowami ze nie wywali go do konca sezonu. Kurwa to jest nie mozliwe ze go nie wyjebia po tym meczu to jest juz nie mozliwe co ten czlowiek zrobil z nasza druzyna. Sam mowil ze jesli bedzie szkodzil klubowi to odejdzie to ostateczny czas moim zdaniem kolejne mecze xaviego jako trener wymazują jego błysk z czasow bycia pilkarzem. Mam dosc tego typa niech on odejdzie Powinnismy spokojnie przegrywac 6:1 xavi zwolnij sie sam prosze cie tylko o to.

7

@Sebolinho poprostu kunde i araujo go schowali do kieszeni

7

Ale mamy duzo trenerow na tym czacie

Media

Sonda

Kto zostanie mistrzem Europy?