O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 1956
  • Liczba komentarzy 61
  • Polecenia 97

Komentarze

1

75 mln za dembele?! Biorę w ciemno!

4

@betonito na lata? Suarez 33 lata, Messi 32 lata, Neymar 28 lat. Dodaj 1 rok każdemu w przyszłym sezonie. Chyba, że do 40 będą grać za nazwisko. Czas MSN minął i to wszystko z winy Neymara. Mógł być pierwszy po bogu a wybrał eurasy. Zresztą w ostatnich 2 sezonach już też to nie jest ten sam Neymar. Typowy brazyliczyk z brazylijskim podejściem do sprawy. Szkoda ale mleko się rozlało. Teraz trzeba szukać nowych Neymarów, Suarezów a nie wchodzić 2 raz do tej samej rzeki bo gwarantuje wam, że to nie zadzaiła.

1

@Vito9 a potem się połamie na 3 sezony :D

2

DNA barcelony zostało sprowadzone do frajerstwa i nic nie zapowiada tego, żeby to się zmieniło. Nietrafione transfery za setki milionów euro, brak pomysłu na przebudowę drużyny. To są ostatnie chwile przed totalnym upadkiem. Słowa mes que un club już nic nie znaczą bo przed upadkiem sportowym, barcelona upadła już moralnie (patrz ostatnia aferka bartusia). Barca powinna się zmienić i dostosować do nowych realiów, skończyć z szukaniem graczy z tym mitycznym DNA i zacząć ponownie pracę u podstaw. To co real rozpoczął od sprzedaży Ronaldo i konsekwentnie to kontynuuje i prawdopodobnie niedługo znów staną na nogi, my się zatrzymaliśmy i bez rewolucji tu się raczej nic nie zmieni. Smutno trochę, że coś co dostrzegają fani, kibice i inni, którzy nie żyją z piłki a dla piłki widzą wydaje mi się więcej, niż ludzie którzy powinni mieć najpełniejsze dane i przewidywać pewne ruchy w przód. Quo vadis barcelono?

1

@LuisNazario oczywiście, że madryt! Starożytni kosmici już to przewidzieli! Zarząd ukrywa tajemnice, messi to Jezus Chrystus! Ale nie dają mu się ujawnić! A tak na serio to patrząc na to co bartuś wyprawia i jakie ma wtopy to wcale mnie to nie dziwi.

Zobacz wszystkie

19

Jezeli tak sie skonczy to neymar ze starym przebiliby chyba wszystkie najwieksze blefy w futbolu. Odwalic taka szopke za nowy wyzszy kontrakt to majstersztyk jezeli chodzi o takie zagrywki. I jednoczesnie bardzo dobrze ze tak sie to skonczy dla Barcy. Kurde jezeli to prawda to neymar sr powinien zostac politykiem, dyplomata.

9

Trudno mi to pisać, ale czułem to od kilku lat. Messi jest geniuszem, wirtuozem futbolu, ale prawda jest taka, że lederem to on nigdy nie bedzie. Brak mu po prostu tych przymiotow, charakteru zdolnosci. Niesamowita indywidualnosc, magik w czystej postaci, ale nie lider. I do puki w klubie byli ludzie tacy jak xavi, puyol ludzie z charakterem bioracy odpowiedzialnosc i podnoszacy na duchu kolegow wtedy messi pokazywal caly swoj potencjal. To solista nie bard zagzewajacy do walki. Od kilku lat jest to samo w trudnych dla barcy momentach nie ma go bo nie radzi sobie z presja. Dziwnie to przyznac ale w tym chyba ronaldo jest akurat znacznie lepszy, bo nawet jak mu nie idzie to potrafi wykrzesac z kolegow ukryte poklady sil i zapalu. Mam duze odczucie ze dopoki messi bedzie w barcelonie doputy barca w takich meczach bedzie grala tak samo. I ile by nie wygrali w 1 meczu to w drugim gdzie trzeba pokazac charakter beda odpadac bo messi nie jest liderem. Nie zagrzewa do walki tylko drepcze. Nie wiem czy nie przyszedl czas na nowy projekt juz nie w oparciu o messiego tylko nowych graczy, żądnych slawy, trofeow itp...
Ehh mam jeszcze tyle do napisania jestem ciekaw waszych przemyslen

7

Ten zarząd jest tak fatalny, że nawet dobyle głupich negocjacji nie potrafi się zabrać. Klauzula 40 baniek za paulinho gdzie gość wart jest może połowę tej kwoty. Podburzanie zawodników przeciwko ich klubom, przecież teraz za takie zagrywki nikt nie będzie chciał nam pójść w niczym na rękę bo będą pamiętać jakie cyrki odstawiamy podczas negocjacji. Zbuntowali obu piłkarzy z ważnymi kontraktami. I liverpool i borussie stać na to żeby ich ukarać, to się nie skończy dla nas dobrze. Kto będzie chciał siadać do rozmów z klubem, który jak nie może się normalnie doagdać to buntuje zawodników...
Bezsens i patologia, bo nawet jak ich kupimy to stracimy resztki godności przez ten zarząd

7

Halilovic jest najlepszym przykladem tego jak mocno w psychice młodych graczy osiada mysl ze jest sie juz gwiazda i laczone sa z nim ogromne nadzieje. Chlopak mial papiery na gwiazde ale za szybko go nia uczyniono. Malo kto w takim wieku jest poddawany takiej presji i pozniej sa tego efekty w postaci zniszczonej kariery. Ostatnio tak sie zastanawialem i doszedlem do wniosku ze pilkarz do 18 roku zycia powinien siedziec w swoim klubie maciezystym i tyle. Zadnego sprowadzania 13-17 latkow za duze pieniadze bo tym chlopakom robi sie krzywde. Przypomnijcie sobie jak wy mieliscie 13-17 lat w glowach i czy bylibyscie gotowi dzwigac na barkach odpowiedzialnosc bycia nowym messim. Obecnie to jest chore. Chlopak pare razy kopnie prosto pilke i juz nowy messi. Te dzieci bo tak nalezy je nazywac po prostu potem nie wytrzymuja psychicznie tych obciazen. Zamiast cieszyc sie gra w pilke, probuja na sile dogonic swojego idola a na sile to niestety nic sie nie uda. Szkoda juz teraz chlopa bo ma 23 lata i juz zaden z niego talent.

5

Dziwne zachowanie na RM.pl piszą o Lucho a tu nic... Slabo