O sobie

  • Zainteresowania Brak informacji
  • Ulubiony zawodnik Brak informacji
  • Ulubione zespoły Brak informacji
  • Barcelonie kibicuję od Brak informacji

Statystyki

  • Dni w serwisie 311
  • Liczba komentarzy 70
  • Polecenia 321

Komentarze

3

Trochę się zdziwiłem widząc długość kontraktu. Myślałem raczej o dograniu sezonu do końca i zatrudnieniu kogoś innego. No nic dzięki Ernesto za dwa mistrzostwa i witamy panie Setien. Mam nadzieję na jazdę bez trzymanki do końca tego sezonu i na mega ofensywną, miłą dla oka piłkę.

13

Najlepsze jest to, że klub nie wydał jeszcze nawet oficjalnego komunikatu, a ludzie już narzekają na Setiena xD. Jeden słabszy mecz i znowu bedzie #SetienOut

0

Obyśmy tylko nie przegrali walki w środku pola i powinno być spokojne zwycięstwo.

0

Czy jest na dzisiejszy mecz planowana rozgrzewka na głównej stronie ? Bardzo przyjemnie sie przegladalo wpisy z Twittera, zdjęcia, ciekawostki itp. i to wszystko w jednym miejscu.

0

Jak na razie Perez z Todibo jak dla mnie najbardziej na plus.

Zobacz wszystkie

52

Dla ludzi, którzy dziwią się że Coutinho dalej jest na urlopie, przypominam: rok temu miał już krótszy urlop bo był Mundial w Rosji, a w tym roku doszlo Copa America, więc nie dziwcie się, że chłopak nie będzie skracal urlopu. A nuż odzyska dawną formę :)

47

Virgil van dijk xD
Ktoś tu niezle odpłynął

30

Może jestem naiwny, ale jeżeli przyjdzie Griezmann albo Neymar to spróbowałbym przesunąć Coutinho w miejsce dawnej pozycji Iniesty a nowy nabytek na lewe skrzydło.

28

"...Fati zrobił na placu gry o wiele więcej niż Ousmane Dembélé'' no po prostu XDDDDD

21

30 mln wydają na 29 letniego bramkarza nołnejma ale 3.5mln żeby dorzucić de ligtowi to im szkoda xD