0

Również masz racje. :)
Primera Division:
Iker Casillas - 16 spotkań - 13 straconych bramek.
Claudio Bravo - 18 spotkań - 9 straconych bramek.

Osiągnięcia Bravo równie imponujące co Ronaldo. :)

0

0

Ondoa nie miał szans przebić się do pierwszej drużyny Barcelony więc mała strata.
Z drugiej strony wasz zarząd znowu się popisał. Ondoa potencjał ma, a Ajax to świetne miejsce na rozwój, jakieś prawo pierwokupu, albo % od ewentualnego transferu można było sobie załatwić.

0

LOL LOL płakał jak odchodził Ondoa, chociaz pewnie go w akcji nie widział, a Hectora Bellerina który w 2011 roku odszedl z Barcy nie pamięta, a z tego co kojarze tez były wielkie lamenty ze Wenger zlodziej, taka perla Cantery odchodzi itd. :)

0

Bo graliśmy na Klubowych Mistrzostwach Świata. :)

0

Messi zaś nie strzelił dla Geatafe czy Celty, czyli ekip które są ligowymi średniakami.
Nie wiem jak Ciebie, ale mnie specjalnie nie interesuje komu strzelał bramki Ronaldo, tylko ile ma ich na koncie i na którym miejscu jest Real Madryt.
Cristiano idzie po Pichichi i Złotego Buta, a Królewscy przewodzą w ligowej tabeli.

Real przegrał z Valencia i Atletico, Ronaldo strzelał im z karnych.
Barca zremisowała z Getafe i przegrała z Celta. Messi żadnej z tych ekip bramki nie strzelił.

Próbuje się umniejszac dla Ronaldo bo nie strzelił z akcji największym ekipa w La Liga, ale równie dobrze można kwestionować Leo ze nie strzelił ligowym sredniakom z którymi Barca straciła punkty. :)

0

Argumentacja dobra.
Ronaldo zmierza po rekord Messiego, ma już 28 bramek na koncie i przed nim jeszcze 20 spotkań , a kibice Barcelony za wszelką cenę próbują umniejszyć mu niesamowitych strzeleckich statystyk nazywając go "Penaldo" itd., co jest rzeczą zabawną bowiem Leo w swoim wielkim sezonie miał o 3 jedenastki więcej.

2

Tak się śmiejecie z Ronaldo że strzela dużo bramek z rzutów karnych.

Primera Division - 2011/12:
Lionel Messi - 37 spotkań - 50 bramek z czego 10 z rzutów karnych. Leo miał 11 jedenastek, ale jednej nie strzelił.

Primera Division - 2014/15:
Cristiano Ronaldo - 17 spotkań - 28 bramek z czego 8 z rzutów karnych.

No Panowie nie wypada się śmiać z Crisa i jego kosmicznego dorobku strzeleckiego mówiąc ze strzela z karnych... Wasz Pan i Władca strzelił w swoim wielkim sezonie 10 bramek z rzutów karnych w Lidze, Cris na razie strzelił 2 bramki mniej, no i Leo tez wtedy jednej jedenastki nie wykorzystał. :)

Ahh ci kibice co to dużo mówią, a malo wiedza :)

1

Ban za to że ktoś się nie zgadza z tezą że Messi jest lepszy od Ronaldo?
Coś niebywałego. :)

Dla waszej wiadomości.
Najlepszy piłkarz w historii? Leo Messi. Dlaczego?
4 x Złota Piłka, Rekord goli w roku kalendarzowym, najwięcej w historii Ligi Mistrzów i Primera Division. + mnóstwo indywidualnych wyroznien Leo.
Ronaldo 3x Złota Piłka, podobna ilosc trofeów co Messi i indywidualnych wyróżninien, ale za kilkanaście lat za lepszego będzie uchodził ten co wysrubowal więcej rekordów i zdobył więcej indywidualnych wyroznien, a dziś ma ich więcej Leo.

Patrząc jednak na ostatnie 2 sezony to Ronaldo był lepszy od Messiego, w mojej subiektywnej opinii, nie mniej jednak jak juz mówiłem sam dziś za najlepszego w historii uważam Leo bo jak na razie osiągnął więcej od CR7, jednak Portugalczyk goni go w zawrotnym tempie i jeszcze nie powiedział ostatniego słowa w kwestii najlepszego pilkarza w historii. Wiec kto był lepszy ocenimy jak obaj zakończą karierę, a kto jest lepszy dziś? Moim zdaniem Ronaldo, ale dyskusja nie ma sensu bo kibice Barcy będą za Leo, a Realu za CR7.

Pozdro. :)

3

Zasugerowales ze Barcelona bez Messiego nie istnieje, a Real bez Ronaldo radzi sobie bardzo dobrze. Pięknie to ująłeś.

Jak to mówią nie ma piłkarza wazniejszego od klubu i nie ma ludzi niezastąpionych, no chyba ze w Barcelonie. :)

To nie prowokacja, tylko analiza twojej wypowiedzi.
PS. Jak Messi skończy karierę to Barca zostanie ligowym średniakiem? Przecież Leo jest niezbędny...

3

Jaka prowokacja?
Po prostu obserwacja ocen gry Messiego i Ronaldo przez kibiców Barcelony która się tutaj dziele.
:)

11

Messi strzela 14 bramek w Lidze Mistrzów, 50 bramek w Primera Division.
- Messi jest najlepszy!
Ronaldo strzela 17 bramek w Lidze Mistrzów, w 17 spotkaniach w Primera Division 28 bramek, przed nim jeszcze 20 spotkań do rozegrania.
- Ronaldo strzela tylko z karnych i dokłada nogę, jest samolubem łakomym na gole.
Ronaldo ma najwięcej asyst w Primera Division
- liczy się ilość wykreowanych sytuacju która nie przekłada się na brameki i asysty.
Ronaldo zgarnia prawie wszystkie nagrody dla najlepszego piłkarza i strzelca jakie były do zdobycia.
- i tak nie jest najlepszy. Aby być najlepszym musi dryblowac, czarowac i w ogóle być widowiskowym, statystyki sa mniej ważne, liczy się ta magia, ten wkład w grę drużyny, a statystyki? Taki tam mniej ważny detal.
Ronaldo zagrywa plecami, albo próbuje strzelić raboną będąc przy tym widowiskowym.
- jaki pajac, co on sobie myśli, trochę szacunku do rywala...

Kibice

0

Patrząc na ostatnie dwa sezony i ten bieżący to powiedziałbym że obecnie to Ronaldo jest przed Messim. :)

Oczywiście statystyki się nie liczą... Ważniejsza jest ładna dla oka gra i kreowanie sytuacji które nie przekładają się na wyniki i statystyki. :)

Bramkami z rzutów karnych w Barcelonie się gardzi, dlatego Messi nie strzelił karnego z Chelsea, podobnie jak dokładnie nogi i gol, dlatego Leo nie strzelił na 2-0 w ostatnim Gran Derby. :)

1

Ja wolę, aby Ronaldo grał tak jak dzisiaj, ale strzelał bramki, a Królewscy wygrywali.

Co mi po tym że zaliczy w meczu 20 udanych dryblingów, 4 razy trafi w poprzeczkę i wypracuje 10 sytuacji strzeleckich kolegom, jak drużyna nie wygra, a statystyka bramek i asyst będzie wynosić zero?

Widowiskowy to jest Hazard, jego gra cieszy oko, ale nie przeklada się na statystyki.

0

"I nagle ludzie przestają uważać go za najlepszego bo ma gorszych pomocników za sobą i strzela mniej goli?"

Tym samym tekstem można bronić Ronaldo kiedy ten strzelał mniej bramek od Messiego. :)

2

Cristiano Ronaldo w 17 spotkaniach Primera Divison zdobył 28 bramek, tyle co Messi w poprzednim sezonie w La Liga?
Ponadto ma 9 asyst, co jest najlepszym wynikiem w Lidze.

Przed CR7 jeszcze 20 spotkań w Primera Division. Jeżeli będą go omijać kontuzje to zapewne pobije on rekord 50 bramek w jednym sezonie La Liga który należy do Messiego.
Brakuje mu 23 bramek, a przed nim 20 spotkań.

Pozdrawiam antyfanów Ronaldo. :*

1

Suarezem? Za co? Pomijam kwestie zawieszenia i braku tytułów.
Suárez grał tylko w Premier League w której wykrecil niesamowite statystyki, będąc najlepszym strzelcem, asystentem i najlepszym zawodnikiem BPL. Na Mundialu jeden świetny mecz z Anglią.
I to tyle. Otrzymał tez Złotego Buta ex equo z Ronaldo.
Złota Piłka za gre w samej Premier League? Niesmieszny żart.
Suárez dostał nagrodę dla najlepszego gracza BPL, w Europie i na świecie go nie było.
Podobnie Neuera nie było w Lidze Mistrzów, a na Mundialu był jednym z wielu.
Mnie Neuer jakoś nie zachwycił w poprzednim sezonie.

Nie rozumiem toku myslenia Capello. Gdyby taki Bale, albo Zlatan wygrali w roku Mundialu wszystko w klubie i zgarneli wszystkie indywidualne wyróżnienia, a na Mundialu by nie zagrali, albo nie wyszli by z grupy to nie dostaliby Złotej Piłki mimo tego ze nie mieli sobie równych w ponad 60 meczach w sezonie w ktorych byli decydujacymi piłkarzami i w ogóle. A dostalby facet ktory wygrał Mundial, będąc piłkarzem mocarnej reprezentacji, ale w przeciągu całego sezonu byl znacznie gorszy od Bale'a i Ibry których reprezentacje nie maja szans na triumf na takiej imprezie?

1

Zawsze Złotą Piłkę w roku Mundialu dostawał piłkarz który wygrał ten turniej, bądź znalazł się w finale. Tak jednak było do 2010 roku.
Jeżeli ktoś uważa że w 2014 roku Złotą Piłkę powinien dostać Manuel Neuer ub Lionel Messi, zamiast Cristiano Ronaldo to powinien też być zdania że Złotą Piłkę w 2010 roku powinien otrzymać Andres Iniesta, Iker Casillas lub Wesley Sneijder, ale nie Messi.
Podoba sytuacja, aczkolwiek patrząc na osiągnięcia CR7 w 2014 roku i osiągnięcia Leo w 2010 roku to trzeba przyznać że Portugalczyk miał lepszy sezon od Argentyńczyka.
Jest 4-3 dla Messiego w Złotych Piłkach, gdyby anulować dla nich dwie "niesprawiedliwe" Złote Piłki jak to wielu mawia to i tak byłoby 3-2 dla Messiego, więc w zasadzie nic by się w tej ich mitycznej rywalizacji nie zmieniło.

Z drugiej strony nie uważam, aby Neuer był tak dobrym bramkarzem i miał tak wielki sezon, aby nagrodzić go Złota Piłka. Na poprzednich Mundialach Kahn, Buffon i Casillas pokazali znacznie więcej od Manuela, a Złotej Piłki nie otrzymali.
W mojej subiektywnej opinii Neuer nie jest też lepszym bramkarzem od Thiabut Courtois, ani od Davida De Gei.
Wokół Neuera jest wielki fejm, tak samo jak wokół Francka Riberyego w 2013 roku.
Indywidualnie Ronaldo zjadł w 2013 roku Francuza, a jeżeli ktoś mówi o wielkim wkładzie Francka w Ligę Mistrzów to odsyłam do statystyk i meczów w jego wykonaniu w tych elitarnych rozgrywkach. Historia jak z Neuerem który wielka klase pokazał na MŚ tylko z Algierią, a w innych meczach specjalnie się nie wyróżniał. Ligę Mistrzów 2013 przypisano jako głowna zasługę dla Riberyego, a najlepszy był dla mnie Robben, podobnie na Mundialu decydujący był w mojej opinii Kroos, a nie Neuer.

0

Zgoda Don.
Jak jednak uważam i wiele ludzie w świecie sportu podziela moje zdanie że Leo niezasluzenie otrzymał tytuł MVP mistrzostw świata.
Ponadto uważam że i od Neuera na Mundialu większą klasę pokazał Keylor Navas.
Jednak Neuer i Messi dotarli do finału i byłoby dziwne gdyby ktoś kto poległ w ćwierćfinale otrzymał owa nagrodę.

Jeżeli chodzi o najlepszego piłkarza MŚ to mnie swoja gra urzekl James, tak bardzo ze skakalem z radości gdy się dowiedziałem ze będzie grał w Madrycie.
James, Mascherano, Toni Kroos, Robben, Keylor. Dla mnie to oni byli największymi gwiazdami MŚ.

Leo znikł w ćwierćfinale, a Di Maria... Di Marie wykluczyla kontuzje, nie mniej jednak ten piłkarz był tak chaotyczny i niedokladny na Mundialu... Zerknij na jego liczbę strat i nieudanych drblingow, celność... Dużo robił wiatru, malo z tego wynikało.
Angel z 39 stratami w jedym meczu jest nowym rekordzista MŚ w tej niechlubnej statystyce.
Neuer błysnął tylko z Algieria, w pozostałych meczach bez szału...
Raczej nigdy nie było tak ze piłkarz który odpadł w ćwierćfinale zostal wybrany MVP turnieju, albo najlepszym bramkarzem...
Neuer i Leo wygrali, ale mnie jak i wielu innych oczarowal na Mundialu najbardziej James, Mascherano i Keylor.

0

Nie wiem czy wiesz, ale Messi na trzech Mundialach wystąpił w 8 meczach fazy Pucharowej i nie zdobył żadnej bramki.
W Brazylii Leo zaliczył jedna asyste w 1/8.
Ze wyciągnął Argentyne z grupy to się zgodze, ale że ciągnął ich do finału to już nie.

0

Wiesz Ja myślę że jednak statystyki są po stronie CR7.
Rok kalendarzowy, rokiem kalendarzowym, ale na koniec i tak będziemy patrzeć na to kto został Pichichi, kto otrzymał Złotego Buta itd., a w tych klasyfikacjach prowadzi Ronaldo.

0

Zawsze wychwalasz i bronisz Leo Don, ale jakby nie patrzeć to faktem jest iż genialny Argentyńczyk nie zdobył, ani jednej bramki w fazie Pucharowej Mistrzostw Świata, a to był już jego trzeci takowy turniej i jak na razie Lionel rozegrał 8 spotkań w fazie Pucharowej, w której zanotował też tylko jedną asystę z tego co pamiętam, właśnie na Brazylijskliej ziemi minionym roku do Di Marii w 1/8 ze Szwajcaria, ale poprawy mnie jeżeli się myle.
Leo na Mundialach strzelił 5 bramek.
1x z Serbia i Czarnogórą
2x z Nigerią
1x z Bośnią i Hercegowiną
1x z Iranem
Więc tutaj szału nie ma. W najważniejszych meczach Leo nic nie zrobił...
Nie żebym się czepiał Lionela, ale uważam ze niektorzy za bardzo koloryzują jego grę na Mundialu. Rywale z którymi strzelał Messi bramki pozostawiaja wiele do życzenia, wszystkie bramki zdodbyl w fazie grupowej, a w najważniejszych meczach nie błyszczał.

Ps. Odpowiadaj na komentarze, bo piszesz osobne komento do mnie, a ja później szukam odpowiedzi od Dona. ;)

0

Gdyby Palacio, albo Higuain wykorzystali sytuacje to Argentyna byłaby Mistrzem Świata...

Gdyby ma EURO 2012 Bruno Alves i Joao Moutinho wykorzystali swoje jedenastki w półfinale z Hiszpanią to Portugalia byłaby w finale Mistrzostw Europy...

Gdyby Messi wykorzystał rzut karny z Barcelona byłaby w finale Ligi Mistrzów dwa razy pod rząd i miałaby szansę wygraną Ligi Mistrzów rok po roku.

Gdyby Robben wykorzystał rzut karny w finale Ligi Mistrzów z Chelsea, to Bayern wygrałby Ligę Mistrzów dwa razy z rzędu.

Gdyby Robben wykorzystał dwie sytuacje 1vs1 z Casillasem w finale Mistrzostw Świata 2010 to Holandia zdobyłaby Puchar Świata.

Itd. Itp.
Skończ płakać, szukać winnych porażki swojego idola i nie próbuj na siłe umniejszać osiągnięć Ronaldo bo to tylko pokazuje jaki mały z Ciebie człowieczek.

3

Może ktoś mnie oświecić i powiedzieć dlaczego Messi prowadzi w wyścigu o Złotą Piłkę 2015?

Z tego co Ja widzę to CR7 góruje nad Messim we wszystkich statystykach i w każdej statystyce jest liderem, poza Ligą Mistrzów w której Ronaldo zdobył 4 bramki mniej od Luiza Adriano.
W ostatnich dwóch latach Ronaldo był ponad Messim i w bierzącym sezonie też jest.

1

Ta jedenastka roku jest żałosna!
Rezerwowa XI tez jest żalosna.
"Z Atletico" tylko Courtois... Wsrod rezerwowych.

1

Powinno być tak:

Messi - Ronaldo - Robben
Kroos - Modrić - Koke
Pepe - Godin - Ramos - Lahm
Neuer

0

Rozumiem. Ronaldo rozegrał 145 spotkań więcej od Leo to raz, a dwa Messi strzeli. 91 bramek w roku kalendarzowym. :)

Zanim Messi strzelił te 91 bramek i tak był uznawany za geniusz futbolu...
Gadasz jak Pele hehe jak Messi i Ronaldo nie zdobędą MŚ to nie będą najlepsi...
Tak samo ty, jak Ronaldo nie pobije 91 bramek Leo to nie będzie najlepszy.
Śmieszny argument.

To piłkarze tej samej klasy, sa ponad Pele, Maradona i innymi.
Maja zbliżone osiagniecia, ale kibice Barcy próbują umniejsza dla Ronaldo. A to karne, a to więcej spotkań rozgranych.
Kiedyś nikt nie spojrzy na to kto ile spotkań zagrał, a ile bramek i asyst zdobył, ile miał złotych butów, pichichi, złotych piłek...
Pozdro. Koncze ta jałową dyskusje.

0

Czyli jak powiedzmy Pedro strzeli w 10 meczach 15 bramek to będzie to większym osiagnieciem niż 40 bramek Messiego w 50 meczach?

0

Masz racje to spisek!

Wszystkie Złote Piłki dla Leo były prawidłowe.
Osiągnięcia Leo?
W karierze Ronaldo ma więcej asyst i bramek od Messiego.
17 bramek w LM, obecnie 26 w La Liga i przed nim 21 kolejek na pobice rekordu 50 bramek Leo. :)

0

Popelnilem błąd Leo ma 12 asyst, tyle co Ronaldo, ale ma 8 bramek mniej od Portugalczyka. :)
Ktoś będzie patrzył na to ile piłkarz zagrał meczów czy na to ile bramek zdobyl?

Media

Sonda

MVP sezonu 2025/26 FC Barcelony jest: