Neymar i jego syn dołączają do grona socios

Gołąbka

6 lutego 2015, 17:43

Sport

78 komentarzy

Neymar i Davi Lucca zostali socios FC Barcelony. Napastnik pojawił się dziś w klubowych biurach w towarzystwie prezydenta Bartomeu i szefa działu społecznego Jordiego Cardonera.

Zarówno piłkarz, jak i jego syn zostali zarejestrowani jako socios. Ich numery to odpowiednio 155 674 i 155 675. Obaj otrzymali od klubu koszulki, na których na plecach widnieją napisy „Neymar” oraz „Davi Lucca”.

„Bycie socio Barçy to zaszczyt. Jestem bardzo zadowolony i Davi Lucca również, ponieważ bardzo lubi Barçę i zawsze chodzi z jej koszulką. Zawsze byłem kibicem Barçy i podoba mi się to, że teraz, gdy gram w klubie, jestem socio”.

Powiązane artykuły

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Oby wyrósł na wielkiego piłkarza, choć przy takim ojcu to trudno nie wyrosnąć :D

A czy jest tu na forum jakis soci ??

a co ten mały taki biały ????

No to co nowy skrzydłowy/napastnik po tatusiu ? :)

Ktos wie ile ten syn ma lat?

Dzieciak przyjechał z dinozaurem. Za taki hajs jaki ma Neymar to powinien przyjechać z dinozaurem na smyczy ;D

Troszkę to dziwne, Neymar ponieką narzuca młodemu komu ma kibicować...

A wiek ktoś czy Mascherano też jest socio ?

2 głosy Bartomeu w nadchodzących wyborach już ma ;D

JA bym dzieciakowi na miejscu Neymara zrobił test na ojcostwo :D

Neymar dostał klubową koszulkę z napisem Neymar, szczęściarz :D

Oni są jak dwie krople wody.

Dla mnie to jest niesamowite ze ten jego syneczek ma taki Nordycki typ urody, a neymar i jego Laska są latynosami, Masakra !

Nie lubię Daviego, ale spoko, fajnie z ich strony

Co się Neyowi stało w lewą brew bo jakaś dziwna.
konto usunięte

Syn Neymara to chyba po listonoszu.

Pewnie dołącczyli, aby za kilka miesięcy zagłosować na Laporte :)

Ciesze sie, fajne zdjecie :)

Davi Lucca da Silva - przyszły crack Barcy

Synek Neymara jest naprawdę uroczy ;)
Miejmy nadzieje, że także wyrośnie na dobrego piłkarza

fajny dinozaurek. :D

Carles Busquets niegdyś też "przybył" z synem...

Davi i Thiago w przyszłosci zastapia tatusiow w Barcie :D

Zauważyliście jak Bartomeu szpanuje tym zegarkiem?

Wie ktos czy Davi jest lewonożny?

Czy każdy socio (w odpowiednim wieku) ma prawo głosować

W przyszłości fajnie byłoby zobaczyć dzieci naszych piłkarzy w barwach Barcy,jeżeli oczywiście mają zaciąg do piłki. Synowie Gerarda na stoperów,Thiago Messi na atak,Davi Lucca na skrzydło :D

A Messi jest socio? :)
konto usunięte

Wykapany ojciec! :D
konto usunięte

Super,bardzo się cieszę. Ney ostatnio wrzucił na instagram taki filmik na którym Davi kopie taką dużą piłkę więc już widać że ma zaciąg do futbolu ;)

A czy Thiago Messi jest socio ?

Bartomeu zakochal sie w neyu czy co ostatnio nawija caly czas o nim i wszedzie za nim chodzi

Wow, świetnie. Brawo dla nich! :D

Davi ubiera się bardziej "dojrzale" niż Ney :D

Młody jaka stylówka .

Gdzie Neymar tam i Bartomeu. Co gość robi kampanię.

Davi jaki już duży chłopak :D

Neymar syna adoptowal ? pytam calkiem serio...
Spoko opcja. Ciekawe czy jego syn pójdzie w ślady ojca i również zostanie piłkarzem?

No bardzo fajnie ;)