0

Czterech zawodnikow do odejscia ale zaden sie nie kwapi a szukaja trzech wzmocnien. Test Xaviego nadszedl i weryfikacja bedzie oby nie bolesna dla niego, Laporty i klubu.

0

Zlosliwie mozna by powiedziec ze jest progres. Barca nie przegrala. I tyle.

11

Powietrze z balonika zeszlo. Dobrze, ze tylko remis bezbramkowy a kompromitacja byla blisko.

4

Dembele dalej swoje. Kessie na lawe i ogony. I czekamy na cd.

7

Ten Dest nie spelnia oczekiwan ale nikogo lepszego nie ma na horyzoncie. Tym bardziej ze duzej kasy nie zarabia. Lepiej juz zeby zostal niz znajda kolejny niewypal.

0

@Czarny_ck ok, masz swoje zdanie.

1

Laporta juz sie zakiwal przez te transfery. Dla mnie kluczowi to Lewy, Raphinia i Kunde. I to by wystarczylo na teraz. Zima moznaby bylo dokoptowac innych. Ale skoro Laporcie zalezalo tez na niektorych darmowych przyjsciach to ok. Niech glowkuje teraz. Napewno musi ich zarejstrowac do konca okienka. Na start rozgrywek pasowaloby zeby grali wymienieni wyzej.

5

Auba powinien zostac i dobrze, ze klub stoi za nim. Za de Jonga brac te 85 baniek i niech sie ciesza

9

Ja bym wolal zeby kasa po de Jongu poszla na rejestracje zawodnikow. Silva moze poczekac do zimowego okienka albo za rok. Inaczej Laporta narobi sobie klopotow.

1

Laporta chce pozbyc sie pilkarzy z najwyzsza pensja i szuka trupow. Tych zapewne jeszcze troche jest po Bartomeu. Ale Laporta tez moze pozostawic po sobie „dziedzictwo” nie do pozazdroszczenia. Z czasem pewnie bedzie wiecej truskawek na tym torcie

0

Teraz czekamy w weekend na lige i najlepiej zaczac z przytupem.

2

Jak ktos bedzie mial linka do dzisiejszego meczu to poprosze.

0

Zycze Laporcie zeby to wszystko wypalilo. Zainwestowal klubowe „srebra” zeby sprowadzic wielu zawodnikow w tym Lewego. By to sie powiodlo.

1

Cos za slabo ida te odejscia. Przy odejsciu De Jonga i Depaya odblokuje sie troche kasy na wyplaty, ale kadra jest i tak za szeroka. Niektorzy pozostana do konca kontraktu bo im tak wygodnie.

1

Barca wsrod faworytow do wygrania LM. Co sezon o tym pisza. Nie dzililbym skory na niedzwiedziu bo sezon pokaze jak bedzie. Choc oczywiscie byloby fajnie zgarnac PK, Mistrzostwo i LM. A po drodze cos jeszcze by wpadlo, ale wole byc ostrozny w hurra optymizmie.

0

Trzeba czekac na pelny sezon Ferrana i ocenic. Natomiast Depay srednio wypadl i przy tych transferach napewno powinien odejsc.

0

Nie ma chetnych i oni nie maja checi odejsc.

0

Messi wroci na jeden sezon (o ile wroci). Potem pozegnanie i propozycja pracy w klubie. Messi nie wyprowadzil sie z Barcelony tylko przeniosl na jakis czas, a domy ma w ulubionych miejscach na swiecie.

1

Niektorzy kibice zapewne tez. O ile beda te transfery zapelniac klubowe gabloty to ok. Gorzej bedzie w druga strone.

0

Przy tylu transferach napewno bedzie jakis niewypal. Ale juz bez wzgledu na wszystko przynajmniej krajowe trofea to minimum. Jesli tak sie nie stanie to gromy sie posypia na Xaviego.

2

Laurki i holdy zostawmy na sezon zasadniczy. Pelny sezon i wtedy bedzie mozna go ocenic.

0

@Gall nie do konca sie zgodze. Jesli de Jong bedzie robil problemy to Barca nie zarejestruje ktoregos nowego zawodnika. A to bedzie oscia w gardle Laporcie i Xaviemu.

0

@kaczucha1899 nie do konca sie zgodze. Jesli de Jong bedzie robil problemy to Barca nie zarejestruje ktoregos nowego zawodnika. A to bedzie oscia w gardle Laporcie i Xaviemu.

0

Bedzie goraco jesli przez De Jonga nie zarejestruja nowego grajka.

2

Nie jest to regula oczywiscie, ale jesli w presezonie ktos hulal to najczesciej w sezonie juz bylo miernie. Zazwyczaj, ale oczywiscie nie jest to regula. Natomiast Lewy i zespol musza popracowac i zgrac sie na odpowiednim poziomie. Presezonu nie ma co oceniac. Jest po to zeby zarobic na wyjazdowych spotkaniach i i powoli lapac forme przed sezonem ligowym.

0

Poranny przeglad prasy do porannej kawy ;) Lubie to :)

0

Slusznie xD zgadzam sie

0

@Turio zgoda. Coz, Alemany ma pelne rece roboty.

0

Moze lepiej pozbyc sie kilku lawkowiczow i zimie kogos kupic jesli kadra bedzie niewystarczajaca. Do konca okienka okolo 40 dni. Czasu nie zawiele a niewielu zawodnikow odeszlo.

1

Jedyny „kamyczek” do wczorajszej premiery prezentacji to brak numeru na koszulce Lewego. Na wlasciewej prezentacji powinien juz byc.

Media