O sobie

  • Zainteresowania Piłka nożna
  • Ulubiony zawodnik Ronaldinho Gaucho, Carles Puyol
  • Ulubione zespoły Fc Barcelona, Ac Milan, Legia Warszawa
  • Barcelonie kibicuję od 2005

Statystyki

  • Dni w serwisie 2577
  • Liczba komentarzy 353
  • Polecenia 576

Komentarze

0

@SonBarcaGoku Czyli my w takim razie w 2009 nie powinniśmy zdobyć sekstetu, fakt faktem jest, że mają te 3 ligi mistrzów z rzędu i nawet za 20 30 lat to kto będzie pamiętał o tym, że tam z Bayernem jakieś spalone czy coś.

2

@dominik127pl Bardzo mocny atut Dominiku, dziewczyny aż padają z wrażenia.

0

Nie myślałem, że kiedykolwiek to zrobię, ale właśnie ogoliłem się na Pazdana i wiecie co są tego plusy, przynajmniej nie trzeba szamponu używać i lepsza aerodynamika jest xD

1

@Dziki15 To poczeka Pan aż na darmowych stronach będzie.

0

@MarioVeB! U mnie wszystko na uniwersytecie działa świetnie, używają google meet i zajęcia są wszystkie normalnie prowadzone, no owszem zdarzają się przypadki, że jakieś randomy wejdą, ale przynajmniej na nudnych ćwiczeniach czas szybciej mija.

Zobacz wszystkie

47

Z góry was przepraszam, ale muszę sie pochwalić.

Udało mi sie zdać egzamin na prawko za pierwszym!

29

Rakitic już wam chyba mózgi wyprał.

24

Ja tylko chciałem pozdrowić użytkownika LinekPark, fajne są z nim dyskusje.

19

Napiwno

19

"Najlepsza liga świata" a nie posiada goal-line. Pod względem sedziowania Hiszpania jest jakieś 100 lat w tył od Anglii.

Serio to jest kpina, że w lidze, gdzie zespoły dominują w Europie nie mają zapewnionego goal line a wideo powtórki wg nich niszczą futbol.

Premier League > La Liga