Mundo Deportivo: Jeśli de Ligt nie trafi do Barcelony, klub postawi na Todibo

Julia Cicha

14 czerwca 2019, 11:06

Mundo Deportivo

65 komentarzy

Jeśli Matthijs de Ligt trafi ostatecznie do Barcelony, z pewnością zostanie w niej dobrze przyjęty zarówno przez członków zarządu, jak i przez przedstawicieli dyrekcji sportowej, pracowników klubu i samych zawodników. Barça wie jednak, że jeśli operacja się nie powiedzie, postawi na Jean-Claira Todibo, którego fanem jest Ernesto Valverde.

Francuz przeszedł na Camp Nou w styczniu i od tamtej pory regularnie trenuje z pierwszym zespołem. Od początku sprawiał dobre wrażenie i widać, że jest młodym i perspektywicznym graczem. Barcelona wie, że musi przyglądać się jego rozwojowi. Młody wiek i niewielkie doświadczenie obrońcy sprawiają też, że trzeba zwrócić uwagę na jego zwyczaje pozaboiskowe. Ostatnio informowano, że Todibo nie dba zbytnio o swoją dzienną rutynę i zmienił też nieco początkowe nastawienie.

Mundo Deportivo wspomina również o drugim młodym Francuzie z Barcelony. Ousmane Dembélé ma dobre relacje z Todibo i przyjaźni się z nim poza boiskiem. Obaj są w obcym kraju, co zbliżyło ich do siebie. Spędzają razem dużo czasu, w związku z czym Barcelona porozmawia z napastnikiem, by ten był dobrym przykładem dla młodszego kolegi.

Zachęcamy również do zapoznania się z analizą taktyczną gry Todibo, którą opublikowaliśmy jakiś czas temu.

Powiązane artykuły

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

No i bardzo dobrze stoperow mamy inne pozycje trzeba wzmocnic

Dembele niech sam najpierw zmieni swoje zachowanie, a potem dopiero niech będzie wzorem dla innych ;)

Ja tam licze na to, ze jednak plotki się potwierdza i nie trafi do Barcelony!

Co Valverde mowi jakie to ma znaczenie dLa rozwiju zawodnika i druzyny bo narazie u niego nikt sie nie rozwinal a druzyna gra coraz gorzej

No i bardzo dobrze!
De Ligt ma prawo wybrać gdzie zagra i za ile zagra, tyle w temacie. Skoro dodatkowo gwarantuje mu się miejsce w pierwszym składzie, nie ma o czym dyskutować.
Wg mnie Barca i tak jest w uprzywilejowanej pozycji, ponieważ dysponuje ogranymi Pique i Lenglet, ma młodego i perspektywicznego Tobido oraz Umtiti, którego powinno się jak najszybciej zoperować, aby łapał formę i tworzył konkurencję.
Ponadto są pilniejsze pozycje wymagające wzmocnienia...

Jak może trener być fanem kogokolwiek ...

no i dobrze, jeszcze Holender będzie żałował i płakał jak Neymar
trzeba stawiać na młodych, których mamy i elo

Gorzej jak zaczną razem imprezować albo grać w fifę zamiast trenować :P

Przecież Todibo to świetny obrońca. Zamiast De Ligta bardziej bym widział jakiegoś silnego środkowego który nie ma trzydziestki na karku. Ndombele np.

Dobra stanowisko Barcy, aby nie ściągać De Ligta za wszelką cenę. Mamy Lengleta, Pique, Umtitiego, Todibo. Niech sobie młody holender wybiera kasę. Według mnie Paryż niedługo się skończy jako futbolowa potęga bo szejk przestanie pompować kapustę jak im się znowu nie powiedzie.

Obym sie mylił ale Dembele to chyba nie byłby zbyt dobry wzór do naśladowania dla Tadibo.

Po wielu doniesieniach na temat możliwego przyjścia De Ligta do Barcelony powoli godzę się z faktem,że Holender jednak do nas nie dołączy. Opcja z Todibo jest dla mnie całkowicie zrozumiała. Francuz jest młodym i perspektywicznym graczem dlatego wierzę, że wraz z dostaniem odpowiedniej liczby minut pokażę na co go stać będąc dla nas ważnym punktem linii defensywnej.

Uff i oby tak było. Od samego poczatku było to najlepsze wyjscie, bo wtedy żaden SO nie musi odchodzic.
Todibo bedzie przy Pique nabierał doświadczenia i gdy ten odejdzie bedzie już wpełni graczem, kótry może wskoćzyć do pierwszej 11 do tego po drugiej stronie Umtiti i Lenglet.
Idealne wyjscie i nie trzeba przepłacąc za gościa który sam nie wie czego chce.
Przy okazji jak to się mówi życie nie lubi prózni w tym czy nastepnym roku wypłynie kolejny fajny SO

Teraz bedzie na sile wmawianie, ze Todibo to taki sam talent jak De Ligt. Zawsze jak nie potrafia przeprowadzic transferu to jest taka spiewka, ze i tak nie potrzebowalismy bo mamy potencjaly w kadrze. A z nim bedzie to sama co z Mina i za 2 lata go sprzedzadza. Staly schemat.

Valverde predzej poprosi o wypozyczenie kolejnego obroncy ktorego nie wpusci na boisko niz postawi na tadibo..

Noi bardzo fajnie, chciałem właśnie żeby tak było bo Todibo ma potencjał na zajebistego nowoczesnego obrońcę a my robimy wszystko żeby się kisił

"Barça wie jednak, że jeśli operacja się nie powiedzie, postawi na Jean-Claira Todibo, którego fanem jest Ernesto Valverde". I dlatego dał mu pograć 118 minut w dwóch meczach :-DDDD.
Normalnie dowcip dnia :-)

Dembele to przecież podrecznikowy przykład zdyscyplinowania, napewno pokaże koledze jak sie należy prowadzić :) A Todibo zamiast De Ligta i 75 mln na inne wydatki w tym lewego obrońce, to dobra opcja. Wcale mnie to zbytnio nie zmartwi.

Dembele będzie miał się z Kik spóźniać na treningi, skoro się kumplują :P

Hehehe,zarząd porozmawia z Dembkiem aby ten był dobrym przykładem dla młodszego kolegi...
To tak jakby wiódł ślepy kulawego.Tyle było już tego typu gadek a Dembek jak był niekumaty tak niekumatym pozostał.

Z jednej strony jestem fanem De Ligta, to może być top 3 obrońców na świecie przez lata, z drugiej nie mamy żadnego godnego zmiennika dla Alby, z prawym obrońcą tez sprawa jest niepewna, a chcemy wydać 80 milionów na 5 środkowego obrońcę. To samo z zawodnikami ofensywnymi, gdzie wyglada na to, że o jedno miejsce może walczyć 3 zawodników wartych razem jakieś 400 milionów euro. Albo ja czegoś nie rozumiem, albo ktoś bardzo kiepsko zarządza transferami w naszym klubie.

no to juz wiemy o co chodzi, Waldek woli francuza wiec Ligt skończył by u nas jak Malcom

Właśnie takiej decyzji nam potrzeba i Todibo też bądźmy w reszcie dawną barcą i uwierzmy w tych młodych a nie cały czas hamulec.

Dembele < dobry przykład dla kolegi, niestety

ja bym wolał Todibo na wypożyczeniu a w pierwszym składzie młodego holendra.

No i dobrze, ale jeśli postawienie na niego ma oznaczać zagranie dwóch meczów w półroczu z trzecioligowcem w PK to niech ucieka stąd jak najdalej.

"klub postawi na Todibo", ciekawi mnie czy Valdek postawi na niego więcej niż 5 razy w sezonie :)

A czy nie ten sam Valverde jest fanem Rakitica, Williana i Parejo? Czy to tylko zbieżność nazwisk? :p

Dembele dobry przykład dla Todibo xD
Chyba w Fortnite.