Złota Piłka FCBarca.com: GALA NAGRODZONYCH (relacja na żywo!)

Eoren

9 grudnia 2018, 17:00

169 komentarzy

W zeszłym roku z okazji piętnastych urodzin portalu po raz pierwszy zorganizowaliśmy Złotą Piłkę FCBarca.com – plebiscyt na najlepszego Użytkownika serwisu. Konkurs tak bardzo się Wam spodobał, że postanowiliśmy kontynuować go w kolejnych latach. Dziś przedstawiamy nagrodzonych w drugiej edycji. Czas rozstrzygnąć do kogo trafi Złota Piłka FCBarca.com 2018!

17:45

Wszystkim wyróżnionym i nagrodzonym jeszcze raz gratulujemy. Zdobywców Złotej Piłki i Nagrody Redakcji prosimy o kontakt mailowy pod adresem redakcja@fcbarca.com w celu ustalenia szczegółów przekazania nagród rzeczowych.

Dziękujemy, że byliście z nami! Do zobaczenia za rok.

17:44

Tym samym drugie miejsce zajął

ViscaBarca123

Miło nam ogłosić, że to właśnie on został zwycięzcą Nagrody Redakcji FCBarca.com! Obiecujący zawodnik, którego czeka świetlana przyszłość.

17:43

BarcaInfo!

Serdecznie gratulujemy obrońcy zeszłorocznego tytułu!

17:41

 Złota Piłka FCBarca.com 2018 wędruje do...

17:39

Pozostało ich dwóch. Podzielili pomiędzy siebie ponad połowę Waszych głosów! 25,98% i 27,08% – dokładnie tyle punktów zgarnęli dwaj najlepsi Użytkownicy.

17:37

Najniższy stopień na podium zajął...

Socjopata

Gratulujemy! Oby od tej chwili każdy mecz Ci wchodził.

17.34

Na czwartej lokacie uplasował się...

GenerałXavi

Gratulujemy i życzymy, by nie zatrzymał się tam tak długo, jak niektóre drużyny.

17:31

Wreszcie dotarliśmy do chwili, w której poznamy kolejność pierwszej piątki. Piątą, zaszczytną lokatę w plebiscycie Złotej Piłki FCBarca.com zajął..

KamQiX

Serdeczne gratulacje! Jak wiemy piąte miejsce może zająć prawdziwy crack!

17:29

ViscaBarca123:

„Rok temu zapowiadałem BarcaInfo, że razem powalczymy o tę nagrodę. Tak też się stało. Mogę podziękować użytkownikom FCBarca.com za wiele nominacji i głosy na mnie. Zaszczytem jest znalezienie się w najlepszej piątce userów tej strony. Głosy otrzymało wielu użytkowników, każdy z nich wnosi do tego serwisu coś innego – coś, co sprawia, że serwis ten jest wyjątkowy i zawsze chce się do niego wracać. Dzięki wszystkim i gratuluję innym wyróżnionym. Brawa również dla redakcji za organizację całego tego wydarzenia. Świetna inicjatywa i naprawdę super odskocznia od futbolu. Serwis wciąż się rozwija, za co można bić brawa”.

17:28

Socjopata:

„Serdecznie dziękuje każdemu za oddanie na mnie punkcików w plebiscycie Złotej Piłki i docenienie mojego stylu bycia na tym serwisie gdzie przebywa wiele dobrych mordeczek, jest mi niezmiernie miło. Buziaki dla was i mojego brata Estebana, TJMMNW”. 

 17:27

KamQiX:

„Dzięki wszystkim za głosy w tegorocznym plebiscycie Złotej Piłki FCBarca.com. Nie oczekiwałem i nie spodziewałem się, że zajmę taką pozycję. Cieszę się, że moja „twórczość” – ta graficzna i ta pisana - najwyraźniej Wam się podoba :)

Super, że mogę być częścią społeczności najlepszej strony o tematyce sportowej w Polsce.

Na koniec chciałbym podziękować mojemu komputerowi, smartfonowi i firmie piszącej programy graficzne – bez Was to wszystko nie byłoby możliwe!”

17:27

GenerałXavi:

„Kiedy jestem w blasku nie-fleszy, to z chęcią napisałbym coś mądrego, miłego, kreatywnego, a najlepiej zabawnego. Jednak niestety nie potrafię. Mimo że uważam szczerze, że są osoby które bardziej zasłużyłyby na takie wyróżnienie, to pragnę wyrazić słowa wdzięczności dla tych wszystkich, co na mnie głosowali albo jakkolwiek myślą pozytywnie o mojej osobie: dziękuję. Korzystając z okazji bycia na forum publicznym pragnę prosić użytkowników o szacunek do piłkarzy, działaczy klubowych i trenerów. Naprawdę dobija mnie to w jaki sposób się tutaj wypowiadamy o osobach, które są w naszym (podobno) ukochanym klubie. Nie zapominajmy, że jesteśmy tylko kibicami. Nasza wiedza jest znikoma. Mniejsze wahania nastrojów, dłużej konstruujące się opinie niż przez jeden mecz, a tym rzadziej się zmieniające - na pewno też by nam nie zaszkodziły. Nie wykorzystujmy tej części Internetu do wylewania swoich frustracji i wyładowywania negatywnych emocji. Serwis to przede wszystkim my – użytkownicy. Dlatego dbajmy o poziom który tutaj mamy. Dzięki ”.

17:26

BarcaInfo:

„Chciałbym podziękować wszystkim, którzy doceniają moją działalność na stronie i oddali głos na mnie w tym plebiscycie. Jest to duże wyróżnienie, że drugi rok z rzędu znalazłem się w gronie najlepszych Użytkowników tego serwisu. Cieszę się, że mogę w jakimś stopniu pomóc w rozwoju strony. Pozdrawiam wszystkich Użytkowników i Redakcje serwisu”.

17:23

Znamy już najlepszych z najlepszych. W pierwszej piątce znaleźli się (kolejność nieprzypadkowa, gdyż alfabetyczna): BarcaInfo, GenerałXavi, KamQiX, Socjopata oraz ViscaBarca123.
Wcześniej zostali oni poinformowani, że znaleźli się w pierwszej piątce, jednak nie znają swoich lokat. Poprosiliśmy ich o przekazanie kilku słów do pozostałych Użytkowników, zanim ujawnione zostaną ostateczne rozstrzygnięcia. Oddajmy im głos.

17.21

Zanim ujawnimy zwycięzców przedstawiamy kolejność finalistów, którzy zajęli zaszczytne miejsca od 19. do 6. Są to...

19. Delolen
18. BaroPodertos
17. Misanthrope
16. Ledsbourne
15. cosinus90
14. Ratamahatta
13. student97r
12. sidzej
11. Janiama
10. MarioVeb!
9. pax
8. Cochise
7. Don-Corleone
6. Kajtek77

Serdecznie gratulujemy znalezienia się w tym elitarnym gronie najbardziej lubianych i cenionych userów na FCBarca.com.

17.18

Po sukcesie, jakim okazała się dla nas poprzedni edycja konkursu, nie sądziliśmy, że może być lepiej. A jednak! Wasza aktywność przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. W tym roku w plebiscycie oddano 1 223 ważne głosy! To niemal dwukrotnie więcej niż w zeszłorocznej odsłonie konkursu. Pośród nominowanych rozdzieliliście aż 10 465 punktów. A kto otrzymał ich najwięcej?

17.10

W tegorocznym plebiscycie mianowaliście 33 kandydatów, spośród których do finału weszło aż 19. Przypominamy finalistów w kolejności alfabetycznej: BarcaInfo, BaroPodertos, Cochise, cosinus90, Delolen, Don-Corleone, GenerałXavi, Janiama, Kajtek77, KamQiX, Ledsbourne, MarioVeb!, Misanthrope, pax, Ratamahatta, sidzej, Socjopata, student97r, ViscaBarca123.

17.05

Dla zdobywcy Złotej Piłki oraz Użytkownika wyróżnionego przez Redakcję przewidzieliśmy nagrody rzeczowe. Oprócz podarunków zostaną oni wyróżnieni specjalnymi oznaczeniami w profilu Użytkownika, informującymi o zdobytej nagrodzie. Będą one widoczne przez rok, aż do wyłonienia zwycięzcy kolejnej edycji.

17.00

Nasza Gala cieszy się tak wielkim zainteresowaniem, że niektórzy przyjechali na nią nawet kilka miesięcy wcześniej, by zająć miejsca.

17:00
Tytułu broni BarcaInfo, który w zeszłym roku zdobył ponad 24% Waszych głosów, wyprzedzając na podium Dona-Corleone (22,3%) oraz paxa (9,7%).
Zdobywcą specjalnej Nagrody Redakcji FCBarca.com w 2017 został Don-Corleone.

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Nieco ponad 1% przewagi BarcaInfo. Zapowiedziałem rok temu, że powalczymy w następnej edycji razem. Nie żartowałem. Potraktujcie to jako dobrą zabawę i odskocznie od futbolu. Świetnie, że redakcja wkłada tyle pracy z rozwój tego serwisu. Gratuluję zwycięstwa, brawo!

Dziękuję redakcji za wyróżnienie. Bardzo mi miło. :)

Jeszcze raz dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie głos. Jestem lekko zaskoczony, że drugi rok z rzędu zostałem wybrany najlepszym Użytkownikiem serwisu, ale jak widać są osoby, które doceniają starania. Gratulacje dla ViscaBarca123 za zajęcie drugiego miejsca, ponieważ zasłużył, żeby również być docenionym. Również gratulacje dla Socjo, Generała i KamiQixa za to, że znaleźli się w gronie najlepszych. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam wszystkich :)
konto usunięte

TJMMNW - Ty, jeden mecz mi nie wszedł

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Fajna ta relacja, taka nie za szybka, nie za ciekawa

Dembele pewnie będzie o 19.

Jak ten Visca nie wygra, to rzucam krzesłami.

Jeśli by tak nasz plebiscyt przyrównać do tego organizowanego przez France Football to tak jakby wygrałem :D

Haha, dzięki za głosy :)

Jaka spina w komentarzach o jakąś zabawę :D

Droga Redakcjo, przy Socjopacie mogliście dać zdjęcie Giroud :D

Proszę Was, to jest zabawa :D

Wielkie gratulacje dla BarcaInfo, jak i dla innych użytkowników, którzy poświęcają swój wolny czas, by tworzyć fajną społeczność na tej stronie.

@Wawrzyszewski: Nie zgodzę się śledzenie informacji z twittera, a śledzenie każdego meczu Barcy B i interesowanie się młodszymi sekcjami jest bardziej czasochłonne.

Brawo GenerałXavi!
Super wypowiedź!

Pele: "Maradona był o wiele lepszy od BarcaInfo"
Siostra Ronalda: "To skandal i mafia! BÓG czuwa"

Taki napinacz jak MarioVeb został nominowany do tej nagrody? Serio? Przecież 80% jego komentarzy to agresja i frustracja.

Dziękuję bardzo za oddane na mnie głosy! Jest mi bardzo miło że znalazłem się w tak zaszczytnym gronie użytkowników. Gratuluję laureatom i wszystkim nominowanym! :D

Gratulacje dla zwyciężców. Często dla forumowej społeczności, portalu poświęcaliście czas który mogliście spożytkować inaczej, a jednak ten wybór da Wam wiarę, że to co robiliście, jak pracowaliście, komentowaliście, wyszukiwaliście informacji, analizowaliście czy po prostu dyskutowaliście zyskał szacunek innych. Brawa za jakość. Piękne jest to że różnicie się sposobem działalności - jedni są wszechnicą informacji, inni elkowencji, jeszcze kolejni analizy czy jak Don charyzmy i wszystkiego po trochu.

hehe ze arsenal czwarty hehe
konto usunięte

Podobno ViscaBarca nie przyjedzie na kolejną galę.

Ja pierdziele, ludzie jacy wy niektórzy tu jestescie przytrzymani :D to tylko zabawa :D a tu płacz, jakby wam pół rodziny zgwałcili :D

@BarcaInfo: Za rok kolejne starcie? :D

Gratulacje! :)

Ale przekręcony został nasz ukochany człowiek.. Rywalizowałeś z maszynami.

Zwycięzca nagrywa twerka i wstawia na stronę.

Dla niektórych po ogłoszeniu wyników ta nagroda straciła znaczenie, a pomyśleć, że to tylko zabawa. Przypuszczam, że najbliższy czas zupełnie jak rok temu przez brak dystansu co niektórych upłynie pod znakiem personalnych ataków na BarcaInfo.

ViscaBarca nagroda musi trafić do ciebie!!

Gratulacje za wygraną dla Viscabarca należała ci się ta wygraną.

BarcaInfo i zdjęcie Cristiano haha :D
Mega graty dla Ciebie ! Czasem wchodzę tylko po to żeby, zobaczyć co napisałeś :) Kawał niesamowitej roboty. No i na koniec BarcaInfo > TikiTaka !

ludzie ogarnijcie sie przeżywacie to jakby to byla prawdziwa złota piłka xdd
gratulacje dla BarcaInfo!

le cabaret


:P
konto usunięte

Gratulacje Barcainfo!!!

@moronw: Zabawa. Po prostu :) Łapanie kontaktu z społecznością. Jak dla mnie bardzo pozytywne.

Czekam teraz na upublicznienie wszystkich głosujących i ich głosów, tak jak to w plebiscycie złotej piłki ma miejsce XD

Może Redakcja zrobi teraz Ban-Dor dla najczęściej banowanego użytkownika na pewno będę w pierwszej 5 :D

Toz to skandal!

Pozdro Socjo love u

Zrobcie Live na YT.

Jakie intencje miał ten kto podpioł zdjęcie Krystiana pod Barcainfo? Poważnie się pytam ?

Ciekawe ile na to pieniążków poszło .

Czy na pewno wszyscy głosujący istnieją?

#teamTJMMNW - wzruszyła mnie przemowa Krystiana, mój faworyt
konto usunięte

Mam nadzieję, że wygra barcainfo. Może i viscabarca ma jakąś tam wiedzę na temat drużyn młodzieżowych, ale wkład barcainfo w stronę jest nieporównywalnie większy.

Eee ta nagroda już dawno jest marketingowa :v

Gratulacje BarcaInfo

Socjopata xDDD Śmieszna ta "gala" xD

BarcaInfo SIIII, gratulacje. Zasłużyłeś. Maszyna.

No i gala zapłonie.

Oszuści! Złodzieje! 8 lat!

Konstytucja!!!!

Hahaha sawyer00 biedny tyle czekał, ale się doczekał :D

Naprawdę chłopaki i dziewczyny świetna Gala, świetna Impreza. Dzięki jeszcze raz za nominacje i zaproszenie. Biorę jeszcze ze dwie-trzy Estrelle i nie tylko Estrelle i idę do pokoju, ale to już inna część afterparty. Pewnie jutro do pracy dojadę jak Dembele na treningi :))

Cristiano na zdjęciu to kompletne nieporozumienie, poza tym brawo BarcaInfo

@kordyl1010: Nawet żartu nie łapiesz serio ?

Gratuluję Wszystkim uczestnikom, najbardziej Barcainfo. Zasłużone pierwsze miejsce.

"Oddajmy im głos" xDD dawać wynik,a nie jakieś cyrki robicie.

Don Corleone 7? Złota Piłka to kłamstwo!
;)

@Dejvv: Dlatego zwycięzca zostanie ogłoszony o 17:45 podczas przerwy meczu.
konto usunięte

@DonAndresFCB: A co mi po jego wiedzy? No i bardziej czasochłonne? Teraz to ja zupełnie się nie zgodzę. Barcainfo praktycznie cały dzień od rana do wieczora poświęca swój czas, byśmy dostali najciekawsze informacje z pierwszej ręki. Tutaj odnoszę korzyść ja jak i wielu innych ludzi którzy go za to doceniają. ;)

Brakuje mi zdjęcia Giroud pod gratulacjami dla Socjo :(
konto usunięte

Kurde fajnie być takim nominowanym i przy okazji być takim nudziarzem siedzącym po parę godzin na stronie internetowej... XD

Nie głosowałem. Może mój głos by coś zmienił.