Oceny za mecz z Romą

Ero

6 kwietnia 2018, 20:32

61 komentarzy

FC Barcelona

FCB

Herb FC Barcelona

4:1

Herb FC Barcelona

AS Roma

ASR

  • Daniele De Rossi 38' (sam.)
  • Kostas Manolas 55' (sam.)
  • Gerard Piqué 59'
  • Luis Suárez 87'
  • 80' Edin Dzeko 
  • środa, 4 kwietnia 20:45
  • Camp Nou
  • TVP 1

Przypominamy zasady, którymi kierujemy się podczas wystawiania ocen, zawarte w regulaminie oceniania zawodników. Pamiętajcie, że jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości lub uwagi związane z artykułem i zamierzacie zadać pytanie w komentarzu, zajrzyjcie uprzednio do działu FAQ – bardzo możliwe, że znajdziecie tam gotową odpowiedź. Życzymy owocnego zapoznawania się z tekstem oraz zachęcamy do pozostawiania komentarzy.

Oceniający: Ero, Ściah

  • Gol
  • Asysta
  • Gol sam.
  • Ocena redakcji
  • Ocena czytelników

Marc-André ter Stegen

90

  • 6
  • 6

Fatalny błąd w 78. minucie, który ostatecznie naprawił świetną obroną, ale miał sporo szczęścia, że przeciwnik zdecydował się  uderzać właśnie w to miejsce. Kilkadziesiąt sekund później zaliczył widowiskową paradę po strzale Perottiego. Przy straconej bramce bez winy. W grze nogami trzymał poziom, choć precyzja długich piłek mogłaby być lepsza - 7/13 celnych.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 0 0 0 8
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
39 80% 0 7 0 0

Zawodnik meczu wg Czytelników FCBarca.com

Nélson Semedo

90

  • 6.5
  • 7

Z pewnością pokazał duże możliwości, jeśli chodzi o grę jeden na jednego w ofensywie - zaliczył aż sześć udanych dryblingów. W 4' i 27' zdecydował się na śmiałe rajdy, które jednak nie miały większego przełożenia na zagrożenie pod bramką gości. Plus za akcję przy bramce na 4:1, a także zachowanie zimnej krwi w dwóch stykowych sytuacjach w naszym polu karnym (9' i 29') oraz za interwencję w 54'. Niestety, nie był to występ bezbłędny. Błędy w 1' (łatwo ograny przez rywala), 46' (zgubienie krycia), 75' (udany drybling, ale następnie prosta strata) oraz 78' (nie udało mu się zablokować groźnego strzału) powodują, że ocena redakcji nie będzie aż tak wysoka jak ocena użytkowników, według których Portugalczyk był najlepszym zawodnikiem środowego pojedynku. 

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 6 0 0 13
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
46 83% 0 0 0 3

Gerard Piqué

90

  • Gol
  • 7
  • 7

Dużo lepsze spotkanie niż przeciwko Sevilli. Popełnił jeden wyraźny błąd i pech chciał, że był to błąd przy bramce dla gości - nie udało mu się przeciąć podania do Dżeko, który następnie dość łatwo "odkleił się" od Alby i skierował piłkę do bramki obok bezradnego Ter Stegena. Na plus świetne odnalezienie się pod bramka rywala przy akcji na 3:0, sporo skutecznych interwencji (8 - najwięcej w zespole razem z Umtitim) i cztery wygrane pojedynki główkowe. 

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
1 1 0 0 0 7
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
72 90% 0 7 1 8

Samuel Umtiti

90

  • 6.5
  • 6

Przy golu bez winy - poszedł za swoim zawodnikiem. Tak jak zostało wspomniane w opisie Pique, zanotował osiem odbiorów, co jest najlepszym wynikiem w zespole. W 14. minucie kapitalnie uruchomił Albę na skrzydle, a w 55. dobrze odnalazł się w polu karnym i zmusił Manolasa do błędu. Na minus dwa poważne błędy, które mają swoje odzwierciedlenie w końcowej nocie - faul w 40. minucie na linii szesnastego metra (niektórzy sędziowie mogliby wskazać "na wapno") oraz niepotrzebna zabawa w 50. minucie tuż przed bramką Ter Stegena.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 0 0 1 7
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
68 91% 0 3 3 8

Jordi Alba

90

  • 6
  • 6

Główny winowajca straconej bramki - Dżeko zdecydowanie za łatwo znalazł się w sytuacji strzeleckiej. Całe szczęście, że reakcja drużyny była pozytywna, bo 3:1 to nie byłby wymarzony wynik w perspektywie rewanżu. Na plus cztery kluczowe podania, choć prawdę mówiąc większość z nich jest mocno naciągana i nie były to zagrania kreujące partnerom świetne sytuacje.  W 1. minucie zaliczył skuteczną interwencję we własnym polu karnym, w 47. oddał strzał, który sprawił problemy golkiperowi gości i to by było na tyle. Do poprawy.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
1 1 0 0 0 12
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
67 88% 4 3 0 5

Sergio Busquets

66

  • 5.5
  • 6

Zdecydowanie widać było, że nie był w pełni sił i gdyby to nie był ćwierćfinał Ligi Mistrzów, to w środę nie pojawiłby się na placu gry. Na przestrzeni 66. minut nie zanotował ani jednego odbioru, co praktycznie mu się nie zdarza. Paradoksalnie, nie przeszkodziło mu to "wykręcić" chyba najlepszego wyniku w tym sezonie, jeśli chodzi o kluczowe podania - uzbierał trzy, choć tak jak w przypadku Alby, jedynie to z 45. minuty zasługuje na wyróżnienie. Minus za stratę z 46', po której Roma miała groźną sytuację. 

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 0 0 0 3
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
50 96% 3 5 0 0

Sergi Roberto

83

  • 7.5
  • 5.5

Pomysł Valverde na Roberto w tym spotkaniu był zapewne następujący - ograniczyć maksymalnie lewą flankę Romy i wspomagać partnerów w środku pola. Naszym zdaniem pomysł ten był słuszny, a jego realizacja przez Sergiego na wysokim poziomie.  Taktycznie i w defensywie Hiszpan spisał się wzorowo (pięć bezpośrednich odbiorów - 19', 37', 45', 61', 81' i blok w 59'). Dodatkowo, w 69. minucie zaliczył kluczowe podanie do Leo, które powinno być asystą - Messi w formie znalazłby drogę do siatki w tej sytuacji. Czy Sergi w pomocy to jednorazowy "wybryk" Valverde czy też może będziemy Hiszpana widywać tam coraz częściej?

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 1 0 3 9
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
41 85% 1 0 1 6

Zawodnik meczu wg Redakcji FCBarca.com

Ivan Rakitić

90

  • 8
  • 6.5

Bardzo dobre spotkanie. W defensywie uzbierał sześć odbiorów, a do tego także w ofensywie potrafił posłać świetne piłki (do Leo z rożnego, w 69' do Roberto). W 18. minucie naprawdę niewiele mu zabrakło do gola, plus też za strzał z dystansu w 57'. Przy bramce na 1:0 to jego odbiór dał początek całej akcji, a przy 2:0 popisał się mocnym i precyzyjnie bitym dośrodkowaniem, które sprawiło wielkie problemy Manolasowi. Zawodnik Meczu zdaniem Redakcji.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
3 1 1 0 1 9
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
85 91% 1 3 0 6

Andrés Iniesta

87

  • 7.5
  • 6

Udane zawody naszej legendy. Potrafił szarpnąć dryblingiem (29', 55', 72', 74'), ale był oszczędny w rozegraniu. Zaliczył jedno kluczowe podanie do Leo w 53', choć warto też wspomnieć o niezłym dograniu do Ivana w 23. minucie czy "asyście" przy bramce De Rossiego. W defensywie zanotował dwa odbiory, przy czym nawet z tak wydawałoby się mało efektownej czynności, Don Andres potrafi stworzyć coś magicznego (vide czyściutki odbiór w 74' i kapitalna kontrola wyłuskanej piłki). Jest w niezłej dyspozycji i wciąż potrafi zrobić różnicę swoimi ruchami, ustawianiem się i grą wzajemną z partnerami.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
2 0 4 0 1 14
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
60 88% 1 3 0 2

Lionel Messi

90

  • 8
  • 6

Nieskuteczny i momentami przesadzał z próbami dryblingu. Miał kilka dobrych sytuacji strzeleckich, lecz w tym spotkaniu opuścił go instynkt "killera". Z drugiej strony znakomicie spisywał się jako kreator gry. Świetne piłki do Luisa w 28. i 78. minucie, ponadto to on klasowo "sklepał" z Ivanem przy bramce na 2:0, a kilku minut później już sam napędził akcję, która zakończyła sie golem Pique na 3:0. Udane zawody, choć widać, że Argentyńczyk nie jest w optymalnej dyspozycji, zwłaszcza fizycznej.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
7 3 7 1 2 20
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
51 86% 3 0 0 1

Luis Suárez

90

  • Gol
  • 7.5
  • 6.5

Przełamanie. Golem w 87. minucie przerwał swoją zaskakująco wstydliwą passę w Lidze Mistrzów. Oprócz tego, wykonał kawał naprawdę dobrej roboty. W 28' uderzał kąśliwie na bramkę Alissona, w 59' oddał trudny strzał, dzięki czemu Pique musiał tylko dołożyć nogę i skierować futbolówkę do siatki. Jako snajper zrobił swoje, a dodatkowo zanotował nawet trzy odbiory. Oby premierowa bramka w tej edycji Ligi Mistrzów nie była jego ostatnią.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
5 3 1 2 0 15
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
26 77% 0 0 0 3

Rezerwowi

Paulinho

24

  • 5
  • 5

W 75. minucie popełnił błąd i poszedł "na raz", zupełnie nie trafił w piłkę, a następnie jeszcze spóźnił się do krycia w polu karnym - zachowanie, które nie przystoi tak doświadczonemu zawodnikowi. Z drugiej strony, przy bramce na 4:1 rozegrał ładną dwójkową akcję z Semedo. Ostatecznie nota wyjściowa, choć z lekkim minusem.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 0 0 0 0
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
19 100% 0 1 0 0

André Gomes

7

  • -
  • 5

Grał za krótko i nie wyróżnił się niczym szczególnym.

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 0 0 0 1
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
2 50% 0 1 1 1

Denis Suarez

3

  • 5.5
  • 5.5

Grał krócej niż Portugalczyk, ale zdążył zanotować dwa dryblingi oraz "pół-asystę" przy trafieniu Luisa. Po raz drugi z rzędu naszym zdaniem wykorzystał swoją szansę. Ocena byłaby wyższa, ale nie możemy zapominać o stracie piłki i faulu tuż przed polem karnym w 89. minucie, po którym przed szansą na strzelenie bramki stanął Kolarov. 

Ofensywa
Strzały Strzały celne Dryblingi udane Spalone Faulowany Straty
0 0 2 0 0 5
Współpraca i defensywa
Podania Podania celne Podania kluczowe Przerzuty Faule Interwencje
4 75% 0 0 2 0
REKLAMA

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Semedo-miota typami z Romy jak Tracz Tulczynem. Nota:6,5.

Suarez-cały mecz kopie się po czole, ale strzelił bramkę. Nota:7,5.

Fajnie. Według mnie redakcja za bardzo patrzy na statystyki. O wiele za bardzo.
A 7,5 dla Roberto to już kompletne nieporozumienie.
konto usunięte

Messi 8? Żart roku. 20 strat, kopanie się po czole, brak pressingu z jego strony. Żadnej asysty i bramki. za 3 kluczowe podania ocena 8?

Redakcja może niech zejdzie na ziemie, bo widzę że nie dość że bany z kosmosu to i oceny również.

Ocena Redakcji dla Semedo to jakaś kpina...

Messi 8? wtf O_o

Chyba z każdym kolejnym artykułem ocenowym uważam te oceny za coraz bardziej absurdalne.

Messi 8, Semedo 6,5. Takie można mieć wnioski po obejrzeniu statystyk. Meczu już nie.
konto usunięte

Z większością ocen się nie zgadzam. Messi i Suarez słabo zagrali, trzeba to przyznać. Roberto to samo. Grał w pomocy, ocena bardzo wysoka, a poza dobrą grą taktyczną w obronie to słabiutki występ. Pomocnik dostaje wysoką ocenę za samą grę w obronie, a z ataku/kreowania rozliczany nie jest. Semedo, który zagrał dobry mecz(wracając po kontuzji) i pokazał ogromny potencjał w ataku i nie popełniając karygodnych błędów w obronie dostaje ocenę przeciętną (BO dał się ograć i nie zablokował strzału xd). Tak jak ktoś wcześniej pisał. Za dużo patrzenia w same statystyki, za mało trzeźwego oceniania gry w meczu.
konto usunięte

Wygląda to troche, jakby oceny były wystawione jedynie za same statystyki a nie za przebieg meczu

@ściah: Ogólnie przeważnie co do ocen się nie wypowiadam conajwyżej do opisów. Np. Denis w niespełna 10 minut miał 5 strat, dwa dryblingi w jednej akcji które niczego nie dały bo dryblingi skończyły sie stratą na trzecim zawodniku. Problemy z przyjęciem piłki. Danie mu "pół asysty" za... fatalne, sygnalizujące podanie do Messiego gdzie na drodze piłki było trzech zawodników Romy, a bramka padła jedynie przez fatalne przyjęcie piłki przez piłkarza Romy, do której doskoczył Luis. W czym tu zasługa Denisa? W kilka minut zaliczył 1/4 fauli całej drużyny wynikających z jego błędów technicznych i straty piłki. Czy wykorzystał szansę? Waszym zdaniem tak, moim...
konto usunięte

@MarioVeB!: Dobrze żeś ty nie widział.

-Słaby mecz Roberto w ofensywie bardzo dobry w defensywie i destrukcji. Nota trochę za wysoka.
-Semedo sporo strat i niedokładności ale szarpał, dryblował i naprawdę wyglądał bardzo fajnie i wniósł dużo świeżości. Nota za mała
-Messi moim zdaniem zagrał dość przeciętnie nota 8 to nie porozumienie.

Own goal 9,0
Świetnie odnalazł sie w tłumie w 38 min.A w 55 kapitalnie wykończył akcje po klepce z Umtitim.

@VenoM: Zgadzam się w 100%. Ocena Messiego to już śmiech na sali. Prawie każda piłka była strata. Głupie dryblingi, wchodzenie w 5 rywali. Zero odbiorów - większość meczu przespacerował. Ja rozumiem, że miał słabszy dzien, ale ocena 8/10 xDd

@KacperFCB: tyś widział kopanie się po czole.
Messi wypracował 2 bramki.

W końcu Rakitić z MVP :D

"zdecydował się na śmiałe rajdy, które jednak nie miały większego przełożenia na zagrożenie pod bramką gości."
Przy ocenie Samedo, bocznego obrońcy, taki komentarz to pół prawdy. W innym przypadku, niż strzelenie gola samodzielnie, wynik akcji jest uzależniony od wykończenia, wyjścia na pozycję, ruchu z przodu graczy ofensywnych.
Jeśli Samedo wykonuje swoje pół zadania bardzo dobrze (abstrahując od nielicznych błędów w obronie), na wysokim procencie udanych prób, to jakiż jest powód do oceniania go niżej niż 7?
Rozumiem brak tytułu gracza meczu - sam też wyróżniłem Rakitica, ale jednak ocena 7-7,5 to wciąż nie występ jeszcze nie "wybitny", ale zasięg ocen, zdecydowanie adekwatny dla obrońcy, który w ataku był błyskotliwy, a obronie radził sobie bardzo dobrze, neutralizując nie tylko bezpośrednie zagrożenie, ale także ograniczając poczynania graczy Romy na swojej stronie. Zwłaszcza, że Roberto, tak wysoko oceniany, często nie asekurował go, w obronie, choć w taktyce 4-4-2 to jego obowiązek.

Podobnie ocena 8, to jednak dla Messiego zbyt wysoka nota.Ani nie był konkretny statystycznie, ani nie miał zwykłego wpływu na grę, mnóstwo strat, wynikających z ryzyka, które nie przyniosło efektów w postaci asyst, goli. Rozumiem ocenę brania ciężaru gry na siebie, ale to jednak zbyt duży rozdźwięk, między meczem z Chelsea, gdzie był fenomenalny i meczem z Romą, gdzie był przeciętny, a tylko 2 oczka w 10 punktowej skali.
Zwłaszcza, że widoczny jest brak formy, także fizycznej więc jeśli to od razu widać, to tak wysoka ocena jednak mam wrażenie naciągana.

@Bartek22: Masz lajka za Tracza :)

Moim zdaniem oceny Semedo, Roberto, Messiego i Suareza są delikatnie z czapy, ale co ja tam wiem. Szczególnie ten Messi i Suarez są niezrozumiali dla mnie. Luis snuł się cały mecz po boisku od 30 minuty ledwo mógł dech złapać. Liczycie mu "pół-asystę" przy golu Pique, a to po prostu niewykorzystana bardzo dobra sytuacja. Najlepsza 9 na świecie powinna strzelać gole w takich sytuacjach. U Messiego zrozumiał bym ewentualnie 7, ale 8 ? Rozumiem, że w paru sytuacjach zabrakło niewiele żeby się przepchał przez tych 4-5 obrońców, no ale się nie udało i wyszło z tego bezsensowne wbieganie w gąszcz przeciwników.

@ryba84: Z ocenami urzytkownikow a nie redakcji rybciu :D

Po raz pierwszy tak bardzo zgadzam się z ocenami użytkowników.
Messi jeden z najgorszych meczów w sezonie, naprawdę widać było że nie jest sobą. Ale widocznie redaktorzy zbyt mocno go kochają.
Ocena Semedo również krzywdząca, nikt z nas nie bedzie szukał statystyk i minut, ale oglądaliśmy mecz i optycznie w przeciągu całego meczu Semedo wyglądał chyba najlepiej.
konto usunięte

@Hazok87: Jedyny, na 46 komentarzy, który pokusił się o kulturalne wyszczególnienie swoich opinii, więc trudno się z Tobą nie zgodzić, że to idealny komentarz. Szkoda że reszta opinii to nadal zwykle wrażenia po meczu, które nie stanowią dla nas żadnej wartości na przyszłość, a przecież chyba o to chodzi w krytyce? :)

@Bykunn: Redakcja to są pseudo kibice Messiego i dlatego nie mogą mu dać niższej noty

Dla mnie w tamtym meczu Semedo pokazał że on jest jednak typowym PO i jak się rozegra to może być kocurem. Widać było że ma wycsiczone te mechanizmy nie tak na siłę jak Roberto. A oczywiście taka zmianę Roberto w pomoc Semedo do obrony chętnie bym zobaczył ;P

@Bartek22: Jakbyśmy przegrali mecz to Suarez pewnie 1/2 by dostał. Grał kryminał, nie mogłem uwierzyć patrząc na tę ocenę.
konto usunięte

@MarioVeB!: Skąd wziąłeś to pytanie? Haha Czy ja napisałem, że (Czegoś jeszcze chcę?) Hahahaha. No ale skoro już padło to pytanie to ci odpowiem. Chciał bym żeby Luisito grał jak w LM w poprzednich sezonach gdzie strzelał bramki, asystował, walczył. Nie można mu odmówić walki ale no jak mu nie chciała piłka od roku wpaść do bramki to tylko znam jednego człowieka, który jest trenerem białych i ma pupila swojego, który gra tak we wszystkich rozgrywkach ostatnio ma na to zawsze wytłumaczenie i uważa go za najlepszą "9" na świecie i gada, że zalezy jak kto patrzy na football i napastnik nie tylko ma strzelać bramki.

@Destiny: Dokładnie. Przecież nawet przy golu Pique zawalił. Snajper na tym poziomie w tej sytuacji powinien zapieprzyć piłkę do bramki z zamkniętymi oczami, a on co? Słaby nieprecyzyjny strzał. Jedyne co było w nim dobre to kierunek(dobrze, że strzelał na długi).
konto usunięte

@Bogan: No symulki to ma wkurzające a co do pyskówek z sędziami i min, które czasem robi czasem można sie z tego nawet pośmiać ale jak już gra normalnie to jest dzikiem w polu karnym i tylko 2 napastników może się z nim równać na chwilę obecną.

@Bogan: Ocena za nazwisko, taka prawda :)
Semedo zdecydowanie za nisko....

@MarioVeB!: Ja to bym chciał, żeby nie symulował przy każdym kontakcie przeciwnika. Nie da się na to patrzeć. Jak nie symulka to darcie ryja na sędziego (nie odpuści ani jednej pyskówki). Powinni dawać za to kary.

@Lukii9090: To się odblokował wiec czego ty jeszcze chcesz?

Widzę,że suche statystyki napędzają oceny redakcji.Kto oglądał mecz pamięta,jak słabo to wygladalo.Nie będę się rozwodził nad ocenami poszczególnych graczy.Noty zdecydowanie zawyżone.

@Lukii9090: Ty oglądałeś mecz?

@Bartek22: Zgadzam się! Semedo wyglądał bardzo dobrze. Roberto natomiast to katastrofa. Jego współpraca z Nelsonem w tym meczu, a także z Dembele z Sevillą to istne nieporozumienie. Śmiem wątpić, że to nie jego wina, a brak ogrania u dwóch świetnych zawodników. Suareza ratuj tylko gol. Nawet strzał, po którym Pique zdobył bramkę był tak anemiczny,że tylko Allison wie dlaczego go nie wyłapał.

@Drozdu7: A to przepraszam.
konto usunięte

@barcafan8804: To ta seria człowieku rok trwała.

Jeden z najgorszych na boisku Roberto 7 a Semedo 6.5. Coś nie bardzo.

@MarioVeB!: Jedna bramka na farcie to jeszcze nie oznaka odblokowania, zobaczymy czy bedzie ta passe kontynuowal
konto usunięte

Sporo krytyki pod tym artykułem, a konkretnych argumentów (akcje, minuty) brak. Trochę szkoda, ale mimo wszystko cieszy fakt, że cykl nadal cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. :)

@VenoM: Świetny komentarz, podpisuje się w całośći 1
konto usunięte

@MarioVeB!: W lidze tak ale tutaj nie mowię o lidze a o LM gdzie mam nadzieję, ze się odblokuje i nie będzie już grał Benzemistycznie.

@Lukii9090: No i się przełamał ,a w Lidze wali seriami wiec nie wiem o co ci chodzi tak bywa ,a Suarez w LM będzie grał i dobrze.
konto usunięte

@MarioVeB!: A ty ile się naliczyłeś? Ja około 3 z czego potem i tak padł gol po dobitce Pique ale skoro Luis dopiero teraz zdobył gola od ponad roku w LM to chyba nie jest to dobre nie uważasz? Nawet komentatorzy w studiu przytaczali jego "swietne" statystyki w LM
konto usunięte

Według mnie Semedo spisał się bardzo dobrze w tym meczu. Może nie jest mistrzem podań i wrzutek w pole karne ale ma turbo, dobry drybling i potrafi zachować spokój w trudnych sytuacjach.

@MarioVeB!: Miałem akurat na myśli ostatnie minuty meczu z Roma. Trzymał się za plecy, jak leciała piłka blisko nagle przestawało boleć. Nie przejął piłki to znowu bolało i tak że 3 minuty. Jeśli twierdzisz, że Suarez nigdy nie udaje to nie mamy o czym pisać. Rozumiem, że Suarez nie kwestionuje też decyzji arbitrów? Wg mnie robi to zawsze, w większości przypadków wynika to z jego temperamentu i braku umiejętności panowania nad sobą. Wyobraź sobie gdyby dać Messiemu jego mimikę. Suarez to klasa światowa, nie neguję tego, ale takie zachowanie jest prostackie w mojej opinii. Aczkolwiek pragnę podkreślić, że emocje na pewno są olbrzymie więc pewnie stąd się to bierze. Gdyby umiał nad sobą panować nikogo by nie ugryzł. Pozdrawiam

@Lukii9090: I co z tego jak strzelał między LM w lidze . Ta seria to czysta ciekawostka a nie coś co może martwić.

Ta pół asysta podsumowuje wszystkie te "fantastyczne" oceny? czy redakcja naprawdę oglądała mecz. Co jest ważniejsze słabe podanie w pole karne za co dostaje plus czy katastrofalne zachowanie pod swoim polem karnym? nie dla mnie szansy nie wykorzystał.

Ter Stegen bez winy przy straconej bramce???? A kto wyprowadzał piłkę???

@ryba84: czytanie ze zrozumieniem widzę na wysokim poziomie

@Drozdu7: Czyli zgadzasz się z ocenami ale ocena Semedo krzywdząca... Logika.

@ściah: Dokładnie, pozdrawiam

@ronni37: Ty widziałeś bramkę na farmie. Klasowa 9 potrafi się ustawić w polu karnym

@Bogan: Co sumulowal o czym ty gadasz jak Suarez się zastawia a przeciwnik wpada na jego plecy.
O jakich sytuacjach ty bredzisz min.poprosze

@Lukii9090: Człowieku Suarez gra tak samo w lidze jak i w LM tyle że w lidze grasz co chwilę A w LM masz o wiele mniej meczy więc czasami trafi się zła seria bez gola .

Messi zdecydowanie ocena przesadzona, max 6...

Jakby to Luis Suarez tyle dryblował i tracił to dostałby max 5

Nie ma się co ekscytowac za bardzo.
Do tej pory pamiętam jak redakcja dala Deoulofeu zawodnika meczu po spotkaniu z Murcja po którym to meczu Deuleofeu już nigdy na boisku się nie pojawił i w opinii 99% obserwujących (chyba tylko poza redakcja) był zdecydowanie najgorszy na boisku :)

@pax: Idealny komentarz

Semedo bardzo dobry mecz - nie sądzę żeby był aż o notę słabszy od S.Roberto

@Bartek22: Posiada ktos taki taki Tv Philips 50pus6262 ?

@Lukii9090: No ile?
konto usunięte

@MarioVeB!: Oglądałem i widziałem jak grał Suarez. Starań nie mozna mu odmowić i bramki ale ile okazji mu nie weszło.
konto usunięte

@KacperFCB: Ja uważam, ze Paco mogłby zamiast Suareza grać w rozgrywkach LM bo Luisito ewidentnie nie idzie w LM i wisi nad nim klątwa Benzemy.