Mascherano: Popełniliśmy wiele błędów, które mogły skomplikować nam życie

Majerr

12 sierpnia 2015, 00:08

Sport

52 komentarze

Po zakończeniu meczu z Sevillą krótkiego wywiadu udzielił stoper FC Barcelony Javier Mascherano, który okazał swoją radość ze zdobytego Superpucharu Europy.

– To było spotkanie, jakie rzadko się widuje. Oprócz radości ze zdobycia pucharu towarzyszy nam także frustracja z powodu tego, że mieliśmy mecz pod kontrolą, a następnie to utraciliśmy i wynik był zagrożony. Jesteśmy zadowoleni z tytułu, lecz popełniliśmy wiele błędów, które mogły skomplikować nam życie – zauważył środkowy obrońca Barçy.

– Pozwoliliśmy Sevilli wrócić do gry, a nie można tego robić, gdy wygrywa się 4:1. Z takim wynikiem mieliśmy mecz pod kontrolą, lecz potem sami skomplikowaliśmy sobie sytuację. Na szczęście wygraliśmy i teraz świętujemy kolejny tytuł dla Barcelony – powiedział Argentyńczyk.

Na koniec Javier odniósł się do osoby Pedro Rodrígueza: – do tej pory ma Barcelonę w sercu i to udowodnił. To zawodnik stworzony do wielkich okazji, dotknięty przez boską różdżkę. Dzięki Bogu mamy go ze sobą.

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

Mam nadzieję że ten mecz wyjdzie tylko na lepsze naszej obronie. Druga połowa to katastrofa, Luis Enrique potrafi wyciągać wnioski, uważam że z Bilbao zagramy dużo lepiej w defensywie, a przede wszystkim nie zlekceważymy ich prowadząc trzema bramkami.

Bartra raz nam wszystkim cisnienie podniosl, ale Mathieu z Masche im blizej konca spotkania tym wiecej bledow lecialo
konto usunięte

A ty Szefunio zrobiłeś tych błędów chyba najwięcej ;/.

Caly blok obronny, moze za wyjatkiem Pique, powinien zaraz albo pompowac do rana albo czyscic kible w miejskiej toalecie. To rowniez tyczy sie Busiego ktory co prawda mial asyste I niezle rozdawal pilki ale nie nadazal za przeciwnikami.
Rakitic dal dzis wode na mlyn dwoim krytykom I nic szczegolnego nie pokazal.
Za to Rudy po prostu przeszedl sam siebie. Tyle baboli dawno nie widzialem. Potwierdzil, ze na lewej czuje sie tak dobrze jak mizerny Mascherano.
Plusy? Wiadomo Messi, niezly Iniesta i decydujacy Pedro. Jednak dla mnie najwiekszym plusem byl Rafinha. Trzyma sie na nogach jak tur I technika nie zgorsza. Ta bramka powinna dodac mu skrzydel.
Osobny akapit poswiece Roberto. Nasz "obiecujacy od 4 sezonow" wieczny mlodzian gra tak az sie chce przelaczyc na inny kanal. Zero jakiejkolwiek inwencji. Odbior kiepski, szybkosc srednia a I sila nie imponuje. Niech Arda sie za niego przebiera I wchodzi na boisko bo chlopak po prostu juz 4 sezon wyglada na boisku jak zagubiony kurczak na autostradzie w godzinach szczytu.

@El dominatore: Już dawno takiego pojebanego komentarzu nie czytałem. Co tu owijać w bawełne inaczej nie można nazwać tego co napisałeś

@N2O: Ja w Lucho również wierzę i mam nadzieję, że w kwestii obrony, za przeproszeniem ich PRZEPIERDOLI!

Masche slabiutko dzisiaj zagrał

@El dominatore: Nie trafili tych dwóch zajebistych okazji to nie nasza wina ani problem. Wynik jest jaki jest w dodatku zabrali nam gola Suareza. Poza tym zwycięstwo to zawsze zwycięstwo..

@El dominatore: od Busiego sie odczep, ciagle Alvesa asekurowal, a bramki i tak z lewej strony wpadaly

@Gall: mi nie musisz tego mowic, ja tez zawsze bylem zwolennikiem jak najwiekszej ilosci minut dla Bartry (kosztem Masche) ;)

@Ksavix: Tak jak jego wszystkie komentarze

@El dominatore: Busi jest od asekuracji, ale nie od pokrywania w pojedynke kilku pozycji (tego nawet on nie potrafi)- a tak musial grac w tym spotkaniu

Powtórzyła się sytuacja z kiedyś jak Barca spuściła z tonu i był remis 2-2. Muszą takie błędy eliminować by to się już nie powtórzyło. Ale obrona dziś nie zachwycała.

@PheNOmeN: chyba MAthieu on gra najgorzej w obronie i jego 2 duże błedy

"Jesteśmy tak silni, jak najsłabszy z nas"

@antymadryt: Ty ani Ja nie jesteśmy od proszenia o to. To są zawodowcy, którzy biorą za to ogromne pieniądze żeby takich błędów nie popełniać!

@Gall: Przy grze Bartry to Masche wyglądał jak profesor.

@El dominatore: Ostatnie zdanie po prostu pwns, rozwaliłeś mnie. Moim zdaniem zejście Andresa było kluczowe, nikt już wtedy oprócz Leo nie potrafił się dobrze przy piłce utrzymać, obrona jak gra kabaret tak dalej gra kabaret i Leczo ma to ogarnąć jak najszybciej

@LOoz87: Dokładnie moje myśli.

@Mith: Co do Bartry to trener powinien sie w koncu zdecydowac. Dla mnie Bartra to najlepszy stoper, za wyjatkiem Pique, w naszym teamie. Nie sadze by odstawal od Masche I Mathieu a w przeciwienstwie do w.w. dwojki ma potencjal by sie rozwinac. Vermy na razie nie ma co liczyc ale mam nadzieje, iz jeszcze zobaczymy starego Verminatora.

@Mith: Jest tez defensywnym pomocnikiem wiec wymagane jest by w pojedynkach jeden na jeden byl skuteczny. W tym meczu to zawodzilo I od razu Sevilla pokazala jakiej klasy jest nasza obrona.

@Ksavix: No chlopaki widze, ze w kupie od razu Wam IQ I pewnosc siebie wzrosly. Dla mnie przejawem glupoty jest radosc z fuszerki jaka zaprezentowali nam nasi gracze po zejsciu Iniesty.

@LOoz87: mieli po Sevilli na Pizjuan wyciągnąć wnioski gdzie było 2:2 choć prowadzili 2:2, tak samo z Bayernem na Alianz, taka jest Barca Lucho.

Nasz problem polega na tym , że gdy tylko czujemy się zbyt pewnie tracimy koncentrację i wszystko nagle nabiera innego tępa i obraca się przeciwko nam . Barcelona wygrała , należy się z tego cieszyć , ale trzeba wyciągnąć z tego wnioski bo w 24 minuty straciliśmy trzy gole , a oprócz tego Sevilla miała jeszcze kilka naprawdę bardzo groźnych sytuacji które mogły nas pozbawić pucharu

Obrona straszanie sałaba wczoraj była, przy kazdej akcji Sevilli śmierdziało bramką, myślę że Claudio Bravo lepiej poradziłby sobie na przed polu.

@sebabarca12: Zgadzam się z Tobą :D

@Ulicznywariat: Vermalen trenuje od trzech tygodni i grał w kilku spotkaniach

@AlwaysBlaugrana: To co miał zrobić Enrique ? wpuścić Vermalena który w ciągu roku zagrał 1 spotkanie czy Adriano który wrócił po kontuzji ?

Wystawienie Masche w tym meczu to nie był dobry pomysł. Gość spisuje sie na ŚO tylko jak jest w najwyższej formie a po tygodniu treningu w takowej nie jest

@Mith: Cóż jak pisałem że Barca potrzebuje stopera albo więcej minut dla bartry to mnie chcieli wszyscy zjeść że rekordy najmniej straconych bramek i inne duperele. A teraz co okazało się że masche to na rayo bo w każdym ważnym meczu zawodzi, ba on robi tak idiotyczne paraliżujące drużynę błędy że ja nie rozumiem czemu on gra, że Mathieu ma gapiostwo po masche i prawda jest taka że ta dwójka ma takie problemy z prawidłowym kryciem i ustawieniem że nigdy nie powinni grać razem, Lucho niech im elementarz stopera zakupi.

Święte słowa. Dać sobie strzelić tyle bramek będą w świetnym położeniu. to musi się zmienić bo w przyszłości możemy przez to gorzko ''płakać.

@sewerynVeB: Bo w lidze było pełno minut które mógł rozegrać ale dostawał je masche a on rozwijać się nie będzie, to krótkowzroczne ze strony Lucho.

To trochę śmieszne że najgorszy zawodnik mówi "my" pomijając akcję niczym z finału LM z pierwszych minut która na szczęście nie skończyła się urazem bramkarza to żadna jego interwencja nie neutralizowała niebezpieczeństwa co najwyżej łagodziła, pełno głupich wybić złego ustawienia i ogólnego gapiostwa.

@PheNOmeN: Mnie się wydaje, że jednak Mathieu. Kurcze, on się według mnie nie nadaje na lewą stronę i tyle
konto usunięte

@jeonek: A myślisz że dlaczego tak jest? Bartra jest słaby. Dostawał minuty i o mały włos nie stracilibyśmy drugiegio pucharu przez jego byka. W każdym meczu popełniał kardynalne błędy. Dla mnie może sobie iść.

Nie mogę zrozumieć jednej rzeczy. Dlaczego Barca Enrique nie potrafi utrzymać 2, 3 bramkowej przewagi. PrzecieŻ to jest nie do pomyślenia. Taki klub jak Barca powinien z palcem w nosie kontrolować takie mecze. Najgorsze jest to, ze takie jaja dzieja sie coraz częściej. WystarcZy nam strzelić jakiegoś przypadkowego gola z dupy i Barca nagle staje.

z 4:1 dać doprowadzić Sevilli do remisu to coś tu nie halo, mam nadzieję że defensywa się poprawi

@JustBarca: Zgadzam się z Tobą. Komentarz Dominatora jest przejawem nietuzinkowej głupoty.

Nie które mogły, tylko które to zrobiły. Dzięki Bogu za gola Pedro, ale te dodatkowe minuty mogą odbić się gdzieś w trakcie sezonu.

@Mith: Uhhh zabrzmialo groznie... Szczegolnie fajnie wygladalo jak nie nadazal gdy tacy "sprinterzy" jak Banega czy Iborra prowadzili kolo niego pilke. Za to jak go ogral Reyes to nawet nie mam zalu.

@sebo939: Problem w tym, ze kto ma grac w obronie oprocz Pique? Mascherano jest slaby od kilku lat I mimo, ze poprzedji sezon byl lepszy niz poprzednie to I tak kicha. Palacz gra w kratke. Bartra nie ma rytmu meczowego a Verma to juz w ogole. Dani pewnie po podpisaniu kontraktu wroci do formy z 2012/2013/2014;roku. Miejmy nadzieje, ze forma naszych obroncow wzrosnie bo chyba nie moze byc gorzej...

Ogolnie wstyd sie cieszyc z takiego zwyciestwa. Biorac pod uwage druga polowe I dogrywke, Sevilla bardziej zasluzyla na wygrana. Spieprzyli dwie mega okazje I to nasi zawodnicy powinni odbierac srebrne medale. Nasi gracse wyskoczyli jak po wygranej w LM. Z jednej strony widac jak im zalezy, z drugiej- przydaloby sie troche pokory I samokrytyki.

Nie rozumiem pretensji do Bartry. Obrońca, żeby być faktycznie dobrym musi grać, grać i jeszcze raz grać. Jak on dostaje po kilkanaście-kilkadziesiąt minut co kilka meczów to co się dziwicie. Nawet obrońcy typu Pique, Ramos, Kompany jak nie są w rytmie meczowym potrafią zafundować takie babole, że ręce odpadają.
Nie rozumiem również tego, że mamy wielu ŚO,a dalej wystawiamy na tej pozycji Masche.

@masa11: Dokladnie a po zejsciu Rafinhy w ogole padla lewa strona.

Z drużynami jak Sevilla czy Bilbao nawet przy 5:0 trzeba być skoncentrowanym,bo oni nie odpuszczają do 90 min.A Barca właśnie ma taką tendencją do komplikowania sobie życia na meczu.

Po zejściu Iniesty Barcelona stanęła. Coś nie tak jest z tym klubem bo gdy prowadzą dwoma trzema czy nawet czterema golami i rywal nagle strzeli obojętnie jak to nagle Barcelona przestaje funkcjonować. Powiela wciąż te same proste błędy
Komentarz usunięty

Dobrze, że mają świadomość popełnionych błędów

@daniel32778: Oby to nie był właśnie totalny zjazd formy na koniec kariery:) Bo masz rację niestety...

Obrona FCB była dziś dziurawa jak ser szwajcarski. Warto zwrócić uwagę że zarówno gol Reyesa jak i akcja po której podyktowano rzut karny zostały rozpoczęte z lewej strony boiska dla Sevilli. To pokazuje jakim leniem jest Alves, szczególnie widać to przy golu Reyesa.

Ten mecz po raz kolejny pokazuje że Pique nie ma równego partnera, Masche już grał słabo w finale LM oraz w Dwu meczu z Bayernem.
konto usunięte

Proszę was , że by nie było więcej takich błędów , że przy stanie 4:1 jest 4:4 moje Serce wytrzymało ale to było ostatni raz chłopaki z Obrony!! szczególnie Rudy i Bartha.

Po 4:1 Barca się rozluźniła i to mnie zirytowało... Na szczęście zdołali wygrać. Gdyby nie to byłaby kompromitacja na własne życzenie..