Czy piłka przekroczyła linię bramkową po strąceniu Lamine Yamala? [AKTUALIZACJA 9:41]

Mateusz Doniec, Dariusz Maruszczak

22 kwietnia 2024, 09:41

Canal+

138 komentarzy

Fot. Getty Images

Około 30. minuty El Clásico po rzucie rożnym Lamine Yamal sprytnie zgrał piłkę i niemal zdobył w ten sposób bramkę. Sędziowie stwierdzili jednak, że piłka nie przekroczyła linii bramkowej, zanim interweniował Andrij Łunin.

Żadna z kamer nie była w stanie przekonać sędziów do przyznania gola Barcelonie. Z racji, że w LaLidze nie ma technologii goal-line, arbitrzy musieli posiłkować się ujęciami, z których nie dało się definitywnie stwierdzić, czy piłka po zgraniu Lamine Yamala przekroczyła linię bramkową.

Tymczasem Javier Tebas pisze: "Bez słów" i cytuje sytuacje z innych lig, w których technologia goal-line zawiodła.

Według technologii użytej przez Canal+ piłka nie przekroczyła linii bramkowej:

Warto również zastanowić się, czy Camavinga rzeczywiście nie faulował Lamine Yamal w tej sytuacji...

twitter.com/destroynectar/status/1782131911860560093

...oraz czy tutaj Francuz nie powinien otrzymać czerwonej kartki.

AKTUALIZACJA

Na tym ujęciu widać, że piłka najprawdopodobniej przekroczyła linię bramkową:

Kolejna wizualizacja. Zdaniem beIN Sports nie ma gola.

22 kwiecień

9:41 Archivo VAR po zwizualizowaniu akcji twierdzi, że piłka przekroczyła linię bramkową i powinien być gol dla Barcelony.

REKLAMA

Poleć artykuł

Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany.

To że piłka przekroczyła linie bramkową ci nie którzy uważają że to gol. Nie prawda. Piłka ma przekroczyć całym obwodem linię bramkową. W tej sytuacji piłka przekroczyła linie jakieś 3/4 obwodem linie więc bramka nie mogła być uznana.

@Kibic_83 Myślę, że przekroczyła 59/60
« Powrót do wszystkich komentarzy