Forum FCBarca.com
http://www.fcbarca.com/forum/

El Classico Fan Club Barça Polska
http://www.fcbarca.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=5781
Strona 2 z 2

Autor:  Gary [ Pt 22 mar, 2019 23:57 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

My na Lateral 3 płaciliśmy 239 Euro w październiku (było warto, 5-1 :D ).

Autor:  Ronaldinho4ever [ N 24 mar, 2019 00:30 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

Ok, dzięki. Sprawdziłem, że na Camp Nou może wejść o 18 tys. ludzi więcej niż na Santiago Bernabeu, więc już się nie boję :)

Autor:  sebo939 [ Wt 02 kwi, 2019 22:33 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

My naprawde chcemy opierdolić Rakitica mając tak fatalnego Busquetsa? Przecież to nielogiczne. Odstrzelić do Kataru albo na emeryturę i koniec. Cou to samo, bramka nie zamaże jego miałkowości. Miał sam na sam przy 0:2 to spierdolił jak junior.

Autor:  Roma-Rio [ Wt 02 kwi, 2019 23:20 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

To sobie chłopaki postrzelali, jak w agencji Bolca :lol: Szalony mecz niczym spotkanie oldbojów, zero dyscypliny, zero taktyki z obu stron. Coś jakby pomnożono x 22 tego zjeba z Espanyolu co w sobotę strzelił gola na 1-0 dla nas.

Chcecie prostopadłych podań, to kupcie Cazorlę :D

Cytuj:
fatalnego Busquetsa


A i tak wszyscy będą jechać po Umtitim, który był tylko końcowym ogniwem tego zerwanego wcześniej łańcucha.

Autor:  maniu_ww [ Śr 03 kwi, 2019 07:39 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

posty chyba do przeniesienia ;)

Roma-Rio napisał(a):
To sobie chłopaki postrzelali, jak w agencji Bolca

Po tym co tu zobaczyłem, nie chciałbym ubić z nimi muchy w kiblu

Nie wiem co tam się wczoraj odwaliło, tyle razy dać się kontrować. Jak na I wojnie światowej hurra i do przodu pod karabiny Maxima.
Nie wiem kogo pochwalić, kogo zganić. Jedyne co to Suarez... kopie się po czole cały mecz, a na koniec takie coś..


Aaa, z tym sprzedawaniem Busiego to jak bym się wstrzymał :D

Autor:  ryba84 [ Śr 03 kwi, 2019 09:01 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

Busi to nie powinien na ten mecz w ogóle wychodzić biorąc pod uwagę Atletico i United. To nasz kluczowy zawodnik od którego będzie zależał końcowy sukces/porażka a nie bzdetny mecz z Villarrealem. Umtiti biega na jednej nodze.

Autor:  Ronaldinho4ever [ Pt 05 lip, 2019 10:36 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

To już wiadomo, że mecz będzie 26 lub 27 października. Ja trochę przewrazliwiony jestem, więc się zapytam- duże są szanse, że z jakiegoś powodu jeszcze przełożą? :P

Autor:  Gary [ Śr 28 sie, 2019 09:55 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

Ronaldinho4ever napisał(a):
To już wiadomo, że mecz będzie 26 lub 27 października. Ja trochę przewrazliwiony jestem, więc się zapytam- duże są szanse, że z jakiegoś powodu jeszcze przełożą? :P

Zupełnie teoretycznie może być też w piątek lub poniedziałek, ale szanse na to są iluzoryczne. Prawie na pewno będzie w niedzielę.

Autor:  Ronaldinho4ever [ Pt 30 sie, 2019 14:39 ]
Tytuł:  Re: El Classico Fan Club Barça Polska

OK, dzięki. Tak mi się w życiu ułożyło, że jednak pojadę za rok, a nie teraz.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/