Teraz jest Pn 25 maja, 2020 15:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: So 23 kwi, 2005 18:23 
Amateur/Aficionado
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź, 2004 08:27
Posty: 74
Lokalizacja: OLSZTYN
Offline
Oryginalna koszulka sezon 98/99 , pare zdjec z meczu Barca - Parma , zdjecia stadionu , muzea i itp itd. i proporczyk na scianie. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 26 kwi, 2005 12:54 
Łowca autografów

Dołączył(a): N 24 kwi, 2005 17:07
Posty: 6
Offline
A ja mam:
-Piłke Nike 90 rozmiar 1 w kolorkach i z herbem Barcy
-Mini koszulke (taka do przylepiania w samochodzie)
-Maly metalowy znaczek do ubran( z agrafka)
-Dwie koszulki:jedna Rivalda niestety nieorginalna,a druga orginalna Ivana de La Peni
-Kubek
-No i oczywiscie szalik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 27 kwi, 2005 16:41 
contra el futbol moderno
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 04 lut, 2004 23:12
Posty: 1762
Offline
Do mojej skromnej kolekcji dołączam bluze :). Czarna , z kapturem. Z przodu herb Barcy i napis FC BARCELONA. Z tyłu również herb , tylko troszke mniejszy i również napis: VISCA EL BARCA. Gdzie kupiłem ? Oczywiście na allegro :D. Dałem 99 + przesyłka. Naprawde warto było :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 27 kwi, 2005 18:09 
Łowca autografów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 19 lis, 2004 17:52
Posty: 10
Lokalizacja: GLIWICE
Offline
Ja mam praktycznie tylko jedną rzecz - koszulke z poprzedniego sezonu 03/04 z Quaresmą [siostrzyczka mi sprawila na urodzinki:)]. Tylko jedna, ale za to jak cieszy... :D
P.S. Mam wprawdzie jeszcze spodenki, ale sa juz teraz tak małe, że slużą mi za kąpielówki :P
Aaa, i jeszcze na moim slawnym w klasie w LO indianskim piórniku namalowalem sobie herb :] Zamierzam to zrobic jeszcze na scianie bo marnuje sie tyle przestrzeni...:P

_________________
Ch. Mmmmiiiiiiiiiiiiillllllllllllliiiiiiiiiiiiiiian ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 27 kwi, 2005 19:08 
Tercera Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 14 lip, 2003 23:09
Posty: 122
Lokalizacja: Inowrocław
Offline
1.Kubek
2.szalik
3.Koszulka z sezony 02-03 03-04 04-05
3.czapka
4.Plecak
Jak na razie tylko tyle ale już niedługo kolekcja sie powiększy:) :D

_________________
FC BARCELONA - Więcej niż Klub...................


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 27 kwi, 2005 23:16 
Cham i prostak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 05 sie, 2002 21:14
Posty: 2769
Offline
Co prawda nie na temat, ale tyle sie osob trafilo 'zainteresowanych' na jednej stronie, ze nie moge sobie odpuscic... Ice, nykol, Bambinho, Ramedios i hassan... zmniejszcie swoje avatary!

_________________
"Do dzisiejszego dnia nigdy nie przychodziłeś do mnie po radę czy pomoc. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio zaprosiłeś mnie do swego domu na kawę, chociaż moja żona jest matką chrzestną twojego jedynego dziecka. Bądźmy ze sobą szczerzy. Pogardziłeś moją przyjaźnią. Bałeś się być moim dłużnikiem." - Don Corleone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 22 lip, 2005 13:14 
Segunda Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 08 lip, 2004 20:37
Posty: 360
Lokalizacja: Pogorzela
Offline
nie jest to jakaś oficjalna pamiątka Barcy a nic w tym stylu ale bardzo fajna :D

Mama przedwczoraj jechała do miasta i kazałem jej żeby kupiła nową myszke do komputera. kupiłam optyczną za 49zł, podłączam ją do kompa i patrze a ona ma dwie lampki.... jedną czerwoną i drugą niebieską. poprostu pięknie świeci. :wink:

Dla zainteresowanych:
Firma myszki: A4tech
Model:SWOP-3

_________________
VISCA el BARCA!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 22 lip, 2005 23:38 
Segunda Division

Dołączył(a): So 09 lip, 2005 13:36
Posty: 338
Lokalizacja: Tychy
Offline
Ja do mojej kolekcji zaliczam:
-szalik (sezon 93/94 pikny :P )
-czapka z daszkiem
-poduszka
-podkładka pod mysz
-kufel

Teraz zbieram kase na piłke i bluze(z Fashion House)
Napewno to nie koniec mojej kolekcji


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So 23 lip, 2005 07:39 
Czerwona kartka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 22 mar, 2005 15:00
Posty: 325
Lokalizacja: KROSNO - PODKARPACIE - POLSKA - ZIEMIA :) NUMER GADU-GADU - 5207
Offline
1. Koszulka Treningowa FCB 03/04
2. Piłka FCB mała Nike 90 Lustrzana z Logiem Klubu
3. Piłka rozmiar 5 Barcelony Bordowa NIKE 90
4. Piłka FCB z Logiem z poprzedniej kolekcji NIKE
5. Koszulka z Długim Rękawem Ronaldinho sezon 2003/2004 - NIKE
6. Koszulka krótki Rękaw Eto'o ,Deco ,Giuly Puyol sezon 03/04 - NIKE
7. Szalik BN kupiony 2 lata temu
8. Koszulka z Sezonu 02/03 - Bez Nazwiska
9. Plecak - Srebrny NIKE 90 z Logiem Barcy.
10. Figurki piłkarzy FCB (Roni ,Puyol ,Eto'o)
11. Bluza taka jak Sebol też z Allegro ale Biała.

Tyle szukam koszulek z nowego sezonu, a za kilka dni dołąćze do kolekcji szczególną rzecz płytę DVD :) Mega kompilacje :D

_________________
POTRZEBA 5 LAT ABY NAUCZYĆ SIĘ MĂ“WIĆ
A 50 ABY UMIEĆ MILCZEĆ


By się ¶miać w twarz wrogą, by stać twardo na ziemi, jedną i drugą nogą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So 23 lip, 2005 08:18 
-#matti
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 07 maja, 2005 20:15
Posty: 11686
Lokalizacja: Ciemnograd
Offline
Mój zbiór to:

- Koszulka Kappy z wyszywanymi znaczkami
- Koszulka na 100 lecie
- Koszulka z tego sezonu
- srebrna koszulka Rivaldo
- szalik
- czapka z daszkiem
- 4 plakaty które dostałem listem z klubu
- plakat z sezonu 1997/1998
- zapalniczka
- koszulka treningowa z sezonu 2003/2004
- koszulka FCB koloru granatowego na której jest srebrne (lub szare) logo klubu
- bilet ze stadionu i muzeum
- pocztówka z Barcelony
- dużo gazet różnego typu w której były wzmianki o FCB (głownie starsze gazety, nie jakies Brava Sporty itp :D )

To chyba tyle, wiecej sobie nie przypominam.
Koszulka Kappy i Rivaldo jest na mnie za mała, koszulka Figo lezy gdzies zapomniana w szafie a koszulka nowa jest (póki co) OK

Made in Poland --> http://cgi.ebay.es/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 00099&rd=1 nowa koszulka Barcy.

Ja sobie poczekam az sprowadzą na Allegro, powinny byc tansze

_________________
(..) i wypędzili z granic chrześcijańskiego świata ludzi tego niecnego rodzaju...
Urban II o ciapatych najeźdźcach na synodzie w Clermont, 1095 rok.

93 minuta...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: So 23 lip, 2005 11:18 
Czerwona kartka
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 22 mar, 2005 15:00
Posty: 325
Lokalizacja: KROSNO - PODKARPACIE - POLSKA - ZIEMIA :) NUMER GADU-GADU - 5207
Offline
Dzięki ale ja tak samo jak ty czekam aż nowa pojawi się na Allegro :)
Jakoś tak za dużo tłumaczenia ojcu, po co ma mi to przez allegro kupować - Niestety ja nie mam konta :( A On ma (Nic jeszcze nie kupił ,ale jak on to mówi 'dobrze mieć')

_________________
POTRZEBA 5 LAT ABY NAUCZYĆ SIĘ MĂ“WIĆ
A 50 ABY UMIEĆ MILCZEĆ


By się ¶miać w twarz wrogą, by stać twardo na ziemi, jedną i drugą nogą...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N 24 lip, 2005 01:09 
Amateur/Aficionado

Dołączył(a): Wt 28 paź, 2003 22:14
Posty: 48
Lokalizacja: tarnow
Offline
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 74024&rd=1

jesli ktos widzial autentyczna (nie taka jak z Allegro) koszulke Barcy poniżej tej ceny niech da znac, najlepiej na gg 837951

_________________
Visca el Barca !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N 31 lip, 2005 18:47 
Amateur/Aficionado
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 18 cze, 2005 11:38
Posty: 43
Lokalizacja: Skała
Offline
Moja kolekcja to nic przy waszych, ale też nie muszę się chyba wstydzić: koszulka Ronnie (zwykła), spodenki, kubek, piłka Nike mała, szalik (rzadki, kupiony w San Marino w 2001 roku, nigdy jeszcze takiego nie spotkałem). Mam jeszcze pytanie: widziałem w waszych kolekcjach takie pozycje jak: podkładka pod mysz czy też zapalniczka. Gdzie można zakupić takiego typu gadżety? W ogóle czy jest w Krakowie jakiś sklep gdzie mogę kupić coś do swojej kolekcji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N 31 lip, 2005 23:23 
Zamaskowany Muczaczo
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 20 lip, 2003 17:54
Posty: 1740
Lokalizacja: Choszczno/Wroclaw
Offline
Moze to nie bedzie zbyt oryginalne, ale chyba jednak jak narazie najbardziej skuteczne, a mianowicie wystarczy wejsc na allegro, i wpisac Barcelona. W taki sposob na pewno znajdziesz wiele ciekawych "gadzetow". Czasem mozna trafic na naprawde ciekawe oryginalne pozycje.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59065358 podkladka

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=58943697

i inne warte uwagi pozycje:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 02 sie, 2005 15:18 
Łowca autografów

Dołączył(a): Wt 02 sie, 2005 14:32
Posty: 21
Lokalizacja: Myszkow
Offline
Ja zaduzo nie mam bo kaski malo :(
- Koszulka - Rivaldo
- Spodenki
- Getry
- Szalik

Mam zamiar kupic sobie orginalna koszulke FCB widzialem fajne za 170 trcohe drogo ale co sie nie robi dla BARCY :) :o :)

_________________
Visca el Barca !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 02 sie, 2005 15:29 
Cham i prostak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 05 sie, 2002 21:14
Posty: 2769
Offline
Tomcyk1991 napisał(a):
Mam zamiar kupic sobie orginalna koszulke FCB widzialem fajne za 170 trcohe drogo ale co sie nie robi dla BARCY :) :o :)

Za taka cene, to raczej malo oryginalna. 8)

_________________
"Do dzisiejszego dnia nigdy nie przychodziłeś do mnie po radę czy pomoc. Nie przypominam sobie, kiedy ostatnio zaprosiłeś mnie do swego domu na kawę, chociaż moja żona jest matką chrzestną twojego jedynego dziecka. Bądźmy ze sobą szczerzy. Pogardziłeś moją przyjaźnią. Bałeś się być moim dłużnikiem." - Don Corleone


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 03 sie, 2005 21:19 
Enrique Martinez
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 26 lis, 2003 21:10
Posty: 1098
Lokalizacja: Poświętne
Offline
Uszaty napisał(a):
Tomcyk1991 napisał(a):
Mam zamiar kupic sobie orginalna koszulke FCB widzialem fajne za 170 trcohe drogo ale co sie nie robi dla BARCY :) :o :)

Za taka cene, to raczej malo oryginalna. 8)


Moze jest kradziona :lol3: ?

_________________
:hail: :hail: :hail: :hail: :hail: :hail:
!!BARCA!XAVI!BARCA!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz 04 sie, 2005 09:05 
Segunda Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 11 paź, 2002 18:03
Posty: 252
Offline
Grodas napisał(a):
Uszaty napisał(a):
Tomcyk1991 napisał(a):
Mam zamiar kupic sobie orginalna koszulke FCB widzialem fajne za 170 trcohe drogo ale co sie nie robi dla BARCY :) :o :)

Za taka cene, to raczej malo oryginalna. 8)


Moze jest kradziona :lol3: ?

albo od ruskich :lol3:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 16 sie, 2005 21:08 
Segunda Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 08 lip, 2004 20:37
Posty: 360
Lokalizacja: Pogorzela
Offline
ja ostatnio wzbogaciłem się o dwie fotki z treningu Barcy 8)

_________________
VISCA el BARCA!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 17 sie, 2005 13:59 
contra el futbol moderno
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 04 lut, 2004 23:12
Posty: 1762
Offline
Do swoich zbiorów dołączam oryginalną , "piaskową" koszulkę z sezonu 03/04 oraz 04/05 :). Kumpel przywiózł mi ją z Anglii :D. Ciesze się że to wreszcie prawdziwy oryginał , a nie jakaś tania replika z Allegro :].


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 519 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL