Teraz jest Wt 25 wrz, 2018 18:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 444 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pn 25 lut, 2013 14:20 
Segunda Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 06 lip, 2007 10:17
Posty: 399
Lokalizacja: Z kraju w kształcie serca
Offline
95 kg/190 cm

W sumie ćwiczę gdzieś od 9 lat ale z ogromnymi przerwami; studia, praca, mecze stąd takie przerwy. Regularnie gdzieś od 6 miesięcy.

Pytanie za pytanie; skądś kojarzę Twój nick. Nie wypowiadałeś się czasem na jakimś forum tematycznym (siłownia) lub kibicowskim ? :>

Może by priv.

_________________
GRODNO - WILNO - LWÓW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 12 kwi, 2013 17:58 
Primera Division

Dołączył(a): So 20 mar, 2010 23:37
Posty: 732
Lokalizacja: Wrocław
Offline
Bo do crossfitu nie wykorzystuje się maszyn. Jeżeli jest dobry trener to fajna sprawa. Ja mam w klubie i nie narzekam. Taki trening potrafi nieźle dać w kość :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: So 13 kwi, 2013 12:01 
Segunda Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 18 sie, 2011 11:01
Posty: 247
Offline
Plan treningowy, który pokazuje jak słaby jesteś. Znakomite przygotowanie pod sporty walki, tenis, piłkę nożną itd. No jak już się zaczniesz treningi to nie zapomnij o tzw WOD, które możesz zobaczyć na youtubie. Świetna sprawa.

_________________
Football's for girls


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 19 kwi, 2013 01:43 
Łowca autografów

Dołączył(a): Pt 19 kwi, 2013 01:41
Posty: 2
Offline
Co oznacza skrót WOD? bo nigdzie nie mogę znaleźć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 19 kwi, 2013 10:01 
Amateur/Aficionado

Dołączył(a): N 06 sty, 2008 22:52
Posty: 95
Offline
Odpowiedź masz w pkt 1.1
http://www.crossfit.com/cf-info/faq.html#General0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pn 18 lis, 2013 20:03 
Primera Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 09 maja, 2012 09:20
Posty: 796
Offline
Ćwiczy ktoś z niewielu pozostałych przy życiu na tym forum userów? Mam mały problemik i nie wiem czy nawet zaczynać o nim pisać :]

_________________
W ogóle bracie, jeżeli nie masz na utrzymaniu rodziny, nie grozi Ci głód, nie jesteś Tutsi ani Hutu i te sprawy, to wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: Co lubię w życiu robić? A potem zacznij to robić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pn 18 lis, 2013 20:21 
El Crack Total
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 15 maja, 2008 16:08
Posty: 2665
Offline
Jeśli podczas intensywnych ćwiczeń odczuwasz dolegliwości swojego wydepilowanego odbytu to doradzam rezygnację ze stringów.

_________________
Nie musimy wygrać, wystarczy że będziemy walczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pn 18 lis, 2013 21:01 
El Crack Total
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N 23 maja, 2010 20:01
Posty: 2046
Lokalizacja: Łódź
Offline
Widzę że ROMAFAN daje tylko dobre rady uprzednio sprawdzone na własnej skórze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Wt 19 lis, 2013 17:11 
Primera Division
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 14 paź, 2010 06:45
Posty: 855
Lokalizacja: Tychy
Offline
Pisz śmiało ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Cz 20 lut, 2014 20:37 
Basista prowadzący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 05 cze, 2009 17:56
Posty: 4707
Lokalizacja: Polska nasza mać
Offline
ROMA i jeśli ktoś się jeszcze zna.

Czy możliwe jest znaczne zwiększenie masy mięśniowej przy jednoczesnym zachowaniu pierwotnej objętości tkanki tłuszczowej? Jest to w ogóle możliwe?

_________________
Bóg i historia ich ocenią za to, że perfekcyjnie działając jako madrycka V-kolumna zdemontowali ekipę jaka mogła być najlepsza na świecie i trwać tyle samo co 1000-letnia Rzesza, a trwała tak krótko i skończyła się 7upem. - prof. Wilczur o Sandro i s-ce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Cz 20 lut, 2014 23:15 
El Crack Total
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 15 maja, 2008 16:08
Posty: 2665
Offline
Zależy co rozumiesz przez znaczne ;) Zauważalne/zadowalające/godne poświęcenia tak. Naprawdę znaczne niezbyt, chyba że mowa o cyklu masa-rzeźba(kilkukrotnym) i efekcie końcowym. Tak żeby na bieżąco utrzymywać niski fat (czy w rzadkich przypadkach nawet tracić) i jednocześnie dojebać furę mięcha to raczej ciężko. Chyba, że jakieś "lepsze odżywki" wchodzą w grę to wszystko się da ;)

Takie pytanie ciutkę wyjęte z kontekstu to ciężko powiedzieć. Jeśli znasz kogoś kto tego dokonał i próbujesz ocenić jak to się stało - na 90% przybił :) Jeśli się zastanawiasz czy warto brać się za siłkę, bo boisz się świniomasy po drodze to warto. Można tego uniknąć.

_________________
Nie musimy wygrać, wystarczy że będziemy walczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 21 lut, 2014 00:05 
Tercera Division

Dołączył(a): Pt 14 maja, 2010 22:05
Posty: 186
Offline
Żeby zrobić kilka kg suchej masy trzeba naprawdę ostro trzymać michę, cisnąć dobry trening + cardio + opór kreatyna i inne suple. Czas ? Kilka miechów.
Nie wziąłem pod uwagę oczywiście tej drugiej, łatwiejszej opcji, czyli bomby :D Są magiczne środki, dzięki którym dużo szybciej i łatwiej nabijesz suchej masy, a fat zostanie w miejscu, ewentualnie zwiększy się nieznacznie. O szczegółach pisać nie będę, bo nie o to Ci raczej chodzi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 21 lut, 2014 15:25 
Pichichi

Dołączył(a): N 12 maja, 2013 11:12
Posty: 1010
Offline
A tak poza masem i fatem, jest ktoś kto się zna na ćwiczeniach które mają tylko wzmocnić mięśnie pleców? Jakie by to były?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 21 lut, 2014 17:55 
Tercera Division

Dołączył(a): Pt 14 maja, 2010 22:05
Posty: 186
Offline
Które mięśnie pleców?
Martwy,drążek, wiosło, "Dzień dobry" przede wszystkim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 21 lut, 2014 18:19 
Basista prowadzący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 05 cze, 2009 17:56
Posty: 4707
Lokalizacja: Polska nasza mać
Offline
ROMAFAN napisał(a):
Zależy co rozumiesz przez znaczne ;) Zauważalne/zadowalające/godne poświęcenia tak. Naprawdę znaczne niezbyt, chyba że mowa o cyklu masa-rzeźba(kilkukrotnym) i efekcie końcowym. Tak żeby na bieżąco utrzymywać niski fat (czy w rzadkich przypadkach nawet tracić) i jednocześnie dojebać furę mięcha to raczej ciężko. Chyba, że jakieś "lepsze odżywki" wchodzą w grę to wszystko się da ;)

Takie pytanie ciutkę wyjęte z kontekstu to ciężko powiedzieć. Jeśli znasz kogoś kto tego dokonał i próbujesz ocenić jak to się stało - na 90% przybił :) Jeśli się zastanawiasz czy warto brać się za siłkę, bo boisz się świniomasy po drodze to warto. Można tego uniknąć.

Hm. Ogólnie problem jest tego typu. Trzeba przykładowo zwiększyć mięśnie pośladów, ale jednocześnie nie dopuścić do zmniejszenia objętości tkanki tłuszczowej, czyli tyłek ma być generalnie jędrny ( :D ), ale nie taki wyrzeźbiony jak u jakichś kulturystek, tylko ma mieć też tłuszczyk w takiej zdrowej ilości . :p

_________________
Bóg i historia ich ocenią za to, że perfekcyjnie działając jako madrycka V-kolumna zdemontowali ekipę jaka mogła być najlepsza na świecie i trwać tyle samo co 1000-letnia Rzesza, a trwała tak krótko i skończyła się 7upem. - prof. Wilczur o Sandro i s-ce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 21 lut, 2014 18:54 
Pichichi

Dołączył(a): N 12 maja, 2013 11:12
Posty: 1010
Offline
witek1902 napisał(a):
Które mięśnie pleców?
Martwy,drążek, wiosło, "Dzień dobry" przede wszystkim.


No tak nie doprecyzowałem.

Ćwiczenia raczej bez sztangi mające na celu wzmocnić kręgosłup i chronić przed wadami postawy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 21 lut, 2014 20:31 
El Crack Total
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 15 maja, 2008 16:08
Posty: 2665
Offline
ściah napisał(a):
ROMAFAN napisał(a):
Zależy co rozumiesz przez znaczne ;) Zauważalne/zadowalające/godne poświęcenia tak. Naprawdę znaczne niezbyt, chyba że mowa o cyklu masa-rzeźba(kilkukrotnym) i efekcie końcowym. Tak żeby na bieżąco utrzymywać niski fat (czy w rzadkich przypadkach nawet tracić) i jednocześnie dojebać furę mięcha to raczej ciężko. Chyba, że jakieś "lepsze odżywki" wchodzą w grę to wszystko się da ;)

Takie pytanie ciutkę wyjęte z kontekstu to ciężko powiedzieć. Jeśli znasz kogoś kto tego dokonał i próbujesz ocenić jak to się stało - na 90% przybił :) Jeśli się zastanawiasz czy warto brać się za siłkę, bo boisz się świniomasy po drodze to warto. Można tego uniknąć.

Hm. Ogólnie problem jest tego typu. Trzeba przykładowo zwiększyć mięśnie pośladów, ale jednocześnie nie dopuścić do zmniejszenia objętości tkanki tłuszczowej, czyli tyłek ma być generalnie jędrny ( :D ), ale nie taki wyrzeźbiony jak u jakichś kulturystek, tylko ma mieć też tłuszczyk w takiej zdrowej ilości . :p


O kurwa, asceta w walce o sexi tyłek :D niezłe ;)

Z tyłkiem sprawa jest dramatycznie prosta, prędzej urośnie większy niż chcesz niż grozi Ci niedorozwój. Przysiady, martwy ciąg na sztywnych nogach, martwy ciąg klasyk i będzie spoczko, tylko trzeba ładnie jeść, to tłuszcz nie tylko nie wzrośnie, ale może spaść (u mnie tak własnie ładnie się to odbyło). Z tym pocięciem jak kulturyści to spokojnie, nie grozi Ci... :D

Chyba, że pytasz dla koleżanki to tym bardziej mała szansa, na pocięcie, bo u kobiet tam naturalnie tłuszcz siedzi. Nie ma co rozkminiać, że się za dużo tłuszczu spali...ludzie złoci ;)

_________________
Nie musimy wygrać, wystarczy że będziemy walczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: Pt 21 lut, 2014 21:43 
Pichichi
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 10 mar, 2009 11:01
Posty: 1147
Lokalizacja: Poznań
Offline
Generalnie to już same przysiady odpowiednio robione (prosty kręgosłup) - znajdziesz na YT kilka opcji - dużo dadzą, ale najlepiej od razu zacząć je robić z obciążeniem, bo trudniej o przyrost mięśni przy ćwiczeniach bez obciążenia. Nawet w domu z butelkami wody mineralnej można tyłek nieźle napompować, bo wnioskuję, że o to chodzi :aniolek:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: N 23 lut, 2014 14:46 
Tercera Division

Dołączył(a): Śr 25 lip, 2007 19:34
Posty: 177
Offline
A ja chciałbym was poprosić o rade odnośnie oddychania. Mam straszny problem podczas ćwiczeń czy np. pływania, ale głownie chodzi o ćwiczenia bo pływam od święta, mój organizm sam dąży do oddychania takiego, które jest złe, wynik jest taki, że po ćwiczeniu np. wstaje z ławki i mam sekundowe czy dwusekundowe zaćmienie przed oczami, np. przy przysiadach czy wyciskaniu na płaskiej ławce - tutaj wszystko okej, ale są inne masy ćwiczeń, gdzie własnie oddycham na odwrót jak powinienem, ale na daną chwile czuje, że tak jest lepiej mojemu organizmowi, z tym, ze na dłuzsza mete czy jak wstaje z ławeczki to juz wiem, ze to oddychanie bylo fatalne. Nie wiem moze to glupie czy nie wyobrazalne co pisze ale tak jest, i proboje z tym walczyc ale kiepsko mi idzie. Inna sprawa, ze czy oddycham spokojnie, czy duze wdechy jakbym pompowal balonik to tez sie kiepsko czuje. Nie wiem jak to rozwiazac, liczyl bym choc na drobne rady.

_________________
Visca el Barca


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Siłownia
PostNapisane: N 23 lut, 2014 16:26 
Pichichi
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz 21 gru, 2006 20:29
Posty: 1091
Lokalizacja: Koluszki
Offline
DeAssis napisał(a):
A ja chciałbym was poprosić o rade odnośnie oddychania. Mam straszny problem podczas ćwiczeń czy np. pływania, ale głownie chodzi o ćwiczenia bo pływam od święta, mój organizm sam dąży do oddychania takiego, które jest złe, wynik jest taki, że po ćwiczeniu np. wstaje z ławki i mam sekundowe czy dwusekundowe zaćmienie przed oczami, np. przy przysiadach czy wyciskaniu na płaskiej ławce - tutaj wszystko okej, ale są inne masy ćwiczeń, gdzie własnie oddycham na odwrót jak powinienem, ale na daną chwile czuje, że tak jest lepiej mojemu organizmowi, z tym, ze na dłuzsza mete czy jak wstaje z ławeczki to juz wiem, ze to oddychanie bylo fatalne. Nie wiem moze to glupie czy nie wyobrazalne co pisze ale tak jest, i proboje z tym walczyc ale kiepsko mi idzie. Inna sprawa, ze czy oddycham spokojnie, czy duze wdechy jakbym pompowal balonik to tez sie kiepsko czuje. Nie wiem jak to rozwiazac, liczyl bym choc na drobne rady.


Dziwnie to wyjaśniłeś, zagmatwałeś strasznie, ale może coś z Twoim organizmem jest nie tak i trzeba do lekarza iść jak masz zawroty głowy? :|


Jakie jest wasze zdanie na temat brania L-karnityny lub spalaczy tłuszczu? Przez miesiąc czasu brałem lekki spalacz i na wadze nic nie straciłem, ale treningi moje(bieganie i siłownia) stawały się bardziej efektywne. Nie wiem czy to efekt placebo czy naprawdę te uwalniane tłuszcze bardziej zasilały mój organizm. Tkanki tłuszczowej mam 10% choć chcę zejść do poziomu 6-7% i nie wiem czy znów faszerować się tymi środkami.

_________________
[center] :hail: "Można grać lepiej, skuteczniej ale nigdy nie piękniej od Barcy"- Johan Cruyff :hail: [/center]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 444 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL