Forum FCBarca.com
http://www.fcbarca.com/forum/

Ofensywa Barcy; wzmocnienia i sugestie
http://www.fcbarca.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=3898
Strona 1 z 30

Autor:  iras [ Cz 22 paź, 2009 09:05 ]
Tytuł:  Ofensywa Barcy; wzmocnienia i sugestie

Jako że jest zbiorczy temat dla zawodników defensywnych,myślę że powinien być też dla ofensywnych.
W okienku zimowym zakup choć jednego gracza ofensywnego jest priorytetem, moim zdaniem najlepiej kogoś sprawdzonego już w La Liga, Mata i Silva to idealni kandydaci.

Autor:  Duche [ Cz 22 paź, 2009 09:34 ]
Tytuł: 

iras napisał(a):
moim zdaniem najlepiej kogoś sprawdzonego już w La Liga, Mata i Silva to idealni kandydaci.


Na pewno są to bardzo dobre kandydatury, ale nie jedyne, nawet jeśli chodzi o graczy z La Liga. Z ligi hiszpańskiej widziałbym u nas także Kuna, który swoje najlepsze lata ma jeszcze przed sobą i u nas mógłby się jeszcze bardziej rozwinąć. Oczywiście kandydaturę Kuna rozpatruję w kwestii następcy Henry'ego. Wg mnie Argentyńczyk spokojnie mógłby sobie poradzić na skrzydle. Ten sezon dla Atletico rysuje się w ciemnych barwach i być może to pomogłoby w wykupieniu Kuna z Madrytu. Na pewno perspektywa gry z Messim także miałaby wpływ na decyzję Kuna. O ile pamiętam, to obaj się przyjaźnią.

Kolejni dwaj kandydaci, tym razem nie z La Liga to wspomniany już przeze mnie kilka razy Robinho oraz... Alex Pato. Brazylijczyk wczorajszym występem utwierdził mnie w przekonaniu, że ma ogromne możliwości i Milan w tej chwili nie jest dla niego odpowiednim klubem. Wydaje mi sie, że Brazylijczyk byłby bardzo dobrym następcą dla Titiego. Problemem byłaby tutaj na pewno cena oraz w ogóle przekonanie Berlusconiego. Trudno przypuszczać, by zgodził się na odejście zawodnika, który ma być dla Milanu tym kim był Kaka. Spróbować jednak warto. Chyba Rosell w którymś z wywiadów powiedział, że jeśli zostanie prezydentem klubu będzie starał się sprowadzić Kuba lub Pato, więc szanse na to, że zobaczymy któregoś z nich w Barcelonie są na przyzwoitym pziomie.

Oczywiście moim faworytem na lewe skrzydło jest Robinho. W dalszej kolejności Pato, Kun i dwójka z Valencii.

Jeśli chodzi o środek pomocy, bo ta pozycja także wymaga wzmocnienia, to mam tylko jednego kandydata - Fabregasa i mam nadzieje, że latem do nas trafi :)

Autor:  Tony [ Cz 22 paź, 2009 09:39 ]
Tytuł: 

Duche napisał(a):
O ile pamiętam, to obaj się przyjaźnią.


Katają razem w PES'a więc się przyjaźnią jak diabli. :)

Na lewą stronę Robinho, potem Kun a na środek tak jak wspomniał Duche tylko i wyłącznie Cesc, innej opcji nie ma. Mam nadziej, że chociaż dwóch z tej 3 kiedyś do nas dołączy. Cesc musowo w lecie musi przyjść, a Robinho mógłby już w tym okienku przyjść.

Co do Pato, świetny młody gracz, ale Milan go nie sprzeda.

No i słówko co do Maty i Silvy, moim zdaniem wałkowane niepotrzebnie. Nie ma szans na transfer jednego z nich do nas. Nie z Czikim na pokładzie.

Autor:  IceMan [ Cz 22 paź, 2009 10:09 ]
Tytuł: 

Zgodze sie z tym, ze Pato jest bardzo utalentowanym pilkarzem, ale napewno nie na skrzydlo. To typowy srodkowy napastnik, gosc kompletnie nie nadaje sie na skrzydlo. Zero dryblingu, komplenie na skrzydle nie radzil sobie z obrona Realu, byl jak zagubione dziecko. A gdy zbiegl bardziej na srodek to efekt widzielismy, najpierw wykorzystal fatalny blad Casillasa, a potem swietnie znalazl sie w polu karnym i zdobyl ladna bramke. Srodek ataku to jego pozycja, ale na skrzydlo absolutnie sie nie nadaje, nie ma ani dryblingu ani duzej szybkosci. Co do Kuna fajna opcja, ale w chuj droga. Mata badz Silva jak najbardziej na TAK.

Autor:  okube [ Cz 22 paź, 2009 13:05 ]
Tytuł: 

Tony napisał(a):
No i słówko co do Maty i Silvy, moim zdaniem wałkowane niepotrzebnie. Nie ma szans na transfer jednego z nich do nas. Nie z Czikim na pokładzie.
Cziki na pokładzie to raz, Llorente to dwa. Osoba prezesa Valencii sprawia, że sprowadzenie Robinho czy Pato, wcale nie musi okazać się droższe od zakupu Maty, czy Silvy. On ich nie puści za nic, słuchać ofert w ogóle by zaczął od 30 baniek w górę - taki drugi Del Nido (który z kolei jest największym problemem w sprowadzeniu Navasa, a jego gra na pozycji, którą bezwzględnie musimy wzmocnić, również bardzo mi się podoba). Śmieszą mnie komentarze o jednorazowym błysku Jesusa w meczu z Realem - ten chłopak na uznanie w La Liga pracuje już od kilku lat, w meczu z Królewskimi przypomniał o swoim wielkim talencie.

Autor:  wujo444 [ Cz 22 paź, 2009 15:10 ]
Tytuł:  Re: Ofensywa Barcy; wzmocnienia i sugestie

Duche to musi niezle zarabiac, bo szasta gotowka jak Doda w na zakupach :lol3:

osobiscie nie uwazam Robinho czy Cesca za priorytety. powtórze po raz kolejny - to ze Barce na nich stac, nie znaczy, ze nie mozna poszukac lepszych i tanszych alternatyw. Takze Aguero to pomysł rodem z FMa. Zamiast meczyc sie przez kilka(nascie) tygodni, wydawac setki milionow i udawac Real, weźmy się do zakupów racjonalnie. Kupujmy skrzydlowych na skrzydla, a nie przerabiajmy napastnikow na skrzydlowych i vice versa, bo to oznacza dlugie przygotowania i wcale nie pewne rezultaty.

Jesli zdarzy się transfer zimą, to tylko w jednym przypadku - Robinho. Wydaje się, że wsród cules istnieje duza chęć na ten transfer, i Laporta moze sie na niego zdecydować, aby odebrać jeden z argumentów Rossellowi. Jeli zdąży też dogadać wiosną Cesca, a wygra jedno z ważniejszych trofeów, zapewni namaszczonemu przez siebie kandydatowi stołek.

Najchetniej widzialbym u nas Matę. Zawodnik wprost stworzony na nasza lewa flanke, bo jednoczesnie umie popedzic skrzydlem, jak i strzelic gola, a przy tym ma duzo oleju w glowie. mowicie ze będzie drogi - teraz niestety tak, ale nadal tanszy od innych nazwisk (Kun, Robinho, Silva) padających w temacie. Tak ogolnie patrzac na nasz sklad, to nie wiem, czy nie przydaloby sie dwóch skrzydłowych, i pomocnik...

iras napisał(a):
Jako że jest zbiorczy temat dla zawodników defensywnych,myślę że powinien być też dla ofensywnych.
W okienku zimowym zakup choć jednego gracza ofensywnego jest priorytetem, moim zdaniem najlepiej kogoś sprawdzonego już w La Liga, Mata i Silva to idealni kandydaci.

tylko ze zima nie mozna kupic pilkarza, ktory w rodzimej lidze zagral wiecej jak 5 meczów ;>

Autor:  baxxtyliusz [ Cz 22 paź, 2009 16:31 ]
Tytuł: 

IceMan napisał(a):
Zgodze sie z tym, ze Pato jest bardzo utalentowanym pilkarzem, ale napewno nie na skrzydlo. To typowy srodkowy napastnik, gosc kompletnie nie nadaje sie na skrzydlo. Zero dryblingu, komplenie na skrzydle nie radzil sobie z obrona Realu, byl jak zagubione dziecko. A gdy zbiegl bardziej na srodek to efekt widzielismy, najpierw wykorzystal fatalny blad Casillasa, a potem swietnie znalazl sie w polu karnym i zdobyl ladna bramke. Srodek ataku to jego pozycja, ale na skrzydlo absolutnie sie nie nadaje, nie ma ani dryblingu ani duzej szybkosci. Co do Kuna fajna opcja, ale w chuj droga. Mata badz Silva jak najbardziej na TAK.

Ice no nie zgodze sie że na skrzydle Pato był zagubiony.Właśnie dobrze sobie radził i udało mu sie bodajże dwa razy zrobić obrońce.Nie zapominaj że to młody jeszcze gość który sie rozwija.Ogólnie wczoraj Alexandre zagrał jeden ze swoich najlepszych zawodów w karierze.Strzelić bramki Realowi na Bernabeu,każdy marzy !

Wydaje mi sie że nie ma szans żeby odszedł z Milanu,bynajmniej nie teraz.Nie puszczą go napewno a i on pewnie chce grać na San Siro.

Z kolei fatalna forma Atletico to szansa na wyrwanie Kuna.Ale czy on będzie chciał grać dla Barcy tylko on sam wie :D

Autor:  Vinci [ Cz 22 paź, 2009 19:30 ]
Tytuł: 

Baxxty

Po pierwsze Kun to tym bardziej środkowy napastnik, a co do Pato to również uważam, że to nie jest zawdonik na skrzydło tym bardziej w ustawieniu 4-3-3 i nie piszę tego po meczu ligi mistrzów tylko po obserwacjach jego "wyczynów" w Serie A. Jeśli chodzi o lewą stronę to najbardziej moim zdaniem nadaje się David Silva, chociaż Robinho też powinien dać radę :D

Autor:  Duche [ Cz 22 paź, 2009 19:42 ]
Tytuł: 

IceMan napisał(a):
To typowy srodkowy napastnik, gosc kompletnie nie nadaje sie na skrzydlo


Henry jak do nas przychodził to też był typowym napastnikiem i teoretycznie ustawianie go na skrzydle mijało się z celem. Co prawda przestawienie Francuza na skrzydło trwało prawie cały sezon, to jednak pokazało, że można. Pato wg mnie szybciej wpasowałby się w grę na skrzydle od Titiego. W końcu w Milanie tym typowym napastnikiem jest Inzaghi, a nie Pato, więc nie widzę przeciwwskazań, by zagrał u nas na lewym skrzydle. Podobnie ma się sprawa z Kunem. To taki niby napastnik, bo w końcu to Forlan jest tym żądłem w ataku Atletico, a nie Argentyńczyk. Obaj na pewno spokojnie poradziliby sobie w Barcelonie w roli lewoskrzydłowego.

wujo444 napisał(a):
ze nie mozna poszukac lepszych i tanszych alternatyw. Takze Aguero to pomysł rodem z FMa.


Wymień mi tych lepszych i tańszych, bo jakoś nie potrafię sobie przypomnieć tańszych i LEPSZYCH gracy od Pato, Kuna czy Robinho. Twoi ukochani Mata i Silva też na pewno dużo tańsi nie będą, a już na pewno nie są piłkarsko lepsi od wyżej wymienionej trójki rodem z Ameryki Południowej :]

Aguero to kandydatura rodem z FM'a? Dlaczego? Przecież koleś ma wszystkie umiejętności by zostać kimś ważnym w naszej drużynie. Co w nim nierealnego?

Autor:  baxxtyliusz [ Cz 22 paź, 2009 19:50 ]
Tytuł: 

Prawda jest taka że każdy wpasował by do naszego teamu nie mówie że idealnie,ale to profesjonaliści.Problem tkwi jednak w zarządzie a konretnie w Czikim.Czy ten gość jest w stanie zrobić transfer którego będziemy potrzebować?

Autor:  wujo444 [ Cz 22 paź, 2009 19:57 ]
Tytuł: 

Duche napisał(a):
Wymień mi tych lepszych i tańszych, bo jakoś nie potrafię sobie przypomnieć tańszych i LEPSZYCH gracy od Pato, Kuna czy Robinho.

hmm, Ibra? :D Sorry, po prostu jak chcesz miec jabłko, nie kupujesz gruszki. Pomysły z Pato czy Kunem na skrzydle to poronione pomysły w stylu Realu, gdzie tez trzeba przestawiac pilkarzy, bo nigdy dosc skrzydlowych nie ma. Navas, Young czy Mata, a nawet Robinho to własnie lepsi gracze jesli rozpatrujemy pozycje lewoskrzydlowego.
Cena Maty - 25-30mln. Cena Robinho - 40-50mln. Cena Kuna - 50-55mln. Za wszystko zapłacisz kartą Mastercard... :lol3:

BTW, szatanski pomysł, który za Laporty nie przejdzie: Higuain. Facet ma duży potencjal, z bólem mógłby grać na skrzydle, a ma tez więcej dowiadczenia na skrzydle niż Kun czy Pato. Obecnie gra ogonki, i za dyrekcji Pereza sie to nie zmieni.
Duche napisał(a):
Aguero to kandydatura rodem z FM'a? Dlaczego? Przecież koleś ma wszystkie umiejętności by zostać kimś ważnym w naszej drużynie. Co w nim nierealnego?

Drogi transfer piłkarza, zeby nie wystawiac go na naturalnej dla niego pozycji. Zauwaz, że ten cudowny przykład Henry miał pewne (bardzo złe) dowiadczenie ze skrzydłem, i musiał dostoswywać się dobry rok do nowej pozycji. Strata czasu, strata pieniądza, efekt nieprzwidywalny.

Autor:  Duche [ Cz 22 paź, 2009 20:20 ]
Tytuł: 

wujo444 napisał(a):
Navas, Young czy Mata, a nawet Robinho to własnie lepsi gracze jesli rozpatrujemy pozycje lewoskrzydlowego.


Jasne, pełna zgoda, szczególnie podoba mi się kandydatura Anglika. Od paru sezonów obserwuję szybki rozwój talentu Ashleya i byłoby naprawdę miło, gdyby do nas trafił. Tyle że jakoś wydaje mi się mało prawdopodobne, niestety. Navas raczej nie odejdzie ze względu na swojego prezesa, który raczej niechętnie będzie pozbywał się kolejnego ważnego gracza. Choć oczywiście można spróbować, może się udać. Robinho, wiadomo - opcja numer jeden jak dla mnie.

wujo444 napisał(a):
BTW, szatanski pomysł, który za Laporty nie przejdzie: Higuain


Też fajna kandydatura - popieram. Jednak po mojemu nierealna kandydatura.

Autor:  wujo444 [ Cz 22 paź, 2009 20:27 ]
Tytuł: 

Nierealna na dzisiaj. W czerwcu, jak sobie pogrzeje ławę, a raty za Karima i Kakę uderza po kieszeni Real, moznaby spróbować ;)

Autor:  Gary [ Cz 22 paź, 2009 20:28 ]
Tytuł: 

Do mnie opcja pod tytułem Young nie przemawia. Dobry piłkarz, nie przeczę, ale moim zdaniem na ligę angielską. Po prostu jest jak dla mnie za słaby technicznie i za bardzo bazuje na samej szybkości. A do tego Anglicy kiepsko aklimatyzują się w lidze hiszpańskiej, więc moim zdaniem za duże ryzyko.

Duche o Higuainie napisał(a):
Jednak po mojemu nierealna kandydatura.

A ja myślę, że bardzo REALna. :lol3:

Autor:  iras [ Cz 22 paź, 2009 23:29 ]
Tytuł: 

Tak czy siak kogoś musimy w zimie sprowadzić jeżeli realnie myślimy o obronie tytułu(ów),
wiadomo ktoś kto gra w La Liga będzie miał krótszy okres adaptacji, dużo będzie zależeć od kasy jaką będziemy mogli wydać.Wiadomo że jak zgłasza się Barcelona,to niektórzy prezesi próbują dokonać transakcji życia,dyktując ceny z kosmosu.
Mata,Silva,Navas,Robinho byli by idealni ale cena za nich może być nie do przeskoczenia, a może tak Dos Santos ,oczywiście popełnił kilka grzechów w przeszłości,ale to wciąż perspektywiczny gracz, którego Guardiola mógłby nawrócić i wyprostować. Do tego cena nie powinna przekroczyć z 5 baniek.

Autor:  mumin [ Pt 23 paź, 2009 00:42 ]
Tytuł: 

iras napisał(a):
Tak czy siak kogoś musimy w zimie sprowadzić jeżeli realnie myślimy o obronie tytułu(ów),
wiadomo ktoś kto gra w La Liga będzie miał krótszy okres adaptacji, dużo będzie zależeć od kasy jaką będziemy mogli wydać.Wiadomo że jak zgłasza się Barcelona,to niektórzy prezesi próbują dokonać transakcji życia,dyktując ceny z kosmosu.
Mata,Silva,Navas,Robinho byli by idealni ale cena za nich może być nie do przeskoczenia, a może tak Dos Santos ,oczywiście popełnił kilka grzechów w przeszłości,ale to wciąż perspektywiczny gracz, którego Guardiola mógłby nawrócić i wyprostować. Do tego cena nie powinna przekroczyć z 5 baniek.


http://www.pobandzie.pl/Pobandzie/1,861 ... rzem_.html

dawac go !!!

jeszcze Robinho i Ronaldinho

nadaja sie w sam raz na zlot FCBP (oczywiscie nie na dzien w ktorym bedzie walne)

Autor:  iras [ Pt 23 paź, 2009 08:35 ]
Tytuł: 

Każdy popełnia błędy,pewnie to z załamania że popełnił największy błąd w życiu odchodząc z Barcelony :wink: . Guardiola nie pozwolił by sobie na takie coś.jednak twardo trzyma zespół.

Autor:  wujo444 [ Pt 23 paź, 2009 08:52 ]
Tytuł: 

Guardiola nie pozwala na takie rzeczy, i dlatego lekka reka oddal Ronniego ;)

iras, nie zauwazyles moze, ze Cię cytowałem?

EDIT: no prosze, czyli nie tlyko mnie przyszło do głowy potraktować transfer jako inwestycje w wybory :lol3:

Autor:  simon_kce [ Cz 29 paź, 2009 12:45 ]
Tytuł: 

na dzień dzisiejszy opcja Mata/Silva jest nierealna,są moim zdaniem nie do wyrwania z Valencii. To już prędzej Aguero będzie można kupić.

Priorytetem jest lewe skrzydło,a tutaj dla mnie opcją poważną nie jest Robinho,a to przez charakter jaki zdążył pokazać. Piłkarsko na pewno mógłby dużo wnieść,ale obawiam się jego wpływu mentalnego...no chyba,że to by działało w drugą stronę i w Barcie sporo rzeczy by się nauczył i olej by mu do głowy wlali.

Dla mnie najlepszą opcją,choć póki co chyba też raczej nierealną jest Arshavin lub van Persie. Każdy z nich to mniej więcej 25-30 mln ojro. Mentalnie lepiej mi do nas pasują.

Autor:  Całkej [ Cz 29 paź, 2009 15:28 ]
Tytuł: 

Fakt, lewe skrzydlo na pewno wymaga wzmocnienia! Nie chce ujmowac Henry'emu, ktorego uwazam za wielkiego pilkarza, jednego z najlepszych w minionej dekadzie, ale jednak lata swietnosci ma za soba, a ten sezon dobitnie to obrazuje. Kontuzje... a jak juz gra, to powiedzmy sobie szczerze, slabo.
Pedro, hmm, na podstawowa 'jedenastke' chyba nie bardzo, raczej nie w tym sezonie.
Robinho, Silva, Mata... Ciezko bedzie wyciagnac ktoregos z tych pilkarzy i raczej w to watpie. Szejkom z Manchesteru kasa na gwalt nie jest potrzebna, wiec nie widze powodu aby mieli sprzedawac swoja gwiazde. Z Valencia nie mamy dobrych stosunkow po nieudanym transferze Villi, wiec watpie, ze ktoregos z dwojki Mata/Silva nam sprzedadza.
Ja bym sie jednak sklanial do Luisa Suareza. Na prawde swietny zawodnik! Bardzo duzo strzela i przychodzi mu to z ogromna latwoscia (aktualnie najlepszy strzelec w europejskich ligach) do tego asystuje, drybluje. Mysle, ze nadawalby sie do Barcy i pewnie bylby tanszy niz np Robinho.
Powinnismy sie o niego starac aby nikt nas nie wyprzedzil jak bylo chociazby w przypadku Arshavina, potem mozna tego zalowac!

Strona 1 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/